-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Графічна система апаратно-студійного комплексу (АСК)
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
15.10.2020 18:08 - 27.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Стосовно умови ТД про те, що видаткова накладна підписується Сторонами після монтажу та налаштуванню Товару
Номер:
5d316c023bd942cdb1058377616de99d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a10
Назва:
Стосовно умови ТД про те, що видаткова накладна підписується Сторонами після монтажу та налаштуванню Товару
Вимога:
Шановний замовнику, в останньому реченні п. 7.1. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару». Так, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон про бухоблік), який поширюється на всіх юридичних осіб України, покладає на них обов’язок складати первинні документи, які містять відомості про господарські операції. Вищевказана умова договору призведе до порушення вказаного закону та до недостовірності даних в бухгалтерському обліку сторін договору у відповідному звітному періоді. Так, монтаж (інсталяція) та комутація Товару із існуючим у замовника обладнанням можуть бути виконані учасником виключно в місці монтажу (інсталяції) Товару, не можуть бути виконаними в день доставки Товару та потребують певного строку. Залишення матеріальних цінностей учасника на території замовника має бути оформлено документально, зокрема, за актом приймання-передачі Товару на зберігання до моменту завершення такого монтажу (інсталяції) та комутації Товару. Учасник вимагає доповнити Додаток 3 до ТД відповідною умовою (додається). В іншому випадку умова, викладена в п. 7.1. Додатку № 3 до Договору є занадто ризикованою для учасника, ставить учасника у нерівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.10.2020 00:43
Вирішення:
Замовником прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги з огляду на наступне. Відповідно до умов тендерної документації предметом закупівлі є графічна система апаратно-студійного комплексу (АСК) (надалі – Товар), яка в свою чергу, ймовірно, буде складатись з окремих комплектуючих (серверної частини, ПО, моніторів….). Ймовірно та скоріш за все, будь-який з учасників, який буде постачати Товар, буде доставляти його окремими комплектуючими, які в подальшому комплектуватимуться в Товар. Як наслідок поставка Товару та монтаж будуть фактично співпадати у часі. Беручи викладене, жодних порушень при оформленні первинних документів не вбачаємо.
Що ж стосується залишення матеріальних цінностей на території Підприємства. Це є робочі моменти, які без проблем оформлюються внутрішніми документами та потребують внесення змін до проекту договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунути невідповідність умов ТД предмету закупівлі
Номер:
86445ff966624d9d8b5c8fdd7897588f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a9
Назва:
Усунути невідповідність умов ТД предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, проект договору про закупівлю, наведений в Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД), містить умови, що суперечать іншим положенням ТД та/або не мають відношення до предмету закупівлі. Так, п. 8.2. суперечить п. 2.2, а пункти 5.13., 6.1., 7.1. та ін. проекту договору, а також Додаток 6 не мають відношення до предмету закупівлі.
Наявність в проекті договору про закупівлю умов, що не мають відношення до предмету закупівлі, порушує інтереси учасника, є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. У зв’язку з цим вимагаємо виключити з проекту договору ці умови. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2020 00:38
Вирішення:
Замовником прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги. Вказані Вами моменти не підлягають виключенню. При цьому, Замовником до Додатку 6 до тендерної документації будуть внесені зміни. Деякі з перелічених Вами пунктів проекту Договору будуть переглянуті
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунути вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації
Номер:
26329cd11b614060bed6b583779ed1a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a8
Назва:
Усунути вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації
Вимога:
Шановний замовнику, Додаток 1 до Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) містить вимогу про те, що монтаж та налаштування Товару мають бути проведені персоналом, що має необхідний досвід. Досвід цього персоналу має бути затверджений листом від компанії «OCTOPUS Newsroom». Єдиною в Україні компанією, що має інженерів, сертифікованих «OCTOPUS Newsroom», є ТОВ «Комтел». Через таку вимогу ТД інші учасники позбавлені можливості прийняти участь у цій процедурі закупівель. Вказана вимога ТД жорстко та протиправно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2020 00:37
Вирішення:
Замовником прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги з огляду на наступне. По-перше, при формуванні вимоги, Вами перекручується зміст вимоги, викладений в технічному завданні. Так, відповідно до технічного завдання, наявного на площадці уповноваженого органу, даний пункт викладений в наступній редакції: «В складі тендерної пропозиції Учасник має надати інформаційну довідку про наявність в штаті (або на підставі інших договорів) спеціалістів, що мають досвід аналогічних робіт, який затверджен листом від компанії «OCTOPUS Newsroom»». Жодного слова про сертифікований інженерів в технічному завданні не має.
По-друге, беручи до уваги, що Замовник функціонує на ринку України вже не перший рік, на Підприємстві сформована певна матеріально-технічна база та подальше її розширення та оновлення у будь-якому разі відбувається з урахуванням наявних ресурсів та їх сумісності. Відповідно, технічне завдання даної закупівлі також побудоване відповідно до потреб Замовника та з урахуванням наявної матеріально-технічної бази. Основна робота телеканалу побудована на базі програмного забезпечення Octopus та, відповідно, технічне завдання на придбання графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), розроблялось з урахуванням потреб Підприємства, а також наявних можливостей, які в подальшому повинні бути сумісні між собою.
Конфігурування системи «OCTOPUS Newsroom» при монтажі Товару повинно бути проведене без переривання процесу роботи журналістів та персоналом, що має необхідний досвід, що затверджений листом від компанії «OCTOPUS Newsroom».
Система «OCTOPUS Newsroom» є системою закритого типу, адміністративний доступ до якої мають лише люди, які співпрацювали з компанією «OCTOPUS Newsroom» на будь-яких інших інсталяціях даного Newsroom.
Робота спеціалістів без досвіду роботи з даною системою може призвести до простою та втрати всього архіву випусків каналу. Відновлення роботи системи OCTOPUS Newsroom, якщо і буде можливим, то коштуватиме телекомпанії значних грошових втрат. У звʼязку з чим вважаємо вимоги Замовника щодо необхідності досвіду роботи з даною системою обовʼязковими та обгрунтованими.
Звертаємо Вашу увагу, що компанія OCTOPUS Newsroom є відкритою компанією для співпраці з будь-якими компаніями-інтеграторами. Відповідно, будь-яка компанія має можливість замовити послугу безпосередньо спеціаліста від них.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Розірвання договору
Номер:
8a8c9544c1c44e62a0a382c882d7687e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a7
Назва:
Розірвання договору
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 10.4. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що «Покупець вправі в односторонньому порядку розірвати цей Договір (відмовитися від нього), попередивши Постачальника письмово шляхом направлення рекомендованого листа на поштову адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, за 10 (десять) днів до дати розірвання Договору». Вказана умова договору, згідно якої покупець має безумовне право відмовитися від договору, навіть за відсутності будь-яких порушень з боку постачальника, порушує принцип обов’язковості договору, ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та виключити з Додатку 3 п. 10.4. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2020 00:36
Вирішення:
- Замовником прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги з огляду на те, що сторони вільні в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням норм ЦК, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627 ЦК України). Положення про зміну й розірвання договору (припинення зобовʼязання) в односторонньому порядку допускається з підстав, прямо передбачених законом або договором. Право на одностороннє розірвання договору на сьогодні достатньо поширений пункт, який передбачається в діловому обороті всіх підприємств та організацій України, в т.ч. ділового обороту Замовника, та в жодному випадку не призводить до дискримінації учасника та не обмежує конкуренції.
При цьому, звертаємо увагу, що Замовник передбачає проведення закупівлі та оплату товару за рахунок бюджетних асигнувань, виділених на 2020 рік. Відповідно, даний пункт може бути застосований у виключних випадках, як то: зменшення бюджетного призначення, наприклад.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключити з Додатку 3 п. 8.2.
Номер:
e6f4790edb544bd4996ca9be711ff1ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a6
Назва:
Виключити з Додатку 3 п. 8.2.
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 8.2. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що «у випадку порушення зобов’язань, передбачених даним Договором Постачальником, щодо не поставки Товару у строки передбачені даним Договором, ненадання демоверсії на Товар згідно з п. 2.2. Договору, в інших випадках, Постачальник на вимогу Покупця зобовʼязаний сплатити штраф у розмірі 2% відсотків загальної суми Договору. Також Покупець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір, направивши про це відповідне повідомлення Замовникові, після отримання такого повідомлення Договір вважається розірваним». По-перше, надання демоверсії на Товар ані ТД, ані п. 2.2. Додатку 3 до ТД не передбачено. По-друге, з огляду на очікувану вартість товару, що закуповується за цим тендером, 2 % загальної суми договору становить 80 000 грн. Такий розмір штрафу за порушення постачальником строку поставки Товару на один день, порушення будь-якого іншого неістотного зобов’язання за договором, особливо з огляду на карантин COVID-19 та заходи по запобіганню його поширення, є несправедливим, неспіврозмірним та надто ризикованим для учасника. Згідно ЦК України одностороннє розірвання договору з ініціативи покупця може бути наслідком тільки істотного порушення постачальником договору (ч. 2 ст. 678 ЦК України та ін.). З огляду на наведене, вказаний пункт договору є несправедливим та надто ризикованим для постачальника; крім того, враховуючи жорсткий термін поставки Товару, відсутність в договорі будь-якої відповідальності покупця за порушення своїх зобов’язань, цей пункт ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та зменшити розмір штрафу з 2 % до 0,1 %. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2020 00:36
Вирішення:
- Замовником прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги з огляду на те, що в Додатку №3 до Тендерної документації чітко прописано, що «Зазначені умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час безпосереднього укладення договору». При цьому, слова «ненадання демоверсії на Товар згідно з п. 2.2. Договору» Замовником будуть прибрані з проекту договору, можливість зменшення розміру пені будуть вирішуватись Замовником при укладенні Договору
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Пеня
Номер:
4daded5ac8fd413bb3c290a38e2aa586
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a5
Назва:
Пеня
Вимога:
Шановний замовнику, в Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) замовник виклав проект договору, що буде підписуватися за результатами цієї процедури закупівлі. В проекті договору відсутня пеня за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару та наданих послуг. Відсутність в проекті договору відповідальності замовника за порушення його зобов’язань за договором ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, оскільки штрафні санкції за прострочку поставки товару існує, а штрафних санкцій за прострочку оплати немає. Відсутність в проекті договору умови про пеню за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити проект договору пунктом 8.3. в редакції, що додається. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- пеня.docx 21.10.2020 00:35
Дата подачі:
21.10.2020 00:35
Вирішення:
- Замовником прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги з огляду на те, що в Додатку №3 до Тендерної документації чітко прописано, що «Зазначені умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час безпосереднього укладення договору». При укладенні договору Замовником будуть розглянуті побажання, викладені у Вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Стосовно умови ТД про те, що видаткова накладна підписується Сторонами після монтажу та налаштуванню Товару
Номер:
9f1836977ca64ad6a41c28a2e6a5b6b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a4
Назва:
Стосовно умови ТД про те, що видаткова накладна підписується Сторонами після монтажу та налаштуванню Товару
Вимога:
Шановний замовнику, в останньому реченні п. 7.1. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що «Видаткова накладна на Товар підписується Сторонами після здійснення Продавцем обов’язку з монтажу та налаштуванню Товару». Так, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон про бухоблік), який поширюється на всіх юридичних осіб України, покладає на них обов’язок складати первинні документи, які містять відомості про господарські операції. Вищевказана умова договору призведе до порушення вказаного закону та до недостовірності даних в бухгалтерському обліку сторін договору у відповідному звітному періоді. Так, монтаж (інсталяція) та комутація Товару із існуючим у замовника обладнанням можуть бути виконані учасником виключно в місці монтажу (інсталяції) Товару, не можуть бути виконаними в день доставки Товару та потребують певного строку. Залишення матеріальних цінностей учасника на території замовника має бути оформлено документально, зокрема, за актом приймання-передачі Товару на зберігання до моменту завершення такого монтажу (інсталяції) та комутації Товару. Учасник вимагає доповнити Додаток 3 до ТД відповідною умовою (додається). В іншому випадку умова, викладена в п. 7.1. Додатку № 3 до Договору є занадто ризикованою для учасника, ставить учасника у нерівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
2.7. У зв’язку з тим, що монтаж (інсталяція) та комутація Товару із існуючим у Замовника обладнанням можуть бути виконані Постачальником виключно в місці монтажу (інсталяції) Товару, не можуть бути виконаними в день поставки Товару та потребують певного строку, Постачальник доставляє та передає Товар Покупцю за актом приймання-передачі Товару на зберігання до моменту завершення такого монтажу (інсталяції) та комутації Товару. Покупець зобов’язується забезпечити приміщення, у яких буде зберігатися та монтуватися Товар, відеоспостереженням та забезпечити доступ до цих приміщень виключно працівників Покупця, перелік яких письмово узгоджений з Постачальником, та працівників Постачальника, що виконують монтаж (інсталяцію) Товару.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.10.2020 00:33
Дата скасування:
21.10.2020 00:42
Вимога
Відхилено
Збільшити строк усунення недоліків
Номер:
dad554064b484a519fa5e0aba157a5ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a3
Назва:
Збільшити строк усунення недоліків
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 5.9. Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що «5.9. У разі виявлення Товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний: - у разі необхідності визначення причин втрати якості Товару (наявності дефектів) у 3-денний строк з моменту одержання від Покупця відповідної письмової згоди організувати проведення експертизи Товару компетентним органом (установою); - прийняти Товар і задовольнити вимогу Покупця по заміні Товару неналежної якості на Товар належної якості протягом п‘яти днів з моменту виставлення Покупцем такої вимоги». Для заміни Товару новим строк усунення недоліків впродовж 5 днів є замалим, оскільки для заміни Товару потрібен такий самий строк, як і для поставки нового Товару. Таким чином, умова ТД щодо строку усунення недоліків впродовж 5 днів обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та збільшити строк усунення недоліків з 5 днів до 30 робочих днів з моменту отримання від Покупця відповідного повідомлення. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2020 00:32
Вирішення:
- Замовником прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги з огляду на те, що в Додатку №3 до Тендерної документації чітко прописано, що «Зазначені умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час безпосереднього укладення договору». Питання збільшення строків усунення недоліків не відносяться до істотних умов договору. Відповідно, можуть бути передбачені Сторонами під час укладення Договору з учасником-Переможцем. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Замовник не заперечуватиме проти збільшення даних строків до 30 календарних днів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Номер:
2527e16b9af440a6951c1ae109b1051e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a2
Назва:
Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Вимога:
Шановний замовнику, керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", в зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти вимагаємо внести до проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 3 до Тендерної документації, положення щодо порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу (додається). Відсутність такої умови в договорі обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу.docx 21.10.2020 00:31
Дата подачі:
21.10.2020 00:31
Вирішення:
- Замовником прийнято рішення про відхилення Вашої вимоги з огляду на те, що зазначена Вами умова щодо можливості зміни ціни у зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти вже наявна в проекті Договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Термін поставки
Номер:
766a0dd38902445383cb9264ba86c3d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-006306-a.a1
Назва:
Термін поставки
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 4.4. Тендерної документації на закупівлю графічної системи апаратно-студійного комплексу (АСК), код за ДК 021:2015: 32210000-8 Обладнання для телерадіомовлення (далі – ТД) зазначено, що строк поставки товарів – до 01.12.2020 р. Враховуючи положення ч. 10 ст. 29, ч.ч. 5, 6 ст. 33 Закону, договір може бути укладений у період з 13.11.2020 по 26.11.2020. Поставити товар та надати послуг до 01.12.2020 за договором, укладеним у вказаний проміжок часу, гарантовано можливо тільки для учасника, у якого товар вже знаходиться на складі або вже замолений у постачальника. В іншому випадку такий термін поставки товару є для учасника критично ризикованим або взагалі невиконуваним. За таких умов вказаний термін поставки обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону. З огляду на наведене, з урахуванням необхідності проведення оплати до 31.12.2020 р., учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та змінити строк поставки товарів в п. 4.4. ТД та п.п. 1.4., 4.1. Додатку 3 до ТД в редакції з 01.12.2020 р. на 15.12.2020 р. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2020 00:28
Вирішення:
Замовником прийнято рішення про задоволення Вашої вимоги. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено