-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
57842 - Газовий хроматограф ІВД, автоматичний (Газовий хроматограф)
п. 8 ч.2 ст.21 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою, окрім випадків передбачених тендерною документацією
Торги не відбулися
2 420 565.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 102.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 102.83 UAH
Період оскарження:
16.10.2020 13:38 - 29.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
щодо медико-технічних вимог
Номер:
3bcf20f41e814515a639a615e215cc67
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-006420-c.b6
Назва:
щодо медико-технічних вимог
Вимога:
Відповідно до пункту 43 медико-технічних вимог Додатку 2 автоматичний дозатор повинен забезпечувати роботу з шприцами 0,5, 1,0, 5,0, 10 мкл. В залежності від виробника обладнання використовуються різні об’єми шприців. Для збільшення кількості потенційних учасників просимо викласти цей пункт у наступній редакції: Автоматичний дозатор повинен забезпечувати роботу з шприцами різних об’ємів в діапазоні від 0,5 мкл до 10 мкл
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2020 16:33
Вирішення:
Вказаний діапазон використання шприців від 0,5 до 10 мкл дозволяє використовувати об’єм зразка, що вводиться в необхідній кількості для замовника. В цьому діапазоні всіма виробниками випускаються лише шприци об’ємом 0,5 мкл, 1,0 мкл, 5 мкл, 10 мкл. Геометрично (фізично) такі шприци майже не відрізняються, окрім внутрішнього діаметру, який не має відношення до роботи автоматичного дозатора. Всі основні виробники хроматографічного обладнання мають автоматичні дозатори з характеристиками, які задовольняють таким вимогам власного або стороннього виробництва. Для універсалізації обладнання та забезпечення необхідної точності дозування в кожному діапазоні шприців наявна така вимога. В разі пропозиції інших, додаткових варіантів об’ємів шприца такому обладнанню імовірно буде надана перевага.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо медико-технічних вимог
Номер:
36cc70aa8f684741887a36f288e5d54e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-006420-c.c5
Назва:
щодо медико-технічних вимог
Вимога:
Відповідно до пункту 40 медико-технічних вимог Додатку 2 об’єм кожного з розчинників для промивання має бути не менше 10 мл. Для промивання шприца зазвичай використовується до 0,1 мл розчинника, тому використання такого об’єму є недоцільним. Для збільшення кількості потенційних учасників просимо змінити показник на 4 мл, і викласти цей пункт у наступній редакції: Об’єм кожного з розчинників для промивання має бути не менше 4 мл
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2020 16:28
Вирішення:
Комплектація хроматографа автосамплером на 150 зразків при промиванні з кожним зразком по 0.1мл передбачає об'єм розчинника для промивання більший, ніж 4 мл. У більшості виробників автосамплера наявні об'єми саме 10 мл.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо строку надання примірника договору переможцем
Номер:
a94e4d93b3414003b9e427072b0e6df2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-006420-c.a4
Назва:
щодо строку надання примірника договору переможцем
Вимога:
В пункті 3 Розділу 6 зазначено «Переможець повинен підписати 2 примірники договору у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу та у день підписання передати замовнику примірники договору. Непідписання переможцем договору та/або не передання одного примірника цього договору у вказаний строк буде розцінено як відмова переможця від укладення договору про закупівлю». Виходячи з того, що Замовник та переможець торгів цілком ймовірно можуть територіально знаходитись на великій відстані, надання Замовнику примірнику підписаного договору в день підписання технічно неможливо, тому просимо Замовника внести зміни в вищезазначену вимогу та не створювати штучних умов для відхилення пропозицій навіть після оприлюднення наміру про укладання договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2020 13:25
Вирішення:
Шановний учаснику! Зазначена вимога щодо строку надання переможцем примірника договору ніяким чином не створює штучних умов для відхилення пропозицій, оскільки учасник може надати підписаний договір поштою раніше дати його укладання або надати особисто у день підписання або у інший, зручний для учасника, спосіб.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо активних посилань на сторінку Інтернет
Номер:
77062142a07b4aa4998f6e9f61f90ba3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-006420-c.c3
Назва:
Щодо активних посилань на сторінку Інтернет
Вимога:
Замовником вимагається цитуємо «Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація з посиланням на сторінку мережи Інтернет та з активною ссилкою», але пакет тендерної пропозиції від кожного учасника надається в сканованому вигляді, а це унеможливлює надати замовнику лист-роз’яснення з активним посиланням, тому просимо Замовника змінити вищезазначену вимогу на надання листа роз’яснення з посиланням на сторінку Інтернет з конкретним посиланням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2020 13:02
Вирішення:
Шановний учаснику! Щодо активних посилань на сторінку Інтернет учасник може додатково надати до сканованого вигляду лист-роз’яснення в іншому форматі, в якому зазначити, де міститься така інформація з посиланням на сторінку мережи Інтернет та з активною ссилкою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо накладення ЕЦП/КЕП
Номер:
165a72b29b5742d5997059854c70603e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-006420-c.a2
Назва:
Щодо накладення ЕЦП/КЕП
Вимога:
Ми, як потенційні учасники процедури закупівлі, просимо Замовника надати роз’яснення/внести зміни у наступний пункт тендерної документації:
- П.1 Розділу 3 містить наступну вимогу «Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо». Просимо Замовника залишити вимогу щодо накладення ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому без додаткового підписання документів за допомогою ЕЦП/КЕП на кожен документ окремо у зв’язку з тим, що накладання електронного підпису на пропозицію в цілому свідчить про те, що підписано кожен документ окремо, і завірення ЕЦП/КЕП окремо кожного документу є технічно складнішою та необґрунтованою вимогою Замовника, яка не вплине на якість поданої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2020 12:56
Вирішення:
Шановний учаснику! Зазначена вимога щодо накладення ЕЦП/КЕП обумовлена вимогами Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та ніяким чином не створена для ускладнення надання пропозицій. Відповідно до вказаних законів електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Електронний цифровий підпис (або скорочено – ЕЦП) за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки.
Якщо пропозиція містить лише скановані документ, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому, а на документи в електронній формі - на кожен електронний документ окремо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
656679c400dc4634ada2002d84630c6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-006420-c.c1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо внести зміни у пункт 7 Загальних вимог додатку №2 Технічна специфікація до предмету закупівлі, оскільки проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання у продовж 5-ти робочих днів можливе лише при наявності приладу саме вказаної конфігурації на складі постачальника, що дискримінує інших потенційних учасників тендеру. Просимо викласти цей пункт у наступній редакції: «Проведення інсталяції та пуску обладнання поставленого обладнання за рахунок Учасника в строк до 5 (п`яти) робочих днів із моменту отримання від Замовника письмового (факсимільним зв’язком) підтвердження готовності для введення товару в експлуатацію. На підтвердження Учасник повинен надати файл, відсканований з оригіналу гарантійного листа у довільний формі, в якому підтвердити проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2020 17:33
Вирішення:
Шановний учаснику! Зазначена вимога щодо проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника в строк до 5 (п`яти) робочих днів із моменту отримання від Замовника письмового (факсимільним зв’язком) підтвердження готовності для введення товару в експлуатацію обумовлена кінцем бюджетного року та жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства. Оскільки ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIIІ передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено