• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі, зазначена у Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна: 100% (Єдиним критерієм та методикою оцінки пропозицій є ціна, що має питому вагу 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. Інша інформація: На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток №1 – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі; Додаток №2 – Інша інформація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Додаток №3 – Проєкт договору про закупівлю.

Торги не відбулися

123 060.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 230.60 UAH
Період оскарження: 18.10.2020 23:15 - 22.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Безпідставна та необективна дискваліфікація учасника!

Номер: 19f47e06c77646c9a67d1dd1dc5cc766
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-18-000763-c.c1
Назва: Безпідставна та необективна дискваліфікація учасника!
Вимога:
Рішення про дискваліфікацію ТОВ «УГЛЕПРОМДОНБАСС 2012» на підставі Протоколу від 03.11.2020 р. вважаємо необ'єктивним та УПЕРЕДЖЕНИМ. Оскільки в своїй тендерній пропозиції ТОВ «УГЛЕПРОМДОНБАСС 2012» як учасник закупівлі надав всі необхідні документи як для кваліфікації учасника, так і для підтвердження відповідності товару. Відповідно до Закону України від 5 жовтня 2017 року №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис і кваліфікована електронна печатка - це вдосконалені електронний підпис і електронна печатка, засновані на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки. Кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов'язана, таку як і електронний підпис. Електронна печатка також удосконалена та кваліфікована – критерії цих класів аналогічні відповідним критеріям класів підписів. Відмінність полягає лише в тому, що електронним підписом може користуватися як юридична, так і фізична особа, а електронною печаткою – тільки юридична. У функціональному змісті суттєвої різниці між електронним підписом і електронною печаткою немає. Відповідно до вище зазначеного ТОВ “Углепромдонбасс 2012” здійснило подачу пропозиції через електронну систему закупівель згідно Закону України “ Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”. Відповідно до тендерної документації, а саме п. 1.6 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: “Учасник спрощеної закупівлі повинен надати у довільній формі лист про його згоду з умовами та вимогами Проекту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі”, ТОВ “Углепромдонбасс 2012” надано у складі пропозиції документ за вих. №23 від 24.10.2020 р (файл - “Гарантійний лист щодо згоди з умовами договору.pdf”), та документ за вих. №24 від 24.10.2020 р (файл - “Гарантійний лист щодо змін умов договору.pdf”) в котрих вказано, що ТОВ “Углепромдонбасс 2012” ознайомилось та погоджується з умовами та вимогами Проекту договору про закупівлю, але увагу зосереджено на істотних умовах договору, які є основою договору. Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є: - умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ). Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ); - ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ); - строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору; - умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ). Також згідно вимогам ч. 4 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”: в укладеному договорі про закупівлю - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Рішення щодо дискваліфікації вважаємо таким що порушує права ТОВ " УГЛЕПРОМДОНБАСС 2012», як учасника закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник