• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

відеообладнання

Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Учасники подають тендерні пропозиції українською мовою (докладніші умови - у тендерній документації)

Торги не відбулися

94 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 473.00 UAH
Період оскарження: 15.10.2020 15:38 - 27.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю 32320000-2 –Телевізійне й аудівізуальне обладнання (відеообладнання)

Номер: 87fd6d2991a44a9c88e50e24241b6ddd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-15-009161-c.c1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю 32320000-2 –Телевізійне й аудівізуальне обладнання (відеообладнання)
Вимога:
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю 32320000-2 –Телевізійне й аудівізуальне обладнання (відеообладнання), затверджена уповноваженою особою Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі – ТД). - номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2020-10-15-009161-c 15.10.2020 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ТД на проведення закупівлі UA-2020-10-15-009161-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Папарацци-Про» (надалі – ТОВ «Папарацци-Про»), як потенційний учасник процедури відкритих торгів на закупівлю UA-2020-10-15-009161-c, не погоджується з визначеними Замовником окремими умовами ТД та просить внести в ТД відповідні зміни. Відповідно до пункту 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Крім того, до складу документів, які розміщено Замовником для проведення закупівлі UA-2020-10-15-009161-c, зокрема, входить і проєкт договору про публічні закупівлі (Додаток 5 до ТД), який буде підписано за результатами процедури закупівлі з переможцем торгів на підставі його пропозиції для участі у цій процедурі відкритих торгів на закупівлю (далі – проєкт договору). Згідно пункту 4.3. проєкту договору Товар повинен мати маркування, ярлики з інформацією згідно з вимогами нормативної документації на такий Товар та супроводжуватись відповідними документами виробника (паспорти, інструкції, гарантійні талони тощо). В той же час, згідно пункту 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Разом з тим, у складі вимог Замовника, наведених у ТД, відсутні вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі відповідних документів виробника (паспорти, інструкції, гарантійні талони тощо), які відповідно до чинного законодавства України засвідчують відповідність та якість цього Товару. Необхідно зазначити, що у зв’язку з гармонізацією українського законодавства до законодавства ЄС на сьогодні використовується система відповідності, а державна система сертифікації припинила свою дію. У зв’язку з цим з 1 січня 2018 року скасовано дію Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», а також втратив чинність, наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який був прийнятий відповідно до вищезазначеного Декрету. Натомість, згідно статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. Також відповідно до частини 1 статті 28 цього Закону у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. Таким чином, з метою дотримання Замовником принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, просимо внести до пункту 7 розділу 3 ТД та Додатку 3 ТД положення щодо обов’язкового надання учасниками процедури закупівлі документів, оформленими належним чином, які відповідно до чинного законодавства України засвідчують якість та відповідність цього Товару (сертифікат відповідності та /або декларація відповідності згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилено замовником.
Статус вимоги: Відхилено