-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-01-003942-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
2 349 080.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 23 490.80 UAH
мін. крок: 1% або 23 490.80 UAH
Період оскарження:
15.10.2020 15:20 - 19.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено
на рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019»
Номер:
39501d41eaaf49f694e3148c3d67fecf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-008556-c.a4
Назва:
на рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019»
Скарга:
Щодо відсутності у Переможця можливостей та повноважень проводити обов’язковий технічний контроль транспортних засобів
Відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті ГСЦ МВС України ТОВ (https://hsc.gov.ua/index/poslugi/perevezennya-nebezpechnih-vantazhiv/reyestr-sub-yektiv-otk/)«СІТІ ДРАЙВ 2019» (його дільниці випробувальних лабораторій) відсутнє в реєстрі суб’єктів обов’язкового технічного контролю, тобто Переможець не має права надавати відповідні послуги, а отже і не може бути стороною договору про надання послуг з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів та брати участь в даній закупівлі.
Відповідно до п.6 Розділу 1 тендерної документації Замовника «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» послуги повинні надаватися на акредитованих дільницях випробувальної лабораторії, які знаходяться в: - м. Харків та/або Харківська обл.; - Донецька обл.; - Луганська обл.
Переможцем на підтвердження даної вимоги надано довідку (фактичні адреси дільниц.pdf Дата модифікації 23.11.2020 13:11) з переліком дільниць випробувальних лабораторій. Проте згідно інформації з реєстру суб’єктів ОТК (посилання на офіційну інформація на сайті ГСЦ МВС України: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/perevezennya-nebezpechnih-vantazhiv/reyestr-sub-yektiv-otk/ ) за жодною з зазначених адрес не зареєстровано дільниць ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019».
Звертаю Вашу увагу , що за зазначеними ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» адресами:
Харківська обл., м. Харків, Холодногірський, вул. Кашуби, 10
Донецька обл., м. Селидове, вул. Гоголя Миколи, 43
Донецька обл., м. Бахмут, вул. Свободи, 19
Донецька обл., м. Покровськ, вул. Залізнична, 2
зареєстровані дільниці випробувальних лабораторій, які належіть ІНШОМУ Учаснику Закупівлі – ТОВ "ТЕХКОНТРОЛЬ "СВІТА".
Однак звертаємо увагу, що ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» подаючи інформацію про випробувальні лабораторії, які належіть ТОВ "ТЕХКОНТРОЛЬ "СВІТА" не подало інформацію, щодо залучення субпідрядних організації.
Таким чином, оскільки ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» не є суб’єктом ОТК, і жодної його дільниці не внесено до реєстру СОТК, ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» не може бути визнано переможем Закупівлі, а відтак рішення про визнання його Переможцем підлягає скасуванню.
Щодо виявлення ознак пов’язаності учасників Закупівлі
Внаслідок проведеного аналізу двох учасників які спільно приймають участь у Закупівлі ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» та ТОВ «ТЕХКОНТРОЛЬ «СВІТА» встановлено наступне.
Корпоративна структура ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019»:
Супрун Олександр Юрійович - керівник
Лациба Володимир Іванович – бенефіціар
Сербін Віталій Іванович – засновник
Корпоративна структура ТОВ «ТЕХКОНТРОЛЬ «СВІТА»
Ромашко Володимир Михайлович - керівник
Сербін Віталій Іванович – бенефіціар
Сербіна Тетяна Анатоліївна – бенефіціар
Тобто Сербін Віталій Іванович є засновником одночасно двох учасників в межах однієї Закупівлі, і на час публікації оголошення про проведення відкритих торгів (оприлюднення тендерної документації 15.10.2020 року) був керівником та бенефіціаром і ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» і ТОВ «ТЕХКОНТРОЛЬ «СВІТА». Таким чином Сербін Віталій Іванович має право вирішального впливу на діяльність двох суб’єктів господарювання які разом приймають участь у однієї Закупівлі.
Також зазначаємо, що адреси реєстрації дільниць випробувальних лабораторій ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» співпадають з адресами реєстрації випробувальних лабораторій ТОВ «ТЕХКОНТРОЛЬ «СВІТА».
Таким чином в діях учасників вбачаються ознаки пов’язаності та антиконкурентних узгоджених дій, які проявляються в наступному:
Спільний засновник ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» та ТОВ «ТЕХКОНТРОЛЬ «СВІТА»
Відсутність ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» в реєстрі СОТК
Спільні адреси реєстрації дільниць учасників ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» та ТОВ «ТЕХКОНТРОЛЬ «СВІТА»
Ознаки узгоджених дій у визначені ціни.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
Прийняти скаргу до розгляду.
Скасувати ПРОТОКОЛ № 1001/20/199-р-3 розгляду тендерних пропозицій від 26.01.2021 р. щодо визначення ТОВ «СІТІ ДРАЙВ 2019» переможцем закупівлі.
Відхилити учасника ТОВ «ТЕХКОНТРОЛЬ «СВІТА» на підставі виявлених порушень.
Відмінити тендер згідно вимог п. 2 статті 32 ЗУ Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 01.02.2021 11:25
- скан пл.п.pdf 01.02.2021 11:57
- рішення від 03.02.2021 №1878 + лист Замовнику.pdf 04.02.2021 09:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2021 №2611.pdf 15.02.2021 18:29
- рішення від 12.02.2021 №2611.pdf 17.02.2021 18:35
- Лист АТ Укртрансгаз щодо закупівлі UA-2020-10-15-008556-c.docx 09.02.2021 19:50
- атестат про акредитацію.pdf 09.02.2021 19:50
- Витяг.pdf 09.02.2021 19:50
- Лист АТ Укртрансгаз щодо закупівлі UA-2020-10-15-008556-c.pdf 10.02.2021 14:12
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.02.2021 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2021 11:55
Дата розгляду скарги:
12.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2021 09:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.02.2021 18:35
Скарга
Відхилено
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
40a2f1a320014ad782e4760188f3ddb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-008556-c.a3
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_UA_2020_10_15_008556_c.pdf 11.11.2020 15:57
- ВИТЯГ з єдиного державного реєстру юридичних осіб.pdf 11.11.2020 15:57
- Атестат Акредитації.pdf 11.11.2020 15:57
- Сфера_.pdf 11.11.2020 15:57
- Листи МВС.rar 11.11.2020 15:57
- СВІТА_dopovnenja 17.02.2020.pdf 20.11.2020 16:03
- Пояснення_ДІАМАНТ.pdf 20.11.2020 16:03
- СВІТА_sfera 04.01.2019.pdf 20.11.2020 16:03
- ТЕХОГЛЯД Сфера.pdf 20.11.2020 16:03
- reestr-obl-30.10.2020.xls 20.11.2020 16:03
- Рішення від 13.11.2020 № 21122 (+лист Замовнику).pdf 14.11.2020 18:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2020 № 21694.pdf 24.11.2020 16:32
- Рішення від 23.11.2020 № 21694.pdf 26.11.2020 22:00
- Лист АТ Укртрансгаз щодо закупівлі UA-2020-10-15-008556-c.docx 18.11.2020 18:11
- Лист АТ Укртрансгаз щодо закупівлі UA-2020-10-15-008556-c.pdf 19.11.2020 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.11.2020 16:02
Дата розгляду скарги:
23.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2020 18:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.11.2020 22:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
38d288d3ec7348e0a94ec66afb77d588
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-008556-c.a2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації на закупівлю послуг з технічного огляду транспортних засобів
Пов'язані документи:
Учасник
- Укртрансгаз_усунення UA-2020-10-15-008556-c.docx 27.10.2020 13:16
Дата подачі:
27.10.2020 13:16
Вирішення:
Предмет закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-10-15-008556-c), було сформовано без лотів, виходячі з наступного:
1. Замовником було опрацьовано ринок по наданню Послуг з технічного огляду та випробовувань (Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів) (ОТК), а також беручи до уваги інформацію Головного Сервісного центру МВС України, а саме «Реєстр суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів» станом на 29.09.2020р., встановлено, що існують суб’єкти, які надають послуги з ОТК, та мають акредитовані стаціонарні випробувальні лабораторії, а також зможуть забезпечити надання послуг в межах населених пунктів дислокації колісних транспортних засобів АТ «Укртрансгаз» одночасно у м. Київ (та/або Київській обл.), м. Харків (та/або Харківській обл.), м. Чернігів (та/або Чернігівській обл.), м. Одеса (та/або Одеській обл.), Донецькій та Луганській областях. Із загальної кількості суб’єктів (116 підприємств), які надають послуги з ОТК у вищезазначених областях є не менше двох, які мають акредитацію одночасно у вказаних областях.
2. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 708 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.». При цьому Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
3. АТ «Укртрансгаз» зацікавлено у придбанні загального обсягу послуг у одного виконавця з розгалуженою структурою, що може підтверджувати його надійність та стратегічно важливим партнером, що позитивно впливає на своєчасність здійснення даних послуг. З таким контрагентом зручно здійснювати господарську діяльність.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.11.2020 22:01
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
1d13a7c166b447bc8da63f16b72b9cc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-008556-c.a1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши та проаналізувавши тендерну документацію за предметом закупівлі ДК 021:2015: 71630000-3 - «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (номер закупівлі у системі Прозоро UA-2020-10-15-008556-с), вважаємо, що умови закупівлі, викладені в тендерній документації, порушують Закон України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне:
Відповідно до ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Проте, з умов тендерної документації до закупівлі UA-2020-10-15-008556-с вбачається, що при процедурі закупівлі порушаються принципи, визначені п.1,2,4,5,6 частини 1 ст. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації складені таким чином, що заздалегідь ставлять учасників в нерівне становище, та штучно обмежують конкуренцію, маючи на меті необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
А саме, в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що послуги з технічного огляду та випробовування транспортних засобів надаються на атестованих дільницях випробувальної лабораторії, які знаходяться в:
- м. Київ та/або Київська обл;
- м. Харків та/або Харківська обл;
- м. Чернігів та/або Чернігівська обл;
- м. Одеса та/або Одеська обл;
- Донецька обл;
- Луганська обл.
З вищевикладеного виходить, що взяти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники (суб’єкти ОТК), які мають акредитовані випробувальні лабораторії одночасно у м. Київ (та/або Київській обл.), м. Харків (та/або Харківській обл.), м. Чернігів (та/або Чернігівській обл.), м. Одеса (та/або Одеській обл.), Донецькій та Луганській областях.
З аналізу даних Реєстру суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю вбачається, що жоден з суб’єктів ОТК, які мають акредитовані стаціонарні випробувальні лабораторії не зможе забезпечити надання послуг в межах населеного пункту дислокації колісних транспортних засобів АТ «УКРТРАНСГАЗ» одночасно у м. Київ (та/або Київській обл.), м. Харків (та/або Харківській обл.), м. Чернігів (та/або Чернігівській обл.), м. Одеса (та/або Одеській обл.), Донецькій та Луганській областях.
Вважаємо, що місце надання послуг замовником обрано таким чином, щоб виключити добросовісну конкуренцію серед учасників та штучно усунути від участі у закупівлі суб’єктів ОТК, які мають акредитовані випробувальні лабораторії в окремих областях, що також свідчить про упередженість Замовника.
Таким чином, умови тендерної документації складені таким чином, що заздалегідь ставлять учасників в нерівне становище, та штучно обмежують конкуренцію, маючи на меті необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на викладене, вважаю, що обране замовником компонування місць дислокації надання послуг по областях порушують:
- принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, штучно обмежуючи право цих суб’єктів на участь у закупівлі за територіальністю надання послуг;
- принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності – об’єднуючи в одній закупівлі надання послуг у м. Київ (та/або Київській обл.), м. Харків (та/або Харківській обл.), м. Чернігів (та/або Чернігівській обл.), м. Одеса (та/або Одеській обл.), Донецькій та Луганській областях, які навіть не належать до одного регіону України.
- принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що у цьому випадку, доцільно поділити предмет закупівлі, на лоти за областями, таким чином, Замовник забезпечив би додержання зазначених вище принципів закупівель, а також більшу конкуренцію учасників, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні послуг.
Адже не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах, якщо закупівля буде скомпонована за областями без поділу на лоти.
Таким чином, прошу усунути порушення тендеру з ідентифікатором UA-2020-10-15-008556-с наступним чином:
1. Поділити закупівлю надання послуг з перевірки технічного стану колісних
транспортних засобів на лоти за принципом «один лот – одна область».
2. Провести закупівлі послуг з перевірки технічного стану колісних транспортних
засобів по м. Київ (та/або Київській обл.), м. Харків (та/або Харківській обл.), м. Чернігів (та/або Чернігівській обл.), м. Одеса (та/або Одеській обл.), Донецькій та Луганській областях окремими лотами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 13:07
Опис причини скасування:
Скасування вимоги до процедури закупівлі номер UA-2020-10-15-008556-c
Дата скасування:
27.10.2020 13:10