• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи або копії документів, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад або справжність підпису перекладача – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет»; адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України (загальний фонд). Загальна кількість (обсяг)електричної енергії- 294130 кВт/год.

Завершена

635 874.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 179.37 UAH
Період оскарження: 16.10.2020 15:27 - 28.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Кваліфікаційний критерій статті 16 згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 20df7d55bc8e4d6888c5896939fc9cc3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-009097-c.a2
Назва: Кваліфікаційний критерій статті 16 згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно абзацу 5, пункту 2, статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі, фінансовою спроможністю, що підтверджується фінансовою звітністю для виконання договору про постачання є кваліфікаційним критерієм статті 16. Даний документ з посиланням на норми інших правових актів наведено в пункті 1 ІІІ Розділу тендерної документації та віднесений, на розсуд Замовника, до пункту 3, статті 22, що суперечить правилам оформлення тендерної документації. У зв'язку з цим, Замовник відхилив тендерну пропозицію, без надання можливості виправлення недостовірної інформації по статті 16. ТОВ «ЕНЕРГУМ» підтверджує фінансову спроможність та гарантує повне виконання договору про постачання. Просимо надати роз’яснення, щодо правомірності неможливості виправлення невідповідності згідно статті 16 Закону і навести усі наявні переваги пропозиції учасника, який був визнаний переможцем. Просимо відмінити рішення про призначення переможцем ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ та надати законну можливість на виправлення невідповідності протягом 24 годин у статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". В іншому випадку рішення Замовника може стати причиною для моніторингу закупівлі ДАСУ, що призведе до неможливості виконання укладеного договору. Просимо задовольнити дану вимогу, адже її відхилення стане причиною подання скарги до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерна документація щодо Закупівлі була розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Окрім того, у частині 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник скористався цим правом, наданим частиною 3 статті 22 Закону та вважав за необхідне встановити додаткову вимогу до учасника щодо надання фінансової звітності. Так, стаття 16 Закону встановлює виключний перелік кваліфікаційних критеріїв, які може вимагати замовник від учасника процедури закупівлі та обов’язково які зазначаються у тендерній документації замовника. Частина 2 статті 16 Закону передбачає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Проте, у Додатку №1 до тендерної документації замовника, яка була затверджена на засіданні тендерного комітету (протокол від 16.10.202.№53) був встановлений один кваліфікаційний критерій, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Власне, такий кваліфікаційний критерій як фінансова спроможність не була встановлена замовником у Додатку №1 до тендерної документації замовника, а тому у замовника відсутній обов’язок щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у складі його тендерної пропозиції, а саме що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовник не вимагав надання документів для підтвердження фінансової спроможності учасників. Окрім того, варто зазначити, що відповідно тендерної документації та відповідно до частини 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Натомість, учасник ТОВ «Енергум» не звертався через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а тому є підстави вважати, що учасник ТОВ «Енергум» погодився з положеннями тендерної документації та не вбачав ніяких порушень норм Закону. На підставі вищенаведеного, вимога учасника ТОВ «Енергум» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

щодо проекту Договору

Номер: 692d31ebba8a4a95b7eb21d2a31e4f5d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-009097-c.a1
Назва: щодо проекту Договору
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5.10. проекту договору зазначено, що оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється на умовах післяоплати з дотриманням бюджетного законодавства Споживачем протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка Споживачем за умови наявності бюджетного фінансування. Рахунок виставляється на підставі підписаного сторонами акту – прийому передачі електроенергії. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки по цьому Договору здійснюються протягом 14 робочих днів з моменту отримання Споживачем бюджетних коштів на свій рахунок. Дане положення не відповідає вимогам постанови НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП) «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» №312 (далі – ПРРЕЕ), а саме п. 4.12. розділу ІV, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Відповідно до п.1.1.1., глави 1.1., розділу І ПРЕЕ, ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами. Ці Правила є обов’язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку. Отже, враховуючи вище викладене, пропонуємо внести зміни до п.5.10. договору з урахуванням п.4.12. розділу ІV ПРРЕЕ. Постачальник не може очікувати оплату за спожиту електричну енергію протягом 14 робочих днів з моменту отримання Споживачем бюджетних коштів, оскільки за відсутності таких коштів строк автоматично стає невизначеним. Рахунок не виставляється на підставі підписаного сторонами акту – прийому передачі електроенергії, оскільки рахунок відповідно да п. 4.12. розділу ІV ПРРЕЕ виставляється Споживачу на підставі даних адміністратора комерційного обліку, також, таку регламентацію містить п.5.18. проекту договору. Пункт 5.10. проекту договору також не відповідає змісту п. 5.13. проекту договору, де зазначено, що плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця. Також, слід зазначити, що вказане в п. 5.10. договору посилання на затримання бюджетного фінансування, у зв’язку з чим розрахунки по цьому Договору здійснюються протягом 14 робочих днів з моменту отримання Споживачем бюджетних коштів є такими, що не відповідають п. 5.15., де зазначено, що у разі виникнення заборгованості Споживач повинен звернутися до постачальника із заявою про складання графіку погашення заборгованості. Така регламентація також визначена п. 4. 24. розділу ІV ПРРЕЕ, а отже посилання в проекті договору на відсутність бюджетних коштів не відповідає суті договірних зобов’язань, оскільки за відсутності бюджетних коштів (відповідно до принципу цільового використання бюджетних коштів, п. 8, ч. 1, ст. 7 Бюджетного кодексу України), Споживач взагалі не повинен укладати договір споживання електричної енергії споживачу, адже за відсутності відповідних бюджетних асигнувань, Споживач укладає договір, який в подальшому не в змозі виконати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі. Рішенням тендерного комітету УДМС України у Волинській області внесено зміни до тендерної документації та проекту договору (протокол від 21.10.2020 №54)
Статус вимоги: Задоволено