-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
34110000-1 - легкові автомобілі (легковий автомобіль Renault Duster або еквівалент)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
15.10.2020 15:51 - 27.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Просимо роз’яснити стосовно оцінки пропозицій
Номер:
92fcb7f2c39c48ca9ac71e85a0b5c2c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-002635-b.a2
Назва:
Просимо роз’яснити стосовно оцінки пропозицій
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію на закупівлю автомобілів, ми як потенційний учасник не зрозуміли як саме буде проводитися оцінка пропозицій учасників, алгоритм якої викладений в п.1 розділу V тендерної документації – «…Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій...». Адже, на скільки ми розуміємо, при проведенні замовником процедури Відкриті торги та відповідно до п. 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій учасників має проводитися так - «Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію яка визначена електронною системою найбільш економічно вигідною»?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2020 10:55
Вирішення:
Доброго дня! Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч.1 ст.29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями статті 30 Закону. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону становить 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною за результатами електронного аукціону та за результатами відповідності тендерної пропозиції до тендерної документації згідно вимог Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.10.2020 00:03
Вимога
Вирішена
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик
Номер:
e8a53de02d4e49469439c5e535914bc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-002635-b.a1
Назва:
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик
Вимога:
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів. Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Всі технічні характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю Renault DUSTER та виключають можливість запропонувати еквівалент. Вважаємо, що встановлення Замовником технічних характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін 1 до ТД легкові авто.docx 19.10.2020 14:59
Дата подачі:
15.10.2020 19:21
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Ваша вимога взята до уваги, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено