-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
електрична енергія
Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується Закупівля проводиться Замовником
Завершена
159 702 792.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 800 000.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2020 16:23 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
щодо документального підтвердження зміни ціни
Номер:
91adec4f848d48c2bc48981140f75880
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-010227-c.c1
Назва:
щодо документального підтвердження зміни ціни
Вимога:
Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації та проектом договору передбачено, що Зміна ціни за одиницю електричної енергії допускається за умови надання Стороною, яка пропонує зміни, документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку. ТАКИМ ДОКУМЕНТАЛЬНИМ ПІДТВЕРДЖЕННЯМ Є ДОВІДКА ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР МОНІТОРИНГУ ЗОВНІШНІХ ТОВАРНИХ РИНКІВ». Така довідка має містити підтвердження коливання ціни у процентному відношенні до останньої ціни погодженої сторонами (визначеною договором або угодою щодо зміни ціни).
Зауважимо, що ст. 41 Закону встановлено, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Внесення змін до договору про закупівлю у випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
За інформацією НКРЕКП, з дати запровадження нового ринку електричної енергії для забезпечення постачання електричної енергії споживачам електропостачальники здійснюють закупівлю електричної енергії за двосторонніми договорами та/або на ринку “на добу наперед”, внутрішньодобовому ринку і на балансуючому ринку, а також шляхом імпорту. Таким чином, ціна електричної енергії як товару формується залежно від сегменту ринку, на якому електропостачальник здійснює її закупівлю.
Згідно із частиною шостою статті 67 Закону № 2019 відповідно до правил ринку “на добу наперед” та внутрішньодобового ринку за результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладення правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії.
Оприлюднення результатів торгів на ринку “на добу наперед” та внутрішньодобовому ринку відповідно до Закону № 2019 забезпечує ДП “Оператор ринку” на своєму вебсайті (https: www.oree.com.ua)
ОТЖЕ, ДЛЯ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ФАКТУ КОЛИВАННЯ ЦІНИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ НА РИНКУ, СТОРОНИ МОЖУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО САЙТУ.
ВОДНОЧАС, ПЕРЕЛІК ОРГАНІВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ УПОВНОВАЖЕНІ НАДАВАТИ ВІДПОВІДНУ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО КОЛИВАННЯ ЦІНИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ НА РИНКУ ТА ПЕРЕЛІК ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ НЕ Є ВИЧЕРПНИМ.
Разом з тим зазначаємо, що замовникам слід передбачати у проектах договорів відповідний порядок зміни ціни на електричну енергію при застосуванні тарифів та нормативів.
З огляду на викладене, з метою попередження виникнення проблем із закупівлею електричної енергії споживачами, які є замовниками у розумінні Закон у зв’язку із набранням чинності з 01 липня 2019 окремих норм Закону № 2019 та нормативно-правових актів НКРЕКП у частині, що пов’язана зі зміною порядку формування ціни електричної енергії, інформуємо про необхідність дотримання вимог вищевказаних законів та нормативно-правових актів, розроблених на їх виконання.
Отже встановлення умови, що документальним підтвердженням є довідка ЛИШЕ державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» є дискримінаційною та підлягає коригуванню. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2020 12:06
Вирішення:
Для отримання інформації щодо коливання ціни електричної енергії на ринку сторони МОЖУТЬ, а не зобов’язані використовувати інформацію з сайту ДП “Оператор ринку”. Державне підприємство “Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків” Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства провідний інформаційно-аналітичний та експертний центр в Україні з досліджень зовнішніх та внутрішніх ринків товарів і послуг. ДЗІ уповноважене наказом № 608 від 02.05.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі здійснювати моніторинг цін на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках, досліджувати динаміку цінових процесів на ринках та відповідність контрактних (зовнішньоторговельних) цін кон’юнктурі світового ринку. Отримання довідки щодо коливання ціни електричної енергії на ринку від державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» не є дискримінаційною вимогою та встановлює однакові вимоги до всіх учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено