-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Чернівецької області
Торги відмінено
1 734 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 673.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 673.75 UAH
Період оскарження:
16.10.2020 14:37 - 08.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
на рішення Замовника від 17..2020 про визнання переможцем закупівлі ТОВ "Глобус Ко"
Номер:
6e2f5e117ca34c2c92fc30df5060d0e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-007814-c.c1
Назва:
на рішення Замовника від 17..2020 про визнання переможцем закупівлі ТОВ "Глобус Ко"
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
__________________________________
вул. Митрополита Василя Липківського,45, м.Київ, 03035
Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»
____________________________________
вул. Келецька, 63, м.Вінниця, Вінницька область, 21027
E-mail: vininstitutzem@ukr.net
Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області
___________________________________
вул.Героїв Майдану,194а, м.Чернівці, Чернівецька область, 58013
E-mail: cv.vasylevskyi@land.gov.ua
chernivtsi.fin@lend.gov.ua
UA-2020-10-16-007814-с
e392eba9a254470cdbe812db34699982
С К А Р Г А
на рішення Замовника від 17.11.2020 про визнання переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Глобус Ко»
16.10.2020 Замовником – Головним управлінням Держгеокадастру у Чернівецькій області оголошено відкриті торги по закупівлі послуг з проведення державної інвентаризації земель на території Чернівецької області (ДК 021:2015:79990000-0 – різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (закупівля UA-2020-10-16-007814-с) на суму 1 734 750 гривень.
Участь в закупівлі взяли 5 учасників:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Глобус Ко»;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ»;
- Державне підприємство «Українське державне аерогеодезичне підприємство»;
- Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»;
- Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру».
Після розгляду тендерних пропозицій по завершенню аукціону, який відбувся 13.11.2020 Замовником, протоколом від 17.11.2020, прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Чернівецької області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» Учасника торгів- ТОВ «Глобус Ко» (надалі – Учасник-переможець); 18.11.2020 Замовником надіслано Учаснику-переможцю повідомлення про намір укласти договір.
Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (надалі – Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника від 17.11.2020 про визнання переможцем процедури відкритих торгів ТзОВ «Глобус Ко», вважає його протиправним та таким, що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації.
Позиція Скаржника ґрунтується на наступному.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Учасника-переможця, зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Глобус Ко» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та містить очевидні, грубі порушення у сфері публічних закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Розділом 3 тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерна пропозиція (надалі – ТП) подається в електронному вигляді через Систему шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в ТД, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД.
Зокрема, Учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком, наведеним в частині 5 даного розділу ТД; інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію, згідно з переліком, наведеним у частині 6 даного розділу ТД та Додатку №2 до ТД.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки учасника (за наявності), складену за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 №255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
При цьому, серед іншого у довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність:
- супутникового обладнання GPS-приймачів (не менше 2 комплектів), електронних тахеометрів (не менше 2 штук);
-наявність комп’ютерної та периферійної техніки, необхідної для надання послуг.
Також Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів, вказаних у довідці та копії документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або гарантійні листи постачальників (орендодавців тощо), та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці.
На виконання даної вимоги Учасником надано довідку №2869 від 30.10.2020 про наявність обладнання матеріально-технічної бази, де зазначено перелік матеріально-технічної бази Учасника в кількості 40 шт. (документ DEC41731) та документи на підтвердження факту володіння чи користування зазначеним майном та обладнанням (документ 42D4D420).
При вивченні документів наданих на підтвердження права володіння чи користування майном та обладнанням, як матеріально-технічною базою виявлено, що Учасником-переможцем не надано підтверджуючих документів на право володіння наступним майном:
- тахеометр електронний 2006 р.в. (інвентарний №32-1), серійний номер 760242, марка ТС805;
- тахеометр електронний Leica TC 1000.1991 р.в. (інвентарний №32), серійний номер 470325, марка ТС1000;
- комп’ютер 2013 року, марка Celeron;
- ноутбук 2012 року, серійний номер 611, марка AsusK73E;
- МФУ Minolta 164 формату А3, 2011 року (інвентарний №11), серійний номер А0ХХ022004895, марка Minolta 164;
- сканер PlustecSvartOffice, 2020 року, марка PS286 Plus-0196TS;
- L1 GNSS приймач EPSKit-Star, 2020 року, марка EPSKit-Star.
В складі ТП Учасником-переможцем взагалі не надано договору оренди з ТОВ «Квардро.юа» щодо оренди квадрокоптера (2018 рік, марка DJI Vatrice 210 RTK в кількості 2 шт.), камери (2017 рік, марка DJI Zenmuse X7, в кількості 2 шт.).
На підтвердження права володіння/користування комп’ютером (2017 рік, марка Artline Home), комп’ютером (2017 рік, марка Lenovo 510), МФУ Epson формату А3 (інвентарний №45, 2017 рік, серійний номер Х45Т028210, марка WF7710), МФУ Epson (2017 рік, серійний номер S9JY085316, марка WF 610), МФУ Epson (2017 рік, серійний номер S9JY345238, марка WF 7620) Учасником-переможцем надано товарні чеки, які не підписані постачальником товару/обладнання, а відповідно вони не можуть бути доказом придбання зазначеного майна ТзОВ «Глобус Ко» у власність та не є належним підтвердженням право володіння вказаним майном.
На підтвердження права володіння ноутбуком (2015 рік, серійний номер CB1572297, марка Lenovo) надано рахунок №ГО-0100014 від 21.08.2015, а не накладна на поставку вказаного обладнання, що також не є належним доведенням права користування/володіння майном.
На підтвердження придбання у власність двохчастотного GPS приймача 215 року (інвентарний №21) серійний номер 5403438721, марка GeoExplorer 6000 надано договір від 04.11.2015 року за № 010411 без видаткової накладної на поставку зазначеного майна/товару, що не є належним підтвердженням факту придбання та володіння приймачем Учасником-переможцем.
При дослідженні документів, які підтверджують повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки виявлено відсутність відповідного свідоцтва щодо повірки тахеометру електронного серійний/заводський номер 470325 ТС 1000.
На підтвердження права оренди транспортним засобом – автомобіль 2008 року шасі /серійний № WVWZZZ9NZ8Y1, марка VOLKSVAGEN POLO Учасником-переможцем надано договір оренди № 3-а від 02.03.2020 з громадянкою Коватар Анжелою Василівною, який не посвідчено нотаріально.
При цьому, відповідно до вимог ст. 208 ЦК України правочини між фізичною та юридичною особою, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 ЦК України (усна форма правочину, який виконується в момент укладення) повинні бути нотаріально посвідченні незалежно від суми договору.
Оскільки, договір оренди № 3-а від 02.03.2020 укладений без дотримання встановленої форми він не можу бути належним та допустимим підтвердженням правомірного використання орендованого майна, а тому не є належним підтвердженням матеріально-технічної бази Учасника-переможця.
2. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 5 розділу 3 ТД Учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки учасника (за наявності), складену за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
Також Учасник повинен надати копії документів (наприклад: сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці.
На підтвердження виконання даної вимоги Замовника Учасником-переможцем надано довідку №2869 від 30.10.2020 (документ 4FF1110C) щодо володіння/користуванням ліцензійним програмним забезпеченням та в графі «примітка (власне, залучене)» зазначено, що програмним забезпеченням він користується на праві власності, тоді як в підтвердження надав скан-копії ліцензій та листи постачальника послуги, де зазначено, що даним ліцензійним програмним забезпеченням він володіє на праві як користування. Таким чином, Учасником-переможцем зазначено недостовірну інформацію.
3. Відповідно до вимог ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки учасника (за наявності), складену за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю.
В довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, сертифікованого(их) інженера(ів)- геодезиста(ів), які будуть залучені до виконання договору про закупівлю та перебувають з Учасником у трудових) відносинах (за основним місцем роботи або за трудовою угодою).
А також надати копії документи (наприклад: усі сторінки трудової книжки де є будь-які відмітки та позначки, або наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із всіма працівниками вказаними у довідці.
На підтвердження наявності у Учасника-переможця працівників відповідної кваліфікації останнім надано довідку № 2869 від 30.10.2020 за встановленою формою з переліком працівників в кількості 23 особи (документ 3636779В), де, з-поміж іншого, зазначив про роботу у нього на підставі цивільно-правових угод двох працівників Разборської Оксани Миколаївни (ЦПУ №2 від 20.03.2020) та Зінченко Валентина Сергійовича (ЦПУ № 1 від 30.03.2020), але в складі ТП Учасником-переможцем не надано вказаних цивільно-правових угод, що також є невиконанням вимог ТД та є підставою для відхилення його ТП .
Крім того, вищевказана довідка Учасника –переможця не містить інформації про сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; щодо працівників Кулініч О.М., Котелко М.Д та Жук Г.В. відсутня інформація про підвищення ними кваліфікації інженерів-землевпорядників (яка є обов’язковим відповідно до ст.66 Закону України «Про землеустрій»), а також не надано щодо працівника Жук Г.В. свідоцтва про підвищення кваліфікації, про що міститься інформація в Єдиному Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників (Жук Г.В. - свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника серії АН №0125/16 від 26.01.2017).
Відповідно до вимог ТД Учасник-переможець повинен був надати усі сторінки трудової книжки де є будь-які відмітки та позначки щодо працівників, які містяться у відповідній довідці. Виявлено, що при наданні копії трудової книжки Мотущак В.В відсутні копії заповнених сторінок 4 та 5, що є невиконанням вимог ТД.
4. Відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію, та які підтверджують відповідність ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 2 до ТД, а саме:
1. Гарантійний лист, складений в довільній формі, та який містить інформацію щодо надання гарантій замовнику стосовно того, що:
- ТП, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку № 2 до ТД;
- послуги будуть надані своєчасно та у повній відповідності до технічних, якісних, кількісних та інших вимогам до предмета закупівлі, встановлених у Додатку № 2 до ТД.
Учасник – переможець в складі своєї ТП не надав гарантійного листа який містить інформацію щодо надання гарантій замовнику стосовно того, що:
- ТП, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку № 2 до ТД;
- послуги будуть надані своєчасно та у повній відповідності до технічних, якісних, кількісних та інших вимогам до предмета закупівлі, встановлених у Додатку № 2 до ТД.
5. Відповідно до розділу 3 ТД Замовник визначив, що документи, що подаються у складі ТП та які містять інформацію про персональні дані фізичної особи - суб’єкта персональних даних, оприлюднюються та обробляються учасником (володільцем персональних даних) з урахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних» та подаються разом із документами, що підтверджують надану суб’єктом персональних даних згоду на обробку таких персональних даних володільцем персональних даних.
Враховуючи приписи Закону України «Про захист персональних дані» та вимоги встановлені Змовником в ТД, фізичні особи (працівники ТзОВ «Глобус Ко») щодо яких подаються персональні дані в складі ТП є суб’єктами персональних даних, які надають свою згоду на обробку та оприлюднення своїх персональних даних володільцю персональних даних – учаснику закупівлі – ТОВ «Глобус Ко». При цьому Учасник повинен надати «документами, що підтверджують надану суб’єктом персональних даних згоду на обробку таких персональних даних володільцем персональних даних».
На виконання даної вимоги Учасником – переможцем подано лист-згоду на обробку персональних даних № 2869 від 30.10.2020 (документ E4D7D53E), де зазначено, що «даним листом ТзОВ «Глобус Ко» підтверджує факт отримання згоди від усіх осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані в складі тендерної пропозиції до предмету закупівлі «Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Чернівецької області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» № UA-2020-10-16-007814-с), на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Даний лист не є підтвердженням надання згоди на обробку персональних даних фізичними особами про яких є згадка в документах поданих в складі ТП учасником-переможцем.
Таким чином, Учасник – переможець не виконав вимоги Замовника щодо надання листів-згоди на обробку персональних даних всіх фізичних осіб, які зазначаються в документах наданих в складі ТП Учасника-переможця.
Отже, після системного аналізу документів та інформації поданої Учасником-переможцем в складі його ТП Скаржником виявлено їх не відповідність тим документам та інформації, які вимагались Замовником в ТД. Не надання Учасником-переможцем вказаних вище документів є безумовною та обґрунтованою підставами для визнання тендерної пропозиції Учасника – переможця такою, що не відповідає вимогам ТД та є підставою для її відхилення відповідно до приписів ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Замовник щодо визнання переможцем закупівлі «Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Чернівецької області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» Товариство з обмеженою відповідальністю «Глобус Ко» без необхідних документів визначених ТД є не правомірним та таким що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації від 15.10.2020 зі змінами від 30.10.2020.
Своїми діями Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та недискримінації учасників.
Дії Замовника призвели до необґрунтованого визнання переможцем закупівлі Учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, що порушує права та законні інтереси Скаржника як реального, потенційного переможця даної закупівлі з яким можливе укладення договору.
Скаржник вважає, що рішення Замовника щодо визнання ТзОВ «Глобус Ко» переможцем порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, винесено з порушенням ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель, а тому підлягає скасуванню.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
П Р О С И М О
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області скасувати своє рішення про визнання переможцем закупівлі «Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Чернівецької області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» Товариство з обмеженою відповідальністю «Глобус Ко».
3. Зобов’язати Замовника прийняти законне та обґрунтоване рішення щодо переможця закупівлі на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Довідка ТОВ «Глобус Ко» про наявність матеріально-технічної бази;
2. Довідка ТОВ «Глобус Ко» про ліцензійне програмне забезпечення;
3. Інформація ТОВ «Глобус Ко» про наявність працівників;
4. Лист-згода ТОВ «Глобус Ко» на обробку персональних даних;
5. Листи ТОВ 2Аналітика для ТОВ «Глобус Ко» щодо програмного забезпечення;
6. Копія трудової книжки Мотущук В.В.;
7. Копія свідоцтва про повірку обладнання ТС 1000;
8. Договір оренди з Коватар А.В.;
9. Копії накладних на обладнання ТОВ «Глобус Ко».
Директор Ярослав ЯРОСЛАВСЬКИЙ
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга до АМКУ 23.11.2020 10:52
- додатки до скарги 23.11.2020 10:52
- додатки до скарги 23.11.2020 10:52
- додатки до скарги 23.11.2020 10:52
- додатки до скарги 23.11.2020 10:53
- додатки до скарги 23.11.2020 10:53
- додатки до скарги 23.11.2020 10:53
- додатки до скарги 23.11.2020 10:53
- додатки до скарги 23.11.2020 10:53
- додатки до скарги 23.11.2020 10:53
- рішення від 26.11.2020 №21942 + лист Замовнику.pdf 27.11.2020 13:38
- інформація про перенесення розгляду скарги від 04.12.2020 № 19114.pdf 07.12.2020 18:12
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.12.2020 №19314.pdf 10.12.2020 11:20
- Інформація_про_резолютивну_частину_рішення_від_21_12.2020 №23546.pdf 22.12.2020 17:19
- рішення від 21.12.2020 №23546.pdf 24.12.2020 20:54
- Довідка про ліцен.програмне забезпечення.PDF 01.12.2020 13:57
- Довідка про наявність обладнання та матю-тех.базу.PDF 01.12.2020 13:57
- Сертифікат_Кулініч.pdf 01.12.2020 13:57
- Сертифікат_Кулініч_геод.pdf 01.12.2020 13:57
- Сертифікат_Лілік.pdf 01.12.2020 13:57
- Лист-згода на обробку пер.даних.PDF 01.12.2020 13:57
- Сертифікат_Котелко.pdf 01.12.2020 13:57
- Сертифiкат__РОМ.pdf 01.12.2020 13:57
- Сертифікат_Жук.pdf 01.12.2020 13:57
- Сертифікат_Никифоряк.pdf 01.12.2020 13:57
- Сертифiкат_ЗВС.pdf 01.12.2020 13:57
- свідоцтво про під.кв.Котелко.PDF 01.12.2020 13:57
- Сертифікат кваліфікаційний Скрипник Д.Ю..PDF 01.12.2020 13:57
- Інформаційна довідка.pdf 01.12.2020 13:57
- Св.про підв.квал.Кулініч О.М..PDF 01.12.2020 13:57
- Інформаційна довідка.doc 01.12.2020 13:57
- Інф.про наявність працівників.PDF 01.12.2020 13:57
- Сертифікат_Парфеній.PDF 01.12.2020 13:58
- Сертифікат_Лілік_геод.pdf 01.12.2020 13:58
- Листи для Глобус КО _Аналітика_.pdf 01.12.2020 13:58
- Інформаційна довідка..pdf 02.12.2020 09:21
- Протокол ст2.jpg 28.12.2020 16:39
- Протокол ст1.jpg 28.12.2020 16:39
- Протокол ст3.jpg 28.12.2020 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2020 13:48
Дата розгляду скарги:
04.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.11.2020 13:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.12.2020 20:54
Дата виконання рішення Замовником:
28.12.2020 16:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відповідно до рішення АМКУ від 21.12.2020 №23546-р/пк-пз Головним управлінням Держгеокадастру у Чернівецькій області скасовано рішення щодо визнання переможцем ТзОВ "Глобус КО" та оформлено протоколом від 28.12.2020 №28/12