-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Коригування проєктно-кошторисної документації по об'єкту: "Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву" Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул. Макарова м. Рівне)"
мова закупівлі - українська
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2020 21:51 - 02.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника
Номер:
5e61ad5b70a14f29851c569f225b8e78
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-006338-a.b1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
обласної державної адміністрації було оголошено процедуру закупівлі: «Коригування проєктно-кошторисної документації по об'єкту: "Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву" Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул. Макарова м. Рівне)"».
Протоколом №18/5 від 17.11.2020 року ПП «Лідер Проект» визнаний переможцем процедури закупівлі: «"Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву" Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул. Макарова м. Рівне)"».
Дане рішення Замовника є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі», внаслідок чого підлягає скасуванню.
Вимога ТД п.3 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції:
Додатково у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 963 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Також під час проведення процедури закупівлі Замовнику було поставлене запитання, на яке була надана відповідь стосовно подачі вищевказаної довідки.
Довідка з ЄРДР
20.10.20, 17:43 Є відповідь
Відповідно до п. 3 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що : " Додатково у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 963 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій." відповідно до пункту 1 Розділу 4 «Положення про…Розгорнути
1. Відповідь:
22.10.20, 23:09
Шановний Учасник, дякуємо за запитання!!! У відповідності до п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за державні кошти, а також становить суспільний інтерес, Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, з метою забезпечення виконання робіт та збереження державних коштів від можливих посягань недобросовісними учасниками не буде укладати жодних договорів з учасниками (юридичними особами та фізичними особами), проти яких правоохоронними органами порушено кримінальні провадження та проводиться досудове розслідування або судом здійснюється судове розслідування щодо службових та інших осіб Учасника. Звертаємо увагу, що у відповідності до вимог ч. 2 ст. 214 КПК України, досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства. Отримання учасниками довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо службових та інших осіб Учасника, є загальнодоступною в Україні, довідка не є унікальною, тому така вимога тендерної документації не містить дискримінаційних вимог до учасників, не звужує потенційний коло учасників, які планують прийняти участь у закупівлі та не обмежує конкуренцію.
Дана довідка видається Офісом генерального прокурора України тільки у відповідь на адвокатський запит.
ПП «Лідер Проект» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку, видану Дніпропетровською місцевою прокуратурою №1, про те що слідчими слідчих відділів Дніпропетровської області не здійснюються досудові розслідування щодо вчинення кримінальних правопорушень службовими особами. Але вказана довідка не підтверджує відсутність досудових розслідувань щодо вчинення кримінальних правопорушень у інших областях України, зокрема у Рівненській, оскільки відповідно до Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення, затвердженого наказом Генерального прокурора від 30.06.2020 № 298 доступ до реєстру прокурори та керівники регіональних (обласних), місцевих (окружних), спеціалізованих прокуратур – мають у межах кримінальних правопорушень, щодо яких слідчими піднаглядних їм органів проводиться досудове розслідування і не мають доступу до реєстру в цілому.
Отже, виходячи з вищенаведеного, учасник не підтвердив вимогу Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника .
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Лідер Проект» не відповідає умовам тендерної документації та Закону.
На підставі статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ПП «Лідер Проект», а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Замовник Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому звертаємо увагу, що у випадку неналежного реагування на вказану вимогу, Учасником буде ініційовано:
подання скарги до Антимонопольного комітету України
звернення до Аудиторської із заявою про незаконні дії Замовника та порушення законодавства про публічні закупівлі при проведенні закупівлі
звернення до Ради бізнес-омбудсмена.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.11.2020 11:43
Дата подачі:
27.11.2020 11:43
Вирішення:
Шановний учасник, у відповідь на вашу вимогу №UA-2020-10-16-006338-a.b1 повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено – «Додатково у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 96ᵌ Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій».
Виходячи з вищезазначеної умови тендерною документацією не передбачено необхідність надання зазначеної довідки саме від Офісу Генерального Прокурора.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про прокуратуру» систему прокуратури України становлять:
- Офіс Генерального прокурора;
- обласні прокуратури;
- окружні прокуратури;
- спеціалізована антикорупційна прокуратура
Відповідно до додатку 2 до Закону України «Про прокуратуру» міститься перелік органів прокуратури серед яких, зокрема, Дніпропетровська місцева прокуратура №1.
З наведеного вище вбачається, що Дніпропетровська місцева прокуратура №1 є органом прокуратури України.
Таким чином, надання переможцем довідки з Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської обласної прокуратури №1 (яка також є органом прокуратури України) не є порушенням вищенаведеної умови тендерної документації.
Крім того, у вищезазначеній довідці вказано наступне: «В Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб ПП «Лідер-Проект» (код ЄДРПОУ 35204086) інформація відсутня». Зазначена інформація повністю задовольняє умови пункту 4 розділу V тендерної документації.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» визначивши ПП «Лідер-Проект» переможцем процедури закупівлі.
Уповноважена особа Лапін А.С. Підпис:
Статус вимоги:
Не задоволено