• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі фрукти та горіхи-морква свіжа, цибуля ріпчаста, капуста білокачанна, буряк столовий

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 16.10.2020 15:35 - 22.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірна дискваліфікація

Номер: d92a56786aba468ba41d62a48915ef0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-005041-a.c5
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник 02 листопада 2020 року, відповідно до протоколу №160, було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Агрозернопромресурс» тим самим порушив вищенаведені принципи здійснення закупівель. 1.В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Агрозернопромресурс» надав лист-гарантію від 22.10.2020 №2210/462 про погодження з іншими умовами документації спрощеної процедури. Також в пункті 4 тендерної пропозиції від 22.10.2020 №2210/444 зазначено, що ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Слід підкреслити, що дана вимога спрощеної документації Замовника стосується переможця закупівлі, а на момент подачі документів наша пропозиція не могла бути ще визнана як пропозиція переможця. 2. В складі тендерної пропозиції надані необхідні результати досліджень, випробувань предмету закупівлі, які проводились акредитованими спеціалізованими лабораторіями ДУ Харківський ОЛЦ МОЗ України та ДП Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі підтверджуються наданими в складі пропозиції протоколами випробувань та досліджень, сертифікатами. Виходячи з вищезазначеного та зі змісту ст. 5 Закону з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників та здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій вимагаємо переглянути рішення та прийняти рішення щодо визнання переможцем ТОВ «Агрозернопромресурс» через відсутність підстав для відхилення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до ч.3 п.12 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до ч.6.ст. 14 Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. П.14 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (надалі - Оголошення) передбачає, зокрема: «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо готовності внесення забезпечення виконання договору на вимогу Замовника.». Саме Учасник, а не переможець закупівлі, має надати у складі своєї пропозиції зазначений гарантійний лист. У складі пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс» гарантійний лист щодо готовності внесення забезпечення виконання договору – відсутній. Відповідно до п. 8 додатку №1 Оголошення: « У складі своєї пропозиції Учасник надає копії сертифікатів (посвідчень) якості/відповідності на товар або декларацію виробника та експертний висновок та протокол лабораторних досліджень, про результати дослідження на вміст нітратів, пестицидів та важких металів та наявність бульб, пошкоджених сільськогосподарськими шкідниками, наявність бульб уражених хворобами харчових продуктів, зазначені в тендерній документації, виданий не раніше серпня 2020 року.» У складі пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс» надані документи, що підтверджують якість продукції за виключенням експертного висновку, що вимагається згідно умов проведення закупівлі. З урахуванням наведеного, відповідно до Закону, пропозиція має бути відхилена. Більш детальну інформацію Учасник може отримати з протоколу Замовника №160 від 02.11.2020.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2020 15:17
Вимога
Відхилено

Щодо надання оновленої комерційної пропозиції (згідно з результатами аукціону)

Номер: 93f54ed46c2d46ce9c09421afe7b5659
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-005041-a.a4
Назва: Щодо надання оновленої комерційної пропозиції (згідно з результатами аукціону)
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! В конкурсній документації, Додаток №1, п. 7 зазначено надати - У разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який знаходиться на етапі «Кваліфікація», надає оновлену тендерну пропозицію (відповідно до результатів аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції. Повідомляємо, що наразі відсутня можливість завантажувати будь-які документи після проведення аукціону, крім тих випадків, коли Замовник у відкритих торгах, визначає учасника переможцем. Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни та видалити дану вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги ст..14 Закону, документація спрощеної закупівлі розробляється замовником і повинна містити перелік складових, визначених п. 3 ст. 14 Закону. Відповідно до п.3 документації спрощеної закупівлі, у випадку, якщо документи, які вимагаються ТД, не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців - надається лист довільної форми з обґрунтуванням ненадання необхідних документів з посиланням на відповідні норми законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо вимог до кваліфікації учасника

Номер: 3aaa1f7d479f4037ad95780b83fb0ea3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-005041-a.c3
Назва: Щодо вимог до кваліфікації учасника
Вимога:
Доброго дня! Умовами Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі визначено, що Учасником у складі пропозиції надається сертифікат на систему якістю та систему управління безпечністю харчових продуктів, видані на ім’я учасника. Такий вираз щодо надання документів можна тлумачити двозначно. Враховуючи вищевикладене просимо Вас надати роз'яснення про надання яких сертифікатів в данному виразі йде мова та внести відповідні зміни до оголошення. Вразі, незадоволення вимог будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що сертифікат на систему управління якістю це сертифікат виданий відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015. Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів це сертифікат виданий відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2007.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо вимог до кваліфікації учасника

Номер: d7559ab3621c4973938d5728f7380915
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-005041-a.a2
Назва: Щодо вимог до кваліфікації учасника
Вимога:
Шановний замовник! В пункті 1.1 додатку №2 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям» викладено, що у разі використання орендованих приміщень експлуатаційний дозвіл має бути видано на ім’я власника приміщення Даний пункт додатку №2 свідчить про порушення принципу закупівлі як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що передбачено Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів.Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку, до початку їх експлуатації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги ст..14 Закону, документація спрощеної закупівлі розробляється замовником і повинна містити перелік складових, визначених п. 3 ст. 14 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Разом з тим відповідно до статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Відповідно до п.3 документації спрощеної закупівлі, у випадку, якщо документи, які вимагаються ТД, не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців - надається лист довільної форми з обґрунтуванням ненадання необхідних документів з посиланням на відповідні норми законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

внесення змін до кваліфікаційних вимог

Номер: def172894f03432482df95e1a33e3075
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-005041-a.c1
Назва: внесення змін до кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний замовник! В пункті 1.1 додатку №2 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям» викладено, що наявність складських приміщень для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, які використовуються учасником не менше ніж три роки поспіль . Даний пункт додатку №2 свідчить про порушення принципу закупівлі як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Діюче законодавство України не обмежує суб’єктів господарювання в частині строків укладання господарських договорів. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. А отже підтверджуючими документами щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій можуть бути документи на право володіння чи користування відповідного майна.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, уважно вивчивши зміст Вашого питання, з повагою ставлячись до Вашої думки та точки зору, з метою дотримання п.7 ст. 14, ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону), ЗУ "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян" і "Про інформацію" та основних принципів здійснення закупівель, повідомляємо Вам наступне: 1. Відповідно до ст. 16 Закону, під час проведення процедур закупівель Замовник торгів передбачає в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв, яким мають відповідати Учасники процедури торгів, зокрема, кваліфікаційний критерій - наявність обладнання та матеріально - технічної бази. Конституція України передбачає 3 економічні форми власності: приватну, державну, комунальну. Відносини щодо оренди майна регламентовані положеннями Цивільного кодексу України. Договір оренди – форма майнового договору при якій власність передається у тимчасове володіння, користування орендарю чи суборендарю за орендну плату без обмеження щодо корисного строку використання зазначеного вище майна. Укладання договору оренди (суборенди) у разі відсутності приватного майна чітко регламентоване діючим законодавством України. Додатком 2 ТД Замовника передбачено, що використання складських приміщень для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, має використовуватися учасником не менше ніж три роки поспіль. З господарської точки зору, Учасник, що орендує/володіє складським приміщенням досить невеликий проміжок часу, (а іноді дія договору починається навіть з дати оголошення про закупівлю), не може гарантувати, що на орендованій/власній площі не зберігалися речовини, матеріали, засоби, тощо, які могли нести після себе несумісний з подальшим зберіганням продуктів харчування токсичний або бактеріологічний вплив. З метою підтримання максимальної безпеки пацієнтів лікарні, в умовах карантину, вимоги до постачання продуктів харчування, які мають тривалий термін зберігання та великий обсяг є необхідними та аргументованими.
Статус вимоги: Відхилено