-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства (для розташування автомобільної дороги Н-15 Запоріжжя – Донецьк на території Новомиколаївського району Запорізької області за межами та в межах населених пунктів
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2020 09:37 - 31.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
про скасування рішення про обрання переможця
Номер:
6ab347a5a44f416eaed78ccd929a6f9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-000321-b.b1
Назва:
про скасування рішення про обрання переможця
Вимога:
№16/11/20 від 16.11.2020 року
Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-16-000321-b
ВИМОГА
Рішення про визначення переможця від 10.11.2020 року (протокол №5) вважаємо не об’єктивним, та прийнятим без всебічного та повного аналізу документації, що подана ПП «Земстройпроект». Тендерна пропозиція ПП «Земстройпроект» не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, враховуючи нижченаведене.
І. Не відповідність кваліфікаційним критеріям:
1. В пункті 3 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості). Учасник повинен надати довідку за формою згідно Таблиці 1.6, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору та іншу інформацію, відповідно до довідки за формою згідно Таблиці вище.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акту(ів) здачі-прийняття наданих послуг (виконаних робіт) по аналогічному (им) договору (ам);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дроги, ціну, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Аналогічним буде вважатися договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості).
Зазначаємо, що учасником не надано жодного належного аналогічного договору, оскільки ті договори, які надав учасник і зазначив їх у довідці не стосуються надання послуг (виконання робіт) з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі
(на місцевості) стосовно автомобільних доріг. Саме тому ні один лист-відгук не містить інформацію про категорію автомобільної дороги, щодо якої надавались послуги. Також у листах-відгуках від філії «Пісочинське ДЕП», Красненської сільської ради Первомайського району, Роздольської сільської ради Первомайського району, Суданської сільської ради Первомайського району відсутня інформація про ціну договору.
Тендерна пропозиція учасника ПП «Земстройпроект» не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановлених Замовником, тому повинна бути відхилена на підставі пункту 1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
До того ж, формою інформації про виконання аналогічного договору в стовпчику 4 таблиці Замовник передбачив зазначення двох показників: 1.Ціни договору та 2. Сума виконання договору. Однак Учасником зазначений лише один показник – і не зрозуміло чи то ціна договору, чи сума виконання договору.
Учасником надана інформація про виконання аналогічного договору вих.№21 від 03.11.2020 року. В пункті 1 таблиці, що зазначена в довідці вказано, що між Учасником та філією «Пісочинське ДЕП» укладений договір № 107-19 від 12.06.2019 року та в стовпчику 4 зазначена цифра 15000,00 грн. Проаналізувавши надану копію цього договору виявилось, що ціна договору склала 20 000,00 грн (з урахуванням додаткової угоди № 1 від 12.06.2020), а сума виконання договору за наданими актами здачі-приймання робіт склала 15 000,00 грн (акт першого етапу – 5 000,00, акт другого етапу 60000,00 грн., акт третього етапу 4 000,00грн). Тобто Учасником не в повному обсязі виконаний наданий договір.
До копії зазначеного в довідці копії договору з Красненською сільської радою Первомайського району надано висновок державної експертизи землевпорядної документації про те, що проект землеустрою щодо встановлення (зміні) меж села Червоне Красненської сільської ради Первомайського району не в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства та повертається на доопрацювання.
2. В пункті 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності в Учасника обладнання та матеріально - технічної бази та зазначив, що учасник повинен надати:
1) інформаційну довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення і технічного обладнання (комп’ютерів, обчислювальної, розмножувальної техніки та іншого технічного обладнання) необхідного для забезпечення технологічного процесу виконання послуг із землеустрою, вимог технічного завдання, а також з дотриманням діючих норм і правил надання цих послуг, власне або орендоване;
Для підтвердження наявності власного технічного обладнання учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
Для підтвердження наявності технічного обладнання, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).
2) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо).
На підтвердження зазначених вимог ПП «Земстройпроект» надав інформацію про перелік матеріально-технічної бази № 22 від 03.11.2020 року в формі одного документа. Звертаємо вашу увагу, що учасником не надано інвентарні картки на обладнання, що зазначено за порядковими номерами 8,9, 11,12,16-21,24-26, 29-31, 36, а саме не надані:
- інвентарна картка на тахеометр.
- інвентарна картка на приймач GPS.
- інвентарна картка від 22.10.2013 року на Canon i-SENSYS LBT 6670DN 5152D003.
- інвентарна картка від 18.09.2017 року на HP DesignJet T520+Wifi
- інвентарна картка на квадракоптер Phanton 4 PRO з GPS приймачем
- інвентарна картка від 04.08.2020 на комп’ютер в зборі .
- інвентарна картка від 04.08.2020 на комп’ютер в зборі .
- інвентарна картка від 04.08.2020 на комп’ютер в зборі .
- інвентарна картка від 10.10.2019 на комп’ютер в зборі .
- інвентарна картка від 10.10.2019 на комп’ютер в зборі.
- інвентарна картка від 30.10.2016 на Core i5 6400 (2,7 GHz), B150M-C, RAM16GB, HDD1 TB, V1 HD 530,D.
- інвентарна картка від 23.09.2017 на системний блок ARTLINE Business B27.
- інвентарна картка від 25.11.2016 на системний блок ARTLINE Business B27.
- інвентарна картка від 04.08.2020 на монітор 27 SAMSUNG LC27RG50FQIXCI.
- інвентарна картка від 04.08.2020 на монітор 27 SAMSUNG LC27RG50FQIXCI.
- інвентарна картка від 04.08.2020 на монітор 27 SAMSUNG LC27RG50FQIXCI.
- інвентарна картка від 22.07.2016 на монітор 19 SAMSUNG 943 N.
Крім того, на зазначений під порядковим № 15 сканер 6204 WIDE FORMAT A-0+, A-1 учасник не має жодних прав, ані власності, ані користування. Такі висновки можна зробити, проаналізувавши наданий Учасником Договір № 2/20 від 02.01.2020 року про надання поліграфічних послуг. Договором передбачено, що послуги виконуються силами та засобами ФОП Ковальчук Н.П., яка є виконавцем за договором.
Крім того, надана Учасником ліцензія не містить даних про дату видачі ліцензії та кількість копій, які є обов’язковими реквізитами ліцензії.
ІІ. Невідповідність умов тендерної документації:
1. Пунктом 7 розділу 1 тендерної документації встановлено, що усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище мові, Учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Однак учасником надані витяги з трудових книжок працівників, записи в яких викладені російською мовою без надання перекладу на українську мову: Петрикіна Марина Володимирівна (стор.10-11 трудової книжки), Люткіна Раїса Євгенівна (стор.1, 46-47 трудової книжки запис № 30 ), що є порушенням вимог пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
2. У формі «Загальні відомості учасника» відомості про учасника № 10 від 03.11.2020 року зазначено, що посада Покотило Анатолія Миколайовича, який підписав документи тендерної пропозиції Учасника – «в.о. директора», хоча в інших документах його посада зазначена як «директор». Тобто зазначена учасником інформація не є достовірною. Також в цьому документі відсутня інформація про фактичну адресу Учасника та систему оподаткування: на загальних умовах або за спрощеною системою оподаткування; у разі застосування спрощеної системи оподаткування обов’язково зазначити до якої групи платників єдиного податку відноситься Учасник та відсоткову ставку єдиного податку. Такі вимоги передбачені пунктом 2 додатку 4 тендерної документації.
3. В примітках до Додатку №4 зазначено: 1). Усі довідки надаються від Учасника у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Проте Учасником надана інформаційна довідка вих№ 18/1 від 03.11.2020 року не на бланку.
4. Наданий учасником календарний план вих №12/1 без дати не відповідає формі, встановленій в Додатку № 8 до тендерної документації та не містить найменування видів робіт згідно з технічним завданням.
5. Пунктом 4 додатку 1 тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати фінансову звітність за останні 2 звітних періоди. Відповідно до ст.13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. При цьому Учасник надав фінансову звітність за 2019 рік , однак не надав фінансову звітність за 2018 рік.
Не зважаючи на порушення, Замовник прийняв пропозицію ПП «Земстройпроект» без зауважень та визнав його переможцем даної закупівлі.
Таким чином просимо та відмінити тендер у зв’язку з неможливістюі усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким, чином Замовник має щонайменше дві законні підстави відхилити тендерну пропозицію ПП «Земстройпроект».
На підставі вищенаведеного, вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір №5 від 10.11.2020 року та відхилити тендерну пропозицію ПП «Земстройпроект» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. У випадку залишення нашої вимоги без розгляду, для ефективного та неупередженого вирішення цього питання, ми будемо звертатись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та з письмовою вимогою до системи Dozorro для контролю та моніторингу цієї закупівлі.
Документи, необхідні для розгляду цієї вимоги ви маєте.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 17.11.2020 15:00
Дата подачі:
17.11.2020 15:01
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу Служба автомобільних доріг повідомляє наступне:
1. Аналогічний договір № 58-18 від «05» березня 2018 року наданий Учасником, повністю відповідає вимогам тендерної документації, в ньому наявні всі необхідні супровідні документи, такі як: скан-копії договру, акту здачі-приймання послуг, позитивного листа-відгука від замовника). Згідно вимогам тендерної документації Учасником надається як мінімум 1 аналогічний договір. (файл «5.досвід.pdf»). Також замовником не встановлено вимогу про те, що аналогічні договори мають стосуватися саме автомобільних доріг.
2. У файлі «3.обладнання.pdf» наявні документальні підтвердження по всім позиціям, які надає Учасник в переліку матеріально-технічної бази. На обладнання, яке не є власністю Учасника, надано договори про надання послуг (наприклад договір № 2/20 від 02.01.2020 року з ФОП Ковальчук Н.П. про надання поліграфічних послуг).
3. Трудова книжка (файл «4.працівники.pdf») Люткіної Р.Є. (стр.3-4 файлу) подана у форматі скан-копії оригіналу. Відповідно, вищезазначена трудова книжка заповнювалася за часів Радянського Союзу і тому заповнена російською мовою. Трудова книжка Петрикіної М.В. (стр. 9-10 файлу) заповнена українською мовою, окрім двох записів російською. Ці записи були зроблені відповідно до діючих на той час норм діловодства. Це не є порушенням вимог тендерної документації замовника чи вимог Закону.
4. У файлі «1.установчі документи.pdf» наявні наступні відомості про учасника:
1) Наказ №1-К від 27.10.2005 року про призначення Покотило А.М. директором ПП «Земстройпроект» (сторінка 39 файлу).
2) Місцезнаходження (фактична адреса) Учасника зазначена, серед інших, в документі «Витяг з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань» (сторінка 22 файлу).
3) Також у документі «Витяг з реєстру платників єдиного податку» зазначено, що Учасник є платником єдиного податку 3 групи (сторінка 29 файлу).
5. Інформаційна довідка вих №18/1 від 03.11.2020 року (сторінка 2 файлу «2. Штатний розпис.pdf») подана у відповідності до вимог тендерної документації замовника. Відсутність фірмового бланку зверху відсканованого аркуша пояснюється технічною помилкою або іншою несуттєвою помилкою та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
6. Календарний план вих. 12/1 (файл «8.інформ.довідки 01-17jpeg.pdf», сторінка 13) не повинен мати «найменування робіт», оскільки згідно тендерної документації надаються ПОСЛУГИ. У даному документі наявні як дати початку і закінчення надання послуг, так і їх найменування згідно із вимогами тендерної документації замовника.
7. Учасником подано фінансову звітність за 2 звітних періоди, а саме за 2019 рік та за I квартал 2020 року (файли «10.баланс 2019.pdf» та «Декларація 1кв. 2020 р..pdf відповідно). Доводимо до вашого відома, що фінансова звітність не обов’язково має подаватися за рік, її може бути подано також і за інший звітний період (наприклад квартал).
Враховуючи вищезазначене, вважаємо вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено