• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень кінотеатру «Лейпциг», проспект Леся Курбаса,8, м. Київ».

Завершена

1 289 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 890.00 UAH
Період оскарження: 16.10.2020 10:36 - 22.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення Замовника

Номер: 7d45c96c6f7d4de6b0ae9e28226d391d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-002480-c.b1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-002480-c. Товариство з обмеженою відповідальністю “Електромережбуд-7” (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було виконання робіт - «Капітальний ремонт приміщень кінотеатру «Лейпциг», проспект Леся Курбаса,8, м. Київ». ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції (надалі – Пропозиції) для участі у Процедурі закупівлі (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-002480-c, подали наступні учасники: 1)Товариство з обмеженою відповідальністю “Нове місто” (надалі по тексту ТОВ “Нове місто” - код ЄДРПОУ 39314896 ); 2) Товариство з обмеженою відповідальністю "БК СПЕЙСТАУН" (надалі по тексту ТОВ “БК СПЕЙСТАУН" - код ЄДРПОУ 4l9879l7 ); 3) Товариство з обмеженою відповідальністю “Електромережбуд-7” (далі по тексту ТОВ “Електромережбуд-7” код в ЄДРПОУ / ІПН 33415613) - Скаржник. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Пропозиція Скаржника була відхилена Замовником (Рішення конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання №Т-74/20 від 06.11.2020р.), пропозицію ТОВ “Нове місто” було допущено Замовником до розгляду. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, щодо відхилення його пропозиції та допущення до розгляду пропозицію ТОВ “Нове місто” враховуючи наступне. Відповідно до зазначених зауважень в Рішенні конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання №Т-74/20 від 06.11.2020р., зазначено: - в тендерній пропозиції Учасником ТОВ “Електромережбуд-7” не надано скан-копії трудової книжки про прийняття на роботу головного інженера Черкаса Володимира Івановича. Дане зауваження є неправомірним, оскільки Скаржником було завантажено тендерну пропозицію, в складі якої є довідка під №9 “Документи, що підтверджують кваліфікацію працівників” яка містить скан-копію трудової книжки про прийняття на роботу головного інженера Черкаса Володимира Івановича (копія довідки додається до даної скарги); - не надано скан-копії трудових-книжок або цивільних договорів з працівниками згідно поданого листа №12.1 від 19.10.2020 р. Дане зауваження є неправомірним, оскільки Скаржником було завантажено тендерну пропозицію, яка включає в себе довідку під №12.1 Договір оренди на матеріально-технічну базу, що містить скан-копії договорів оренди матеріально-технічної бази Скаржника та не містить інформації щодо будь-яких працівників Скаржника. Також, Скаржник в складі тендерної пропозиції надавав виключно перелік штатних працівників, які залучаються до виконання робіт, інших осіб, що не знаходяться в штаті Скаржника, не надавалось та не планувалось Скаржником залучати до виконання робіт, передбачених даною закупівлею. - Скаржником не надано підтвердження щодо передачі в оренду (акту) техніки у відповідності до договору ТП-08072020р. Дане зауваження є неправомірним, оскільки Скаржником було завантажено тендерну пропозицію, яка включає в себе довідку №12.1 Договір оренди на матеріально-технічну базу, що містить скан-копію Договору ТП-08072020р., умови якого не передбачають наявність Акту передачі в оренду техніки. Також, умови Договору ТП-08072020р. передбачають надання послуг екскаватора-навантажувача та гусеничного бульдозера, а не оренду техніки (скан копії технічних паспортів долучено до договору, в складі тендерної пропозиції). Зазначені послуги підтверджуються актами приймання-передачі наданих послуг, надання яких не передбачено умовами тендерної документації. Враховуючи чинне законодавство України, відповідно до якого на відміну від оренди нерухомості, ЦКУ не вимагає безпосередню передачу транспортного засобу в найм фіксувати в якихось документах. Всі зауваження Замовника, зазначені в Рішенні конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання №Т-74/20 від 06.11.2020р. є незаконні та призвели до неправомірного допуску до розгляду пропозиції участника ТОВ “Нове місто” та Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна пропозиції Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі , що в свою чергу є грубим порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом скасування Рішення конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання №Т-74/20 від 06.11.2020р. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та керуючись Конституцією України, ПРОСИМО: - Прийняти скаргу до розгляду. - Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі виконання робіт - «Капітальний ремонт приміщень кінотеатру «Лейпциг», проспект Леся Курбаса,8, м. Київ». ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, що зазначено у оголошенні та ТД. ID: d3190d081b554f58af72285de255f660, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-002480-c. - Скасувати рішення конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання №Т-74/20 від 06.11.2020р; - Визнати учасника ТОВ “Електромережбуд-7” - переможцем. Додатки: - копія завантаженої в складі тендерної пропозиції довідки №9 “Документи, що підтверджують кваліфікацію працівників”; - копія завантаженої в складі тендерної пропозиції довідки №12.1 Договір оренди на матеріально-технічну базу.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до Статті 16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Повідомляю, що на вимогу п. 10 Додатку №1 Оголошення, від Учасників вимагалося надати документальні підтвердження, щодо кваліфікації працівників. Вами надано у файлі «Документи_ що підтверджують кваліфікацію працівників.pdf» скан-копію трудової книжки Черкаса Володимира Івановича стор. файлу 1-3, де на ст. 8-9 трудової книжки вказано, що Черкас Володимир Іванович прийнятий 31.03.2008 року на посаду головного інженера до ТОВ «М ЭЛКБУД» (Наказ № 15-К від 31.03.2008 року.) Запис не завірений підписом та печаткою. По іншим працівникам надано копії наказів, що вони працевлаштовані в один день, що не підтверджено особистим підписом кожного, не завірено іншим способом. Тому вимогу вважаємо недійсною, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.11.2020 12:47