• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 - 09120000-6 – Газове паливо (природний газ)

Завершена

7 584 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 800.00 UAH
Період оскарження: 16.10.2020 11:10 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 2ed8eb5916da4f34ae1e5a21a1246ad0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003316-c.c5
Назва: вимога
Вимога:
Замовник у своїй тендерній документації (ТД) передбачив, зокрема, у проекті договору, строкові обмеження щодо зміни ціни (збільшення) на газ під час дії/виконання договору, зокрема…..Сторонами в порядку визначеному цим Договором протягом його дії у випадках, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15р. №922-VIII, але не частіше одного разу протягом розрахункового періоду (календарного місяця). Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного. Відповідно до частин другої, третьої статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї зі сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частиною п`ятою статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін, у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними. Ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Зміна ціни після укладення договору, допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом (частини перша, друга статті 632 Цивільного кодексу України). Однак, в умовах ринкової економіки ціна в договорі визначається попитом і пропозицією, конкуренцією та іншими економічними чинниками, тому при укладенні договору та визначення його умов сторони повинні розумно оцінювати ті обставини, за яких він буде виконуватись, зокрема враховувати тенденції зростання (падіння) цін на ринку товарів та послуг тощо. Зазначений висновок узгоджується з обов’язковою правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 14.06.2018 у справі №904/8354/16. Згідно системи Прозорро - Ціни на природний газ постійно змінюються в залежності від цін на міжнародних ринках та багатьох інших факторів, у тому числі сезонних. Це призводить до потреби коригування ціни поточних угод. Щоб покупець і постачальник могли зробити уточнення ціни об'єктивно, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, при аналітичнй підтримці Київської школи економіки, розробило рекомендацію по використанню Формульного ціноутворення на газ. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України (№3304-04-54265-06 від 11.12.2018), зміна ціни на природний газ у публічних закупівлях врегульовується за допомогою формули, яка враховує динаміку курсу ЄВРО, зміну цін на міжнародній біржі (Natural gas NCG Eur/MWh month+1) та цін на українській біржі (УЕБ). Відповідно до п. 2 частини 5 статті 41 діючого Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, КРІМ випадків ………… збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару НЕ застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, ГАЗУ та електричної енергії. Таким чином, обмеження у збільшенні ціни на газ протягом певного строку є протиправним та підлягає скасуванню (зміні умов ТД).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо: Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою уникнення ситуації щодо демпінгування ціни на газ під час аукціону та в подальшому необґрунтованого неоднократного послідовного підняття ціни (щоразу до 10%) протягом короткого терміну, Замовник передбачив в проекті договору наступне: «Ціна природного газу може змінюватись Сторонами в порядку визначеному цим Договором протягом його дії у випадках, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15р. №922-VIII, але не частіше одного разу протягом розрахункового періоду (календарного місяця)». Даний пункт договору не суперечить п. 2 частини 5 статті 41 діючого Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 465583e0928649559b1725cd460ae3e0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003316-c.c4
Назва: вимога
Вимога:
Замовник у своїй тендерній документації (ТД) передбачив, зокрема, у проекті договору, строкові обмеження щодо зміни ціни (збільшення) на газ під час дії/виконання договору, а саме :Ціна природного газу може змінюватись Сторонами в порядку визначеному цим Договором протягом його дії у випадках, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15р. №922-VIII, але не частіше одного разу протягом розрахункового періоду (календарного місяця). . Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного. Відповідно до частин другої, третьої статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї зі сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частиною п`ятою статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін, у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними. Ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Зміна ціни після укладення договору, допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом (частини перша, друга статті 632 Цивільного кодексу України). Однак, в умовах ринкової економіки ціна в договорі визначається попитом і пропозицією, конкуренцією та іншими економічними чинниками, тому при укладенні договору та визначення його умов сторони повинні розумно оцінювати ті обставини, за яких він буде виконуватись, зокрема враховувати тенденції зростання (падіння) цін на ринку товарів та послуг тощо. Зазначений висновок узгоджується з обов’язковою правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 14.06.2018 у справі №904/8354/16. Згідно системи Прозорро - Ціни на природний газ постійно змінюються в залежності від цін на міжнародних ринках та багатьох інших факторів, у тому числі сезонних. Це призводить до потреби коригування ціни поточних угод. Щоб покупець і постачальник могли зробити уточнення ціни об'єктивно, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, при аналітичнй підтримці Київської школи економіки, розробило рекомендацію по використанню Формульного ціноутворення на газ. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України (№3304-04-54265-06 від 11.12.2018), зміна ціни на природний газ у публічних закупівлях врегульовується за допомогою формули, яка враховує динаміку курсу ЄВРО, зміну цін на міжнародній біржі (Natural gas NCG Eur/MWh month+1) та цін на українській біржі (УЕБ). Відповідно до п. 2 частини 5 статті 41 діючого Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, КРІМ випадків ………… збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару НЕ застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, ГАЗУ та електричної енергії. Таким чином, обмеження у збільшенні ціни на газ протягом певного строку є протиправним та підлягає скасуванню (зміні умов ТД).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо: Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою уникнення ситуації щодо демпінгування ціни на газ під час аукціону та в подальшому необґрунтованого неоднократного послідовного підняття ціни (щоразу до 10%) протягом короткого терміну, Замовник передбачив в проекті договору наступне: «Ціна природного газу може змінюватись Сторонами в порядку визначеному цим Договором протягом його дії у випадках, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15р. №922-VIII, але не частіше одного разу протягом розрахункового періоду (календарного місяця)». Даний пункт договору не суперечить п. 2 частини 5 статті 41 діючого Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо приведення конкурсної документації у відповідність до ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 432bc9be3d364c6795769e3c6b6c0445
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003316-c.a3
Назва: Вимоги щодо приведення конкурсної документації у відповідність до ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно вимог п. 5.5. Проекту договору зазаначено наступне : " При зміні урядових рішень, а також рішень НКРЕКП щодо зміни розміру ціни на газ, інших змін у законодавстві, що впливають на збільшення або на зменшення ціни на газ в термін дії цього Договору, Сторони домовилися, що ціна за 1 000 м.куб. газу може бути змінена протягом місяця з дати постановлення відповідних рішень, що буде відображено в Додатковій угоді до Договору, але не раніше ніж через два місяці з дати фактичного початку постачання предмету закупівлі. Ціна природного газу може змінюватись Сторонами в порядку визначеному цим Договором протягом його дії у випадках, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15р. №922-VIII, але не частіше одного разу протягом розрахункового періоду (календарного місяця)." що суперечить ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому чітко сказано, що обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергіїта Крім того, вимоги п.5.5. Проекту договору суперечать п. 12.1. того ж Проекту Договору, в якому зазначено наступне : " збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;". Просимо Вас привести Проект договору у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідні зміни будут внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Приведення ТД у відповідність до вимог Постанови НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.

Номер: b2da9c58911e489fbaa06319f90d45ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003316-c.a2
Назва: Приведення ТД у відповідність до вимог Постанови НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вас про те, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію: "Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідні зміни будут внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Приведення ТД у відповідність до вимог Постанови НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.

Номер: 03b60bf319a74eb383e5e0b09ee75294
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003316-c.a1
Назва: Приведення ТД у відповідність до вимог Постанови НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вас про те, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію: "Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідні зміни будут внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено