• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзду по вул.Чернеча гора від буд.№21 до буд.№25 в с.Ходосівка.

Завершена

781 456.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 907.28 UAH
Період оскарження: 19.10.2020 13:03 - 23.10.2020 13:07
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінації в умовах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Номер: b72aba1b822e43068ae01fb28c76731e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-19-005467-c.c2
Назва: Вимога про усунення дискримінації в умовах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! При дослідженні учасником Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього виявлено порушення чинного законодавства, а саме: у технічній специфікації (Додаток 2 до Оголошення) містяться рядки з роботами: «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0.25 м3»; «Влаштування корита під дорожній одяг екскаватором з об’ємом ковша 0,25 м3…»; «Влаштування корита під дорожній одяг на примиканнях екскаватором з об’ємом ковша 0,25 м3…»; «Навантаження ґрунта екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0.25 м3»; «Розробка ґрунту екскаваторами місткістю ковша 0.25 м3 з навантаженням на автомобілі самоскиди, група ґрунту 1». Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає Замовнику закупівель установлювати кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Слідуючи частині четвертій ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»). У Розділі IV «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572, замовнику рекомендується дотримуватись принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них та передбачати в тендерній документації можливість для учасника використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості виконання робіт. Рекомендується в тендерній документації встановлювати функціональний опис техніки без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип техніки, джерело її походження або виробника. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ, А СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ВИРАЗ "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Вами у технічній специфікації зазначено про виконання робіт екскаватором з об’ємом ковша 0,25 м3, що суттєво звужує коло учасників закупівлі та є дискримінаційною вимогою. Така умова у закупівельній документації замовника створює реальні перешкоди для учасників, адже сучасна будівельна техніка виробляється з тенденцією до економічності та покращення технічних характеристик, в тому числі збільшення місткості ковшів. При цьому, замовником не обгрунтовано – чому саме екскаватор з такими даними повинен виконувати відповідні роботи, тобто конструкція техніки (предмета закупівлі) не базується на нормативах чи стандартах у галузі бужівництва доріг. Крім того, у специфікації не зазначено який еквівалент може бути застосовано при виконанні робіт замість екскаватора з ковшем 0,25 м3. Серед принципів здійснення публічних закупівель у ст. 5 Закону значаться: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням. Підсумовуючи викладене, учасник заявляє про дискримінаційність умов технічної специфікації . Звертаємо увагу замовника на те, що таку ж позицію розділяє ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, зокрема в Рішенні №8140-р/пк-пз від 20.06.2019 по закупівлі UA-2019-05-21-001697-c. Просимо усунути вказані недоліки Оголошення та додатків до нього шляхом внесення відповідних змін (наприклад «з об’ємом ковша не менше 0,25 м3») або зазначити про можливість застосування еквівалента з конкретизацією такої можливості, або виключити з технічної специфікації інформацію про конструктивні характеристики екскаватора.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику! Найближчим часом будуть внесені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Відкликано скаржником

АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Номер: f1d704a05f8d437b8ac461e6675d793e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-19-005467-c.b1
Назва: АБО ЕКВІВАЛЕНТ
Вимога:
Шановний Замовнику! При дослідженні учасником Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього виявлено порушення чинного законодавства, а саме: у технічній специфікації (Додаток 2 до Оголошення) містяться рядки з роботами: «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0.25 м3»; «Влаштування корита під дорожній одяг екскаватором з об’ємом ковша 0,25 м3…»; «Влаштування корита під дорожній одяг на примиканнях екскаватором з об’ємом ковша 0,25 м3…»; «Навантаження ґрунта екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0.25 м3»; «Розробка ґрунту екскаваторами місткістю ковша 0.25 м3 з навантаженням на автомобілі самоскиди, група ґрунту 1». Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає Замовнику закупівель установлювати кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Слідуючи частині четвертій ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»). У Розділі IV «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572, замовнику рекомендується дотримуватись принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них та передбачати в тендерній документації можливість для учасника використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості виконання робіт. Рекомендується в тендерній документації встановлювати функціональний опис техніки без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип техніки, джерело її походження або виробника. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ, А СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ВИРАЗ "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Вами у технічній специфікації зазначено про виконання робіт екскаватором з об’ємом ковша 0,25 м3, що суттєво звужує коло учасників закупівлі та є дискримінаційною вимогою. При цьому, конструкція техніки (предмета закупівлі) не обґрунтована замовником, а у специфікації не зазначено який еквівалент може бути застосовано при виконанні робіт замість екскаватора з ковшем 0,25 м3. Просимо усунути вказані недоліки Оголошення та додатків до нього шляхом внесення відповідних змін (наприклад «з об’ємом ковша не менше 0,25 м3») або зазначити про можливість застосування еквівалента з конкретизацією такої можливості, або виключити з технічної специфікації інформацію про конструктивні характеристики екскаватора.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: скарга буде викладена в новій редакції
Дата скасування: 22.10.2020 15:56