-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля дискових накопичувачів (код за ДК 021-2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
Торги не відбулися
1 005 825.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 058.25 UAH
мін. крок: 1% або 10 058.25 UAH
Період оскарження:
16.10.2020 15:02 - 29.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
7783a2bff4b04a6bbc032eea835d0229
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-004602-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
ТОВ "Систематика Україна" звертається до Вас із закликом припинити вчиняти протизаконні дії та врегулювати питання проведення відкритості та прозорості процедури закупівлі без залучення контролюючих органів. Очевидно, що в діях Тендерного комітету Замовника наявні ознаки правопорушення. ТОВ "Систематика Україна" не має наміру затягувати чи зривати закупівельний процес, в той же час і не погоджується з допущенням грубих порушень законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що для захисту своїх законних прав та інтересів ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» вжив низку заходів, спрямованих на припинення правопорушення Замовником. Проте, Замовник продемонстрував зневажливе ставлення до норм чинного законодавства. На підставі статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник ТОВ "Систематика України" звернувся до Замовника з вимогою припинити вчиняти дії спрямовані на порушення законодавства, однак Замовником було проігноровано звернення, чим грубо порушено нарми частини 4 статті 33 Закону. Враховуючи вищевикладені обставини, ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" змушене звернутися із Заявами про вчинення правопорушення до відповідних органів.
Повідомляємо, що проєкт звернення підготовлений та буде поданий у випадку НЕ СКАСУВАННЯ рішення замовника протягом одного робочого дня. Додатково зазначаємо, що своїми діями, Ви змушуєте нас, звертатися до Громадських об'єднань для встановлення справедливості, які в свою чергу керуючись п. 5 ч. 2 Ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" ініціюють здійснення моніторингу процедури закупівлі на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а з огляду на очікувану вартість закупівлі, у відкритості, прозорості та законності проведення процедури будуть зацікавлені не тільки учасники.
Пов'язані документи:
Учасник
- Повідомлення про правопорушення.pdf 20.11.2020 17:59
Дата подачі:
20.11.2020 17:59
Вирішення:
Тендерний комітет ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України», розглянувши Вимогу Учасника ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" (надалі – Скаржник), подану 20 листопада 2020 року за результатами процедури відкритих торгів на закупівлю дискових накопичувачів (код за ДК 021-2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання), про відміну рішення про визнання переможцем ТОВ БМС ТЕХНО, змушений відмовити в її задоволенні з огляду на наступне.
23 листопада 2020 року тендерним комітетом ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» прийнято рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся, на підставі ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Скарга
Номер:
61f446f5febe48859026d0664fdf3efb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-004602-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний Замовнику!
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ БМС ТЕХНО були виявлені наступні невідповідності:
1. На вимогу п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме : "Учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції."
У складі пропозиції учасника-переможця вищезазначений документ відсутній, що свідчить про невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації та наявність підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ БМС ТЕХНО.
2. Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Так, одним із такиї критеріїв була наявність документально підтвердженого досвіду. п.3 ч.2 Ст.16 Закону зазначено "наявність докмуентально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". п. 3.1 Додатку 1 вимагалося надання: "Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку № 5 ТД, у якій має бути наведено не менше 1 (одного) договору, виконаного учасником. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копія видаткової накладної з підписами обох сторін або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці." Звертаємо Вашу увагу, що наданий у складі пропозиції ТОВ БМС ТЕХНО договір НЕ Є АНАЛОГІЧНИМ, а ні за предметом закупівлі, а ні за кодом ДК. Враховуючи зазначене, учасник ТОВ БМС ТЕХНО не підтвердив наявності аналогічного досвіду.
Окрім того, своїми незаконними діями Ви порушуєте норми, закріплені у статті 29 Закону та п.3.3 Родлілу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД, а саме : " Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей."
Наголошуємо, що у частині 16 Статті 29 Закону закріплено вичерпний перелік випадків, коли замовник має право вимагати учасника усунути виявлені невідповідності
09.11.20, о 16:09 Вами було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей усупереч чинному закупівельному законодавству. По-перше, зазначена невідповідність не має жодного відношення а ні до підтверждення кваліфікаційних критеріїв, а ні до підтвердження права підпису. По-друге, у вимозі відсутні обовязкові реквізити, посилання на вимоги ТД, що передбачені законодавством. Поміж того, Розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оскільки авторизаційний лист, не відноситься до невідповідностей, що можуть бути виправленні учасником після аукціону, наданий лист НЕ МОЖЕ БУТИ ПРЕДМЕТОМ РОЗГЛЯДУ та не може бути врахований Замовником. Разом з тим, ТД була чітко встановлена норма щодо надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. А ні в реєстрі перекладачів, а ні в Єдиному реєстрі нотаріусів нами не було виявлено повноважень Т.Г. Шевченка, на здійснення перекладу. Принагідно слід зазначити, що надання пояснень директором щодо перекладу жодним чином не дає йому повноважень нотаріуса або перекладача, більше того ставити під сумнів точність перекладу уповноважених на те осіб.
З огляду на усе вищезазначене, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ БМС ТЕХНО, оформлене ПРОТОКОЛОМ. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2020 17:50