-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір А4, конверти)
Завершена
48 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 240.00 UAH
Період оскарження:
15.10.2020 16:37 - 21.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Технічні вимоги предмету закупівлю
Номер:
7265920723564467ba3ac11ec75614a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-005702-a.a1
Назва:
Технічні вимоги предмету закупівлю
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-10-15-005702-a на закупівлю ДК 021:2015- 30199000-0 «Офісне устаткування та приладдя різне», де Замовником виступає Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу формату А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу формату А4: Непрозорість не менше 92 %. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу формату А4, а саме показники паперу:Непрозорість не менше 90 % для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Оголошення зі змінами.pdf 21.10.2020 09:46
Дата подачі:
20.10.2020 16:23
Вирішення:
Розглянувши вимогу від 20.10.2020 замовником було прийнято рішення внести зміни до технічних вимог паперу формату А4, а саме показники паперу: Непрозорість встановити не менше 90 %, Білизна(СІЕ): не менше 150%.
Статус вимоги:
Задоволено