-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63
Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63
Завершена
816 622.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 084.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 084.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2020 10:42 - 22.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги до всієї закупівлі
Номер:
ab3019da8a33432893c8b7da348c2c34
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-000907-b.c1
Назва:
Вимоги до всієї закупівлі
Вимога:
Вимоги до вієї закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарж.прот. до уповнов. особи.pdf 30.10.2020 11:00
- Оскарж. прот. упов. особ. №2.pdf 30.10.2020 11:00
- Протокол УО про розгляд вимоги 1.pdf 03.11.2020 09:04
- Протокол УО про розгляд вимоги 2.pdf 03.11.2020 09:05
Дата подачі:
30.10.2020 11:00
Вирішення:
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону),
Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), що затверджене Наказом
Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення
освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області від 08.08.2016 №49,
у зв’язку з розглядом Листа від 30.10.2020 № 36 КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РАЙАГРОБУД", яке є Учасником спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-000907-b) згідно з предметом закупівлі, код національного
класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція (Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63), повідомляю наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини 3 та частини 4 статті 14 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, проект договору про закупівлю та ін., можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
На виконання підпункту 5 пункту 2 статті 14 Закону нами було розглянуто пропозицію КП «Райагробуд» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме необхідних документів, що було завантажено через електронну систему закупівель, які підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації.
Щодо пунктів 1, 2, 5, 6 Вашого звернення до КУ «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області, як Замовника спрощеної закупівлі. У додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії учасників та спосіб їх підтвердження» перелічено документи, які повинні бути надані усіма учасниками спрощеної закупівлі в повному обсязі, та заповненими відповідно запропонованих форм.
Також відповідно до умов пункту 7 статті 14 Закону Ви мали право у період уточнення інформації звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Окремо надаємо вичерпну відповідь до наступних пунктів Вашого звернення:
Пункт 3. Чинне законодавство передбачає обов'язок в ряді випадків отримати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Порядок видачі такого дозволу визначено постановою КМУ від 26.10.2011 р № 1107 (в редакції постанов Кабінету Міністрів України № 48 від 07.02.2018; № 330 від 10.04.2019; № 207 від 03.03.2020).
При цьому в додатку 2 до даної постанови наведено перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Серед них відсутній пункт: монтаж устаткування, будівельно-монтажні роботи на висоті, який вказаний у завантаженому Вами дозволі.
Також згідно пункту 15 постанови строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки становить п’ять років, та продовжується територіальним органом Держпраці. Та у разі коли під час строку дії дозволу не порушено його умов, строк дії такого дозволу продовжується на наступні п’ять років. Пропонуємо вивчити це питання та відновити дію дозволу.
Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, по вказаному об’єкту підпадають під перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Тобто, виконувати роботи підвищеної небезпеки на підставі договору підряду має право лише той підрядник, який одержав згідно з Порядком № 1107 відповідну декларацію.
Пункт 4. Постановою КМУ від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність: постанова КМУ від 05.12.2007 р. №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», постанова КМУ від 22.10.2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві», постанова КМУ від 30.03.2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. Тому, з метою ефективного завершення будівельних робіт в запропоновані строки та виконання їх з належною якістю на об’єкті, нами, як Замовником спрощеної закупівлі, було запропоновано надати копію чинного Сертифікату системи управління якістю ISO 9001, стосовно провадження господарської діяльності у будівництві (див. Додаток 2 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії учасників та спосіб їх підтвердження»). Наданий другим учасником ПП «Абрис Плюс» сертифікат підтверджує відповідність підприємства вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.
Пункт 7. Відповідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції Учасники повинні надати, зокрема: (Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Для участі у спрощеній процедурі Замовник надає довідку про відвідування об’єкту, сканована копія якої розміщується учасником у складі своєї пропозиції і є обов'язковою. В довідці зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту.) Шановний Учаснику, в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не зазначено, що довідку про огляд об’єкту повинна підписати виключно Уповноважена особа. У разі відвідування об’єкта, Ви мали змогу підписати довідку у будь-якого представника Замовника, що Вами не було виконано.
У зв’язку з зазначеним вище, Вашу Вимогу буде не задоволено оскільки Учасником не виконано всі умови та вимоги визначені у документації на проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону),
Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), що затверджене Наказом
Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення
освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області від 08.08.2016 №49,
у зв’язку з розглядом Листа від 30.10.2020 № 37 КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РАЙАГРОБУД", яке є Учасником спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-000907-b) згідно з предметом закупівлі, код національного
класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 - Реконструкція (Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63), повідомляю наступне.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель нами, як Замовником робіт, використано електронну систему закупівель за умови, що вартість предмета закупівлі робіт на об’єкті «Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63» перевищує 50 тисяч гривень.
Крім того, відповідно до пункту 10 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) розкриття пропозицій відбулося у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація тільки про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Таким чином, інформація стосовно самих учасників невідома.
Також відповідно до пункту 7 статті 14 Закону Ви мали право у період уточнення інформації звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Нажаль, Вами не було використано таку можливість.
Згідно з підпункту 5 пункту 2 статті 14 Закону нами було розглянуто обидві пропозиції учасників КП «Райагробуд» та ПП «Абрис-Плюс» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме необхідних документів, що було завантажено через електронну систему закупівель, які підтверджують відповідність вимогам, визначеним у документації до проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що нами не було порушено вимог статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону.
Щодо законності участі тендерної пропозиції ПП «Абрис-Плюс» на оголошення № UA-2020-10-16-000907-b, яка була надана через електронну систему закупівель для участі у спрощеної закупівлі на загальних підставах, таким самим чином як і їх пропозиція щодо розробки проектно-кошторисної документації «Реконструкція частини приміщення фойє під санвузол в Молочанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ТРРЗО за адресою: Запорізька область, м. Молочанськ, вул. Шкільна 63» (оголошення № UA-2020-06-30-000347-c). Оформлення проектної документації одночасно може бути покладено і на підрядника. Це підтверджується нормами чинного законодавства, а саме: частиною 1 статті 875 Цивільного Кодексу України, частиною 2 статті 318, частинами 3, 4 статті 324 Господарського Кодексу України, пунктами 26, 27 Примірного договору підряду (наказ Державного комітету України з будівництва та архітектури від 27.10.2005 № 3) і пунктом 29 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (постанова КМУ від 01.08.2005 р. № 668).
У зв’язку з зазначеним вище, Вашу Вимогу буде не задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.11.2020 09:08