• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивний комплекс у комплекті; Ноутбук; Маніпулятор ПК; Багато-функційний пристрій (принтер-сканер-копір); USB флеш накопичувач; Персональний комп’ютер в комплекті; Ноутбук; Портативний комп’ютер (планшет-трансформер); Ламінатор (пакетний/конвертний); Пристрій безперебійного живлення; Інтерактивна дошка з програмним забезпеченням; Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом

Код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Інтерактивний комплекс у комплекті; Ноутбук; Маніпулятор ПК; Багато-функційний пристрій (принтер-сканер-копір); USB флеш накопичувач; Персональний комп’ютер в комплекті; Ноутбук; Портативний комп’ютер (планшет-трансформер); Ламінатор (пакетний/конвертний); Пристрій безперебійного живлення; Інтерактивна дошка з програмним забезпеченням; Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом). Місцезнаходження: 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, буд. 285. Місце постачання за Дислокацією. Категорія: відповідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

615 103.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 075.51 UAH
Період оскарження: 16.10.2020 16:28 - 29.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: db4a211ed59a46b4b8bee546f36e9953
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-010319-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
У Додатку 1 п 1.2. вимога надати : 4.Авторизаційний лист від виробника запропонованого Учасником дидактичного мультимедійного контенту для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни дії ліцензії . Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c. Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника. Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. А не лише ("КМ Media") Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Запропоновані вимоги до предмета закупівлі, повністю відповідають легальності товару. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в Додатку 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент» але даний еквівалент повинен бути по технічним характеристикам не гіршим. Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі. Дякуємо за запитання!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримынаційні вимоги

Номер: 4adbab22a41b4c79af776c438d47de60
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-010319-c.b1
Назва: Дискримынаційні вимоги
Вимога:
У Додатку 1 ТД зазначена вимога майже до всього предмету закупівлі: Надати Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на ....... Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на ноутбуки,БФП,системний блок і т.д... А також вимога : Надати Копію листа виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом про надання грифу «Рекомендоване Міністерством освіти і науки України» на дидактичний мультимедійний контент .. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено. Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам». Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Запропоновані вимоги до предмета закупівлі, повністю відповідають легальності товару. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в Додатку 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент» але даний еквівалент повинен бути по технічним характеристикам не гіршим. Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі. Дякуємо за запитання!
Статус вимоги: Відхилено