• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації)

1.1. Обсяги: Очищення трубопроводів дощової каналізації - 502 м.п., в тому числі: - Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=300 мм - 159 м.п.* - Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=400 мм - 213 м.п.* - Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=600 мм - 130 м.п.* 1.2. Місце надання послуг: ділянки мережі дощової каналізації Замовника в Печерському районі м. Києва. 1.3. Строк надання послуг – протягом 2017 року (за заявкою Замовника). При цьому Виконавець повинен приступити до надання послуг протягом однієї доби з моменту отримання заявки Замовника. 1.4. Технічні (якісні) вимоги до товару: викладено у Додатку № 1 до Документації (прикріплений файл). 1.5. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження викладено у Документації (прикріплений файл).

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2017 15:22 - 03.03.2017 15:30
Скарга
Залишено без розгляду

Оскардження умов тендеру

Номер: c5a83c4b933d433a8837e90d9f8e327c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-28-000999-b.b1
Назва: Оскардження умов тендеру
Скарга:
Замовник: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва 01010, м. Київ, Бутишев провулок, 19 ВИМОГА В ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі за процедурою електронні торги Код за ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації), Вами в Розділі № 3 «ОФОРМЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЕЛЕКТРОННИХ ТОРГІВ», в якості підтвердження відповідності учасник зобов’язаний надати: - копії сертифікатів перевірки типу та копії декларації виробника про відповідність обладнання, що буде використовуватись при очищенні, вимогам технічних регламентів (далі - ТР): ТР безпеки машин. Вважаємо, що дані вимоги до кваліфікації учасника є такими, що порушують права учасників виходячи з наступного По-перше, відповідно до ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ безпеки обладнання, що працює під тиском ЗАТВЕРДЖЕНИЙ постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 р. N 35 передбачено, що: «Дія цього Технічного регламенту не поширюється на: 8) прилади в оболонках і деталі машин, розміри, вибір матеріалу і конструкції яких визначаються, в першу чергу, вимогами щодо достатнього рівня міцності, жорсткості і стабільності відносно статичного і динамічного виробничого впливу або іншими пов'язаними з виробництвом критеріями, для конструкції яких тиск не є істотним фактором. До зазначених приладів, зокрема, належать: двигуни, включаючи турбіни і двигуни внутрішнього згоряння; парові машини, газові і парові турбіни, турбогенератори, компресори, насоси, виконавчі механізми; » Крім того, Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який затверджено Постановою КМУ від 19 січня 2011 р. № 35 встановлює основні вимоги до безпеки, проектування, виготовлення, оцінки відповідності, маркування та введення в обіг обладнання, що працює під тиском, а також визначає порядок нагляду за дотриманням зазначених вимог (пункт 1 Регламенту). Згідно п. 48 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском процедура оцінки відповідності обладнання вимогам цього Технічного регламенту проводиться виробником або його уповноваженим представником - резидентом України чи особою, що відповідає за введення обладнання в обіг (далі - постачальник), із застосуванням процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2003 р. N 1585 ( 1585-2003-п ) "Про затвердження Технічного регламенту модулів оцінки відповідності та вимог щодо маркування національним знаком відповідності, які застосовуються в технічних регламентах" (Офіційний вісник України, 2003 р., N 41, ст. 2175; 2007 р., N 1,ст. 31). Оскільки ТОВ «Прикарпатська Енергозберігаюча Компанія» не є виробником обладнання, дія Технічного регламенту в частині вимог щодо проведення оцінки системи відповідності на обладнання, яке використовується в господарській діяльності не розповсюджується. Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Обов’язкова сертифікація (підтвердження відповідності) відбувається у відповідності до вимог нормативних документів, визначених законодавчими актами України чи нормативними документами, які включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, який затверджується спеціальним уповноваженим органом центральної влади з підтвердженням відповідності. Ввезення на митну територію продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації відбувається у відповідності до «Порядку митного оформлення імпортних товарів (продукції), що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні», який затверджено Постановою КМ України від 14.05.2008 № 446. Також питання сертифікації регулюється міжнародним законодавством, що діє на території України, а саме: Правила Європейської економічної комісії Організації Об’єднаних Націй, які є додатками до міжнародного договору України - Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року У відповідності до пункту 3.4. Правил обов’язкової сертифікації дорожніх транспортних засобів, їх складових та приладдя, який затверджено наказом Державного комітету України по стандартизації, метеорології та сертифікації № 23 від 17.01.1997 (далі Правила) добровільна сертифікація продукції ДТЗ здійснюється на відповідність вимогам, що не віднесені актами законодавства та нормативними документами до обов’язкових. Згідно пункту 3.3. Правил обов'язкова сертифікація ДТЗ здійснюється на відповідність обов'язковим вимогам нормативних документів, чинних в Україні, щодо безпеки життя, здоров'я людей, захисту їх майна, охорони навколишнього природного середовища, зазначених у Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06 листопада 2013 року № 1308). При цьому мають ураховуватися документальні підтвердження, надані виробником чи його представником в Україні або компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р. (Угода 1958 року про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, з поправками від 1995 року щодо наявності відповідних сертифікатів та/або протоколів випробувань на нові вироби цього типу (варіанта, версії). Отже, будь-які не визначені законодавчо вимоги щодо сертифікації продукції, автомобілів, обладнання та ін., не залежно від органу, установи організації, що було пред’явлено таку вимогу, є не обов’язковим до виконання та виконуються суб’єктом господарювання на власний розсуд. Вимоги щодо надання сертифікату, у випадку прямо не передбаченому Законом, є не законними та не підлягають виконанню суб’єктом господарювання. Зазначимо окремо, що вимоги щодо обов’язковості надання сертифікатів відповідності, декларації виробника, паспортів на обладнання та ін., які згідно діючого законодавства не є обов’язковими але які включено до кваліфікаційних критеріїв оцінки, є не що інше як дискримінація щодо інших учасників закупівлі, що є прямим порушенням частини 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлює, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В якості підтвердження необґрунтованості вимог щодо обов’язкового надання вищевказаних документів, додаємо лист Мінекономррозвитку України «Щодо сертифікації КТЗ». Враховуючи викладене ВИМАГАЄМО: - усунути дискримінаційні умови, що зазначені в Додатку № 3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до Документації електронних торгів на закупівлю послуг Код за ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації) шляхом ВИКЛЮЧЕННЯ з переліку наступних документів, а саме копії сертифікатів перевірки типу та копії декларації виробника про відповідність обладнання, що буде використовуватись при очищенні, вимогам технічних регламентів (далі - ТР): ТР безпеки машин як таких, що є обов’язковими для підтвердження наявності у учасника необхідного обладнання.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2017 21:40
Автор: ТОВ "Прикарпатська енергозберігаюча компанія", Паламарчук Сергій Степанович 0342723535 pekif@mail.ua