-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Саджанці для висадження на території Шевченківського району м.Львова
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2017 17:45 - 23.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Рішення про переможця
Номер:
457551eb1e494689b7a7909e7e22afc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-09-002779-c.b1
Назва:
Рішення про переможця
Вимога:
На виконання умов проведення закупівель Саджанці для висадження на території Шевченківського району м. Львова (ДК 021:2015 (CPV) 03440000-6 – продукція лісівництва) обраним Вами переможцем ТОВ « Академ Інвест » всупереч передбаченого Вами додатку №1 до тендерної документації перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, а саме відповідно до таблиці №2 учасником не подано згідно вимоги замовника Довідку у довільній формі із зазначенням учасником у пропозиції конкурсних торгів інформації (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до закупівлі товарів, робіт чи послуг як субпідрядника.
Крім цього уповноваженою особою ТОВ Академ Інвест відповідно до Таблиця 3. «Документи на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону» у відповідності до п.3 не подано Інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі.
Також слід зауважити , що ТзОВ « Академ Інвест » не надав проекту договору ( дод 3. ) до тендерної документації разом з пропозицією, а документ завантажений на етапі розгляду пропозиції . Однак, Замовник у своїх вимогах до даної пропозиції не обумовив жодного посилання на додаток 3 , хоча на веб – порталі Уповноваженого органу проект було завантажено Замовником , що у свою чергу свідчить про те, що дана вимога є обов’язковою у складі тендерної документації, що підтверджує кваліфікацію учасника. Також не вказано Замовником, коли саме має бути подано ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ( додаток 3), ( разом з пропозицією, чи на етапі розгляду пропозиції ). Тому можна вважати, що Замовник дискримінує інших учасників, оскільки в жодній документації не обумовлено, що проект договору ( дод 3.) можна подати на етапі розгляду пропозиції.
Також, слід звернути увагу на те, що завантажений учасником Академ Інвест проект договору на етапі розгляду пропозиції, не відповідає вимогам Замовника, оскільки у проекті договору не вказано хто ПРОДАВЕЦЬ, реквізити ПРОДАВЦЯ, ціну договору. Крім цього, згідно вимог Замовника, невід’ємною частиною Договору є : Додаток № 1 – Технічні вимоги, який відсутній у вказаного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 09.03.2017 16:25
Дата подачі:
07.03.2017 23:06
Вирішення:
Інформація про пропозицію переможця торгів
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.03.2017 16:28
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до п.3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
На подану вимогу на рішення про переможця закупівлі «Саджанці для висадження на території Шевченківського району м.Львова (ДК 021:2015 (CPV) 03440000-6 – продукція лісівництва)» (оголошення UA-2017-02-09-002779-c) поданої 07.03.2017р. о 23:06 через систему електронних закупівель, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пункту 10 таблиці 2 додатку 1 до ТД для проведення кваліфікації учасників в складі своїх пропозицій вони повинні надати «довідку у довільній формі із зазначенням учасником у пропозиції конкурсних торгів інформації (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до закупівлі товарів, робіт чи послуг як субпідрядника в обсязі неменше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Отже, вразі, якщо учасником планується залучення інших суб’єктів господарювання до поставки товару як субпідрядні організації і вартість таких послуг буде становити 20 і більше відсотків від вартості договору на закупівлю, то учасник зобов’язаний надати інформацію про кожного такого суб’єкта господарювання із зазначення інформації про повне найменування та місцезнаходження.
Оскільки у поданих документах ТзОВ «Академ Інвест» дана довідка відсутня, тендерним комітетом зроблено висновки що дана фірма субпідрядних організацій не залучатиме або вартість таких послуг не перевищуватиме 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
2. У поданих учасником процедури закупівлі ТзОВ «Академ Інвест» документах, завантажених на сайт Уповноваженого органу з питань державних закупівель 27.02.2017р. о 10:44 у розділі «Документи що підтверджують відповідність», міститься сканована довідка довільної форми за власноручним підписом уповноваженої особи учасника (Директора ТОВ «Академ Інвест» Донцова С.О.) від 24.02.2017р. №24/02/9, проте, що учасник ТОВ «Академ Інвест» протягом останніх трьох років не притяryвалося до вiдповiдальностi за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої cтатті 6, пyнктом 1 cтатті 50 Закону України , у виглядi вчинення антиконкурентних узгоджених дiй, що стосуються спотворення результатiв торгiв (тендерiв).
Принагідно повідомляємо, що Замовник самостійно, здійснює перевірку інформації про учасників процедури закупівель щодо наявності даного суб’єкта господарювання у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщеної на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua) в розділі «Діяльність у сфері державних закупівель», що й було зроблено Замовником на етапі розгляду пропозиції.
3. Відповідно до пп.7 п. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна обов’язково містити Проект договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до п.2 та 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі, разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов Додаток 3 Документації.
Отже, Проект договору викладений у Додатку 3 до Тендерної документації, складений та оприлюднений на сайті Уповноваженого органу з питань державних закупівель, з метою ознайомлення учасників процедури закупівлі з основними вимогами, умовами та порядком поставки товару, що є предметом даної закупівлі, а також порядком внесенням змін до нього.
4. При підготовці Тендерної документації відповідно до пп.2 п.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 та вимог, встановлених статтею 17 цього Закону, а також про спосіб документального підтвердження відповідності учасників даним критеріям і вимогам згідно із законодавством та викладено у Додатку 1 до Тендерної документації.
Згідно із Таблицями 1, 2 та 3 Додатку 1 до Тендерної документації надання Проекту договору учасниками у складі своєї пропозиції не непередбачено, а тому не відноситься до підтвердження учасників кваліфікаційним критеріям.
Додатково повідомляємо, відповідно до п.8 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. А тому, тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради, під час розгляду тендерної пропозиції, не враховувався «Проект договору» завантажений учасником процедури закупівлі ТзОВ «Академ Інвест» після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Принагідно повідомляємо, у поданих учасником процедури закупівлі ТзОВ «Академ Інвест» документах, завантажених на сайт Уповноваженого органу з питань державних закупівель 27.02.2017р. о 10:44 у розділі «Документи що підтверджують відповідність», міститься сканований Лист-згода довільної форми за власноручним підписом уповноваженої особи учасника (Директора ТОВ «Академ Інвест» Донцова С.О.) від 24.02.2017р. №24/02/13, проте, що учасник ТОВ «Академ Інвест» цим листом надає згоду з Проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації, тим самим підтвердив згоду на підписання Договору на умовах Замовника.
5. Відповідно до п.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Проте, жодних запитань чи звернень за наданням роз’яснень до даної закупівлі протягом періоду уточнень до Замовника не було.
З огляду на вищевикладене, тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради вважає зауваження викладені у вимозі на рішення про переможця безпідставними. Визначення переможця процедури закупівлі «Саджанці для висадження на території Шевченківського району м.Львова (ДК 021:2015 (CPV) 03440000-6 – продукція лісівництва)» (оголошення UA-2017-02-09-002779-c) ТзОВ «Академ Інвест» здійснено відповідно до чинного законодавства.