-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Пакети програмного забезпечення для створення документів
Завершена
535 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 675.00 UAH
Період оскарження:
15.10.2020 14:54 - 27.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
60f5161be110432191f6f102e1babbb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-15-007938-c.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
15 жовтня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) Національним агентством з акредитації України (далі – Замовник) розміщено оголошення UA-2020-10-15-007938-c про закупівлю ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів (Ліцензійне програмне забезпечення для системи електронного документообігу та послуги з його встановлення (інсталяції) очікуваною вартістю 535 000,00 гривень (процедура закупівлі – відкриті торги), далі - Закупівля.
Тендерна документація, оприлюднена на веб-порталі, затверджена на засіданні тендерного комітету Замовника (протокол № 2020/10/15/01 від 15.10.2020 року).
У Закупівлі взяли участь чотири учасники:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВЕРТАЙЗІНГ ЕКСПРЕС» (із пропозицією за результатами аукціону – 350 000,00 грн.);
- Приватне акціонерне товариство "Центр комп’ютерних технологій "ІнфоПлюс", далі – АТ "ІнфоПлюс" , суб’єкт оскарження (із пропозицією за результатами аукціону – 467 880,00 грн.);
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» (із пропозицією за результатами аукціону – 530 000,00 грн.);
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Комп’ютерні інформаційні технології» (із пропозицією за результатами аукціону – 534 500,00 грн.).
Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічна вигідна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АДВЕРТАЙЗІНГ ЕКСПРЕС» відхилена Замовником на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (протокол засідання тендерного комітету Замовника № 2020/11/09 від 09.11.2020 року).
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/ пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею (ч. 11 ст. 29 Закону).
Наступною пропозицією, що розглянута Замовником, є тендерна пропозиція АТ "ІнфоПлюс". Рішенням Замовника (протокол засідання тендерного комітету № 2020/11/12 від 12.11.2020 року, далі – Оскаржуване рішення) тендерна пропозиція АТ "ІнфоПлюс" відхилена на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
АТ "ІнфоПлюс" не погоджується із Оскаржуваним рішенням з огляду на його необґрун-тованість та прийняття всупереч вимогам Закону.
Підстави для подання Скарги
Згідно абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Оскаржуване рішення оприлюднене 12.11.2020 року; кінцевий строк оскарження рішення Замовника: 22.11.2020 року.
Посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті Замовником рішення.
Фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Оскаржуваним рішенням встановлено, що тендерна пропозиція АТ "ІнфоПлюс" не від-повідає вимогам тендерної документації та технічної специфікації, а саме:
№ Перевірка вимог тендерної документації, наведених у розділі ІІ додатку № 3 Відповідність пропозиції АТ "ІнфоПлюс" (точка зору Замовника)
1. Згідно технічних вимог пункту 1.1 «Завдання комплексу «Реєстрація та діловодство». Створення віртуальних картотек за визначеними критеріями та правами доступу для швидкого доступу до масивів доку-ментів, які часто запитуються користувачем» Надана учасником пропозиція не відповідає зазначеній вимозі у повній мірі. За результатами тестування встановлено, що даний функціонал у системі АСКОД відсутній.
2. Згідно технічних вимог пункту 1.1 «Завдання комплексу «Відправка вихідної кореспонденції».
Система повинна підтримувати автоматичне формування реєстрів відправлень з розрахунком ваги конверта і вартості відправки Надана учасником пропозиція не відповідає зазначеній вимозі у повній мірі. За результатами тестування встановлено, що даний функціонал у системі АСКОД відсутній.
3 Згідно технічних вимог пункту 1.5 «Завдання комплексу «Контроль виконання доручень керівництва». Система повинна мати окрему підсистему «Фаховий контроль» для забезпечення внесення та перевірки усього масиву додаткової інформації, яка важлива при виконанні актів (Законів України, Указів, розпоряджень і доручень Президента України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України) та оцінки якості їх виконання».
Підсистема «Фаховий контроль» повинна мати окремі картки актів та картки завдань внутрішнього та зовнішнього контролю.
Підсистема повинна надавати можливість контролеру відслідковувати хід виконання завдань та результати звітування виконавців та фахових експертів, контролювати переписку щодо перенесення строків виконання та зміни періодичності виконання завдань, нагадування виконавцям, клопотання про зняття з контролю, рішення про зняття з контролю та повідомлення виконавцям, долучати до картки акту доку-менти, пов’язані з виконанням, вводити результати контролю, аналізу виконання та приймати висновки та пропозиції на основі власної інформації та інформації виконавців та експертів. В системі АСКОД не виявлено підсистеми «Фаховий контроль».
Інструкції щодо налаштування та користування функціоналом «Фаховий контроль» відсутні.
4. Згідно технічних вимог п. 1.5 Завдання комплексу «Контроль виконання доручень керівництва».
Система повинна підтримувати розрахунки термінів виконання як у календарних, так і робочих днях, а також інформує користува-ча, який вносить інформацію в картку документа, якщо розрахований термін виконання або подовження припадає на вихідний або святковий день. За результатами тестування встановлено, що даний функціонал відсутній.
Система АСКОД не інформує користувача, який вносить інформацію у картку документа, якщо розрахований термін виконання або подовження припадає на вихідний або святковий день.
5. Згідно технічних вимог п. 1.7 Завдання комплексу «Електронний архів».
Система повинна формувати та друкувати документи «Номенклатура справ підрозділу», «Зведена номенклатура справ уста-нови» та «Підсумковий запис про категорію та кількість справ, зведених в ___ році» згідно вимог Держархівслужби;
Можливість – автоматизованої розбивка справ на томи;
топографування сховища документів шляхом визначення (ідентифікації) місць зберігання будь-якого (будівля, поверх, кабінет, шафа, полиця…) рівня ієрархії;
формування описів справ постійного зберігання, тривалого зберігання та з особового складу для передачі їх в архівний підрозділ організації За результатами тестування встановлено, що у системі АСКОД не знайдено функціоналу вказаного у вимогах.
6. Згідно технічних вимог п. 1.8 комплексу «Розподілений архів», Система повинна працювати з масивами інформації, які розташовані на рідних серверах даних, при цьому зберігаючи для користувача концепцію єдиного інтерфейсу. Переміщення документів на архівні сервери дозволяють контролювати навантаження на основні сервери даних Системи Надана учасником пропозиція не відповідає зазначеній вимозі у повній мірі. За результатами тестування встановлено, що даний функціонал відсутній и з масивами інформації, які розташовані на рідних серверах даних, при цьому зберігаючи концепцію єдиного інтерфейсу, не виявлено можливості автоматизованого фізичного переміщення доку-ментів за певний період на архів¬ний сервер.
7. Згідно технічних вимог п. 1.9 комплексу «Управління контентом (вмістом) і ієрархічних каталогах», Система повинна мати набір інтегрованих інструментів для налаштування довільних інформаційних об’єктів, управління їх життєвим циклом, встановлення обмежень доступу до даних об’єктів без використання мов програмування.
• можливість визначення переліку пара-метрів, якими описуватиметься вміст, що зберігається в кожному конкретному каталозі (тобто налаштування картки об’єкту (документу) з довільними поля-ми). При описі полів певного каталогу є можливість робити посилання на вміст, що зберігається в інших каталогах;
Система повинна мати гнучкі інструменти роботи з інформацією: налаштування порядку подання та групування інформації, інтерактивні фільтри тощо. Підтримується розмежування налаштувань як на рівні робочих місць так і на рівні безпосередніх користувачів.
• можливість задати видимість полям (або приховати їх у разі необхідності);
• розмежувати доступ користувачів на рівні полів картки;
• здійснювати пошук вмісту по введених параметрах і контекстно-залежний пошук. Надана учасником пропозиція не відповідає зазначеній вимозі у повній мірі. За результатами тестування встановлено, що у системі АСКОД не виявлено функціоналу комплексу «Управління контентом (вмістом) в ієрархічних ката-логах».
Інструкції щодо налаштування та користування функціоналом комплексу «Управління контентом (вмістом) в ієрархічних каталогах» відсутні.
8. Згідно технічних вимог пункту 1.16 «Зав-дання комплексу «Судові справи», Система повинна мати у своєму складі Модуль роботи з судовими справами для підтримки інформаційно-аналітичної діяльності пред-ставників (юристів) організації в судах, під час розгляду правових питань і спорів, а також сприяння своєчасному здійсненню заходів за актами прокурорського реагування, рішення, постанови чи ухвали судів.
Модуль повинен вирішувати такі завдання:
• створення єдиної бази даних судових та виконавчих справ;
• ведення атрибутивної інформації про судове провадження на всіх етапах та всіх стадіях судового провадження;
• ведення атрибутивної інформації про виконавчі провадження на всіх стадіях виконання судових рішень;
• систематизація судових справ за категоріями спірних питань і результатами судових рішень;
• систематизація виконавчих справ за результатами роботи виконавчих органів;
• задоволення інформаційних потреб юристів про хід провадження і прийняття судами рішень по суті, по аналогічним (прецедентним) справам;
• нагадування представникам у судах та їх керівникам про дату, місце судових засідань і документах, які необхідно підготувати;
• контроль керівництва за ходом розгляду і виконання судових справ;
• генерація звітів і статистичної інформації про проходження розглядів судових справ, прийняття рішень судами та забезпечення їх виконання;
• створення архіву справ по рішенням що вступили в силу. Надана учасником пропозиція не відповідає зазначеній вимозі у повній мірі. За результатами тестування встановлено, що у системі АСКОД не виявлено функціоналу комплексу «Судові справи».
Інструкції щодо налаштування та користування функціоналом комплексу «Управління контентом (вмістом) в ієрархічних каталогах» відсутні.
Враховуючи вказане вище, Замовник зробив висновок, що тендерна пропозиція АТ "ІнфоПлюс" не відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, що суперечить тендерній документації та чинному законодавству з огляду на наступне.
Згідно п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація про відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження в окремому файлі/файлах документів у сканованому вигляді у форматі «pdf» з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону, що вимагаються, замовником у тендер¬ній документації, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі наведені у Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно з розділом 1 «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведеним у цьому додатку тендерної документації.
Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведеним у цьому додатку тендерної документації, надається у вигляді таблиці відповідності (форма наведена нижче), у якій Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції по кожній позиції (пункту, підпункту, абзацу) технічних вимог, наведених у розділі ІІ Додатку № 3 до тендерної документації, з наданням постатей¬них коментарів».
ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ
Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі
Технічні вимоги до програмного забезпечення СЕД,
наведені у розділі ІІ Додатку № 3 до тендерної документації Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, що пропонуються Учасником
На виконання вищевказаних вимог Замовника у складі тендерної пропозиції АТ "ІнфоПлюс" завантажено файл «14_Таблиця_відповідності.pdf», який містить Інформацію про відповідність тендерної пропозиції АТ “ІнфоПлюс” технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (вих. № 14-7/10 від 30.10.2020 року), в якій вказано, зокрема наступне (в наведеній нижче таблиці подано витяги із документу, які не прийняті Замовником як такі, що не підтверджені в результаті тестування):
Технічні вимоги до програмного забезпечення СЕД, наведені у розділі ІІ Додатку № 3 до тендерної документації Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, що пропонуються АТ “ІнфоПлюс”
1.1. Завдання комплексу «Реєстрація та діловодство»:
• створення віртуальних картотек за визначеними критеріями та правами доступу для швидкого доступу до масивів документів, які часто запитуються користувачем; • АСКОД забезпечує створення віртуаль¬них картотек за визначеними критеріями та правами доступу для швидкого доступу до масивів документів, які часто запитуються користувачем;
1.6. Завдання комплексу «Відправка вихідної кореспонденції»:
• автоматичне формування реєстрів від-правлень з розрахунком ваги конверта і вар-тості відправки; • АСКОД підтримує автоматичне формування реєстрів відправлень з розрахунком ваги конверта і вартості відправки;
1.5. Завдання комплексу «Контроль виконання доручень керівництва»:
Система повинна мати окрему підсистему “Фаховий контроль” для забезпечення внесення та перевірки усього масиву додаткової інформації, яка важлива при виконанні актів (Законів України, Указів, розпоряджень і доручень Президента України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України) та оцінки якості їх виконання. Система АСКОД має у своєму складі окрему підсистему, аналогічну підсистемі “Фаховий контроль” для забезпечення внесення та перевірки усього масиву додаткової інформації, яка важлива при виконанні актів (За-конів України, Указів, розпоряджень і доручень Президента України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України) та оцінки якості їх виконання.
АСКОД має у своєму складі інтегровану під-систему моніторингу виконання управлінських рішень на основі даних з реєстраційно-моніторингової картки відповідно до вимог розділу V «Типової інструкції з документування управлінської інформації в електрон-ній формі та організації роботи з електрон-ними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. № 55.
Моніторинг проводиться за визначеними індикаторами стосовно стану виконання управлінських рішень. Індикаторами стану ви-конання управлінських рішень є момент закінчення визначених дій, наприклад: накладення електронної резолюції, створення документа, погодження документа, підписання документа, реєстрація та відправлення доку-мента тощо.
У складі АСКОД є в наявності функціональність налаштування сценарію моніторингу індикаторів стану виконання управлінських рішень та їх параметрів.
Підсистема «Фаховий контроль» повинна мати окремі картки актів та картки завдань внутрішнього та зовнішнього контролю. Система АСКОД надає можливість створення і налаштування окремих карток актів та карток завдань внутрішнього та зовнішнього контролю.
Підсистема повинна надавати можливість контролеру відслідковувати хід виконання завдань та результати звітування виконавців та фахових експертів, контролювати пере-писку щодо перенесення строків виконання та зміни періодичності виконання завдань, нагадування виконавцям, клопотання про зняття з контролю, рішення про зняття з контролю та повідомлення виконавцям, долучати до картки акту документи, пов’язані з виконанням, вводити результати контролю, аналізу виконання та приймати висновки та про¬позиції на основі власної інформації та інформації виконавців та експертів. Система АСКОД надає можливість контролеру відслідковувати хід виконання завдань та результати звітування виконавців та фахових експертів, контролювати переписку щодо перенесення строків виконання та зміни періодичності виконання завдань, нагадування виконавцям, клопотання про зняття з контролю, рішення про зняття з контролю та повідомлення виконавцям, долучати до картки акту документи, пов’язані з виконанням, вводити результати контролю, аналізу виконання та приймати висновки та пропозиції на основі власної інформації та інформації виконавців та експертів.
Підсистема повинна надавати можливість контролеру відслідковувати хід виконання завдань та результати звітування виконавців та фахових експертів, контролювати пере-писку щодо перенесення строків виконання та зміни періодичності виконання завдань, нагадування виконавцям, клопотання про зняття з контролю, рішення про зняття з контролю та повідомлення виконавцям, долучати до картки акту документи, пов’язані з виконанням, вводити результати контролю, аналізу виконання та приймати висновки та про¬позиції на основі власної інформації та інформації виконавців та експертів. Система АСКОД надає можливість контролеру відслідковувати хід виконання завдань та результати звітування виконавців та фахових експертів, контролювати переписку щодо перенесення строків виконання та зміни періодичності виконання завдань, нагадування виконавцям, клопотання про зняття з контролю, рішення про зняття з контролю та повідомлення виконавцям, долучати до картки акту документи, пов’язані з виконанням, вводити результати контролю, аналізу виконання та приймати висновки та пропозиції на основі власної інформації та інформації виконавців та експертів.
1.7. Завдання комплексу «Електронний архів»:
• формування та друк документів «Номенклатура справ підрозділу», «Зведена номенклатура справ установи» та «Підсумковий запис про категорію та кількість справ, заведених в ____ році» згідно вимог Держархів-служби; • АСКОД підтримує формування та друк документів «Номенклатура справ підрозділу», «Зведена номенклатура справ установи» та «Підсумковий запис про категорію та кіль-кість справ, заведених в ____ році» згідно вимог Держархівслужби;
• автоматизована розбивка справи на томи; • АСКОД підтримує автоматизовану розбивку справи на томи;
• топографування сховища документів шляхом визначення (ідентифікації) місць зберігання будь-якого (будівля, поверх, кабінет, шафа, полиця…) рівня ієрархії; • АСКОД підтримує топографію сховища документів шляхом визначення (ідентифікації) місць зберігання будь-якого (будівля, по-верх, кабінет, шафа, полиця…) рівня ієрархії;
• формування описів справ постійного зберігання, тривалого зберігання та з особового складу для передачі їх в архівний підрозділ організації, • АСКОД підтримує формування описів справ постійного зберігання, тривалого зберігання та з особового складу для передачі їх в архівний підрозділ організації,
1.8. Завдання комплексу «Розподілений архів»:
Система повинна працювати з масивами інформації, які розташовані на рідних серверах даних, при цьому зберігаючи для користувача концепцію єдиного інтерфейсу. Переміщення документів на архівні сервери дозволяють контролювати навантаження на основні сервери даних Системи. Система АСКОД забезпечує можливість ро-боти з масивами інформації, які розташовані на різних серверах даних, зберігаючи для користувача концепцію єдиного інтерфейсу. Переміщення документів на архівні сервери дозволяють контролювати навантаження на основні сервери даних СЕД.
1.9. Завдання комплексу «Управління контентом (вмістом) в ієрархічних каталогах»:
Система повинна мати набір інтегрованих інструментів для налаштування довільних інформаційних об’єктів, управління їх життєвим циклом, встановлення обмежень доступу до даних об’єктів без використання мов програмування. Система АСКОД має у своєму складі набір інтегрованих інструментів для налаштування довільних інформаційних об’єктів, управління їх життєвим циклом, встановлення обмежень доступу до даних об’єктів без використання мов програмування.
• можливість визначення переліку параметрів, якими описуватиметься вміст, що зберігається в кожному конкретному каталозі (тобто налаштування картки об’єкту (документу) з довільними полями). При описі полів певного каталогу є можливість робити посилання на вміст, що зберігається в інших каталогах; • АСКОД підтримує можливість визначення переліку параметрів, якими описуватиметься вміст, що зберігається в кожному конкретно-му каталозі (тобто налаштування картки об’єкту (документу) з довільними полями). При описі полів певного каталогу є можливість робити посилання на вміст, що зберігається в інших каталогах;
Система повинна мати гнучкі інструменти ро-боти з інформацією: налаштування порядку подання та групування інформації, інтерактивні фільтри тощо. Підтримується розмежування налаштувань як на рівні робочих місць так і на рівні безпосередніх користувачів. Система АСКОД має гнучкі інструменти ро-боти з інформацією: налаштування порядку подання та групування інформації, інтерактивні фільтри тощо. Підтримується розмежування налаштувань як на рівні робочих місць так і на рівні безпосередніх користувачів.
• можливість задати видимість полям (або приховати їх у разі необхідності); • АСКОД підтримує можливість задати видимість полів (або приховати їх у разі необхідності);
• розмежувати доступ користувачів на рівні полів картки; • АСКОД підтримує розмежування доступу користувачів на рівні полів картки;
• здійснювати пошук вмісту по введених параметрах і контекстно-залежний пошук; • АСКОД підтримує пошук вмісту по введе-них параметрах і контекстно-залежний пошук;
1.16. Завдання комплексу «Судові справи»
Система повинна мати у своєму складі Модуль роботи з судовими справами для підтримки інформаційно-аналітичної діяльності представників (юристів) організації в судах, під час розгляду правових питань і спорів, а також сприяння своєчасному здійсненню за-ходів за актами прокурорського реагування, рішення, постанови чи ухвали судів. Система АСКОД має у своєму складі модуль роботи з судовими справами для підтримки інформаційно-аналітичної діяльності представників (юристів) організації в судах, під час розгляду правових питань і спорів, а також сприяння своєчасному здійсненню заходів за актами прокурорського реагування, рішення, постанови чи ухвали судів.
Модуль повинен вирішувати такі завдання: Модуль системи АСКОД роботи з судовими справами вирішує такі завдання:
• створення єдиної бази даних судових та виконавчих справ; • створення єдиної бази даних судових та виконавчих справ;
• ведення атрибутивної інформації про судове провадження на всіх етапах та всіх ста-діях судового провадження; • ведення атрибутивної інформації про судове провадження на всіх етапах та всіх ста-діях судового провадження;
• ведення атрибутивної інформації про виконавчі провадження на всіх стадіях виконання судових рішень; • ведення атрибутивної інформації про виконавчі провадження на всіх стадіях виконання судових рішень;
• систематизація судових справ за категоріями спірних питань і результатами судових рішень; • систематизація судових справ за категоріями спірних питань і результатами судових рішень;
• систематизація виконавчих справ за результатами роботи виконавчих органів; • систематизація виконавчих справ за результатами роботи виконавчих органів;
• задоволення інформаційних потреб юристів про хід провадження і прийняття судами рішень по суті, по аналогічним (прецедент-ним) справам; • задоволення інформаційних потреб юристів про хід провадження і прийняття судами рішень по суті, по аналогічним (прецедент-ним) справам;
• нагадування представникам у судах та їх керівникам про дату, місце судових засідань і документах, які необхідно підготувати; • нагадування представникам у судах та їх керівникам про дату, місце судових засідань і документах, які необхідно підготувати;
• контроль керівництва за ходом розгляду і виконання судових справ; • контроль керівництва за ходом розгляду і виконання судових справ;
• генерація звітів і статистичної інформації про проходження розглядів судових справ, прийняття рішень судами та забезпечення їх виконання; • генерація звітів і статистичної інформації про проходження розглядів судових справ, прийняття рішень судами та забезпечення їх виконання;
• створення архіву справ по рішенням що вступили в силу. • створення архіву справ по рішеннях що вступили в силу.
Отже, як вбачається із наведеного, тендерна пропозиція АТ "ІнфоПлюс" у повно-му обсязі відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації. АТ "ІнфоПлюс" підтвердив відповідність своєї пропозиції по кожній позиції (пункту, підпункту, абзацу) технічних вимог, наведених у розділі ІІ Додатку 3 до тендерної документації, з наданням постатейних коментарів.
В Оскаржуваному рішенні підставою для відхилення тендерної пропозиції АТ "ІнфоПлюс" є службова записка адміністратора системи відділу інформаційних технологій та кіберзахисту Шевель В. від 12.11.2020 року № 1326. Даний спеціаліст, виходячи зі змісту Оскаржуваного рішення, залучений, оскільки «тестування та перевірка технічних вимог тендерної документації потребує спеціальних знань».
Згідно з розділом 1 «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації: Для підтвердження наявності повного функціоналу Учасник торгів повинен надати довідку у довільній формі з доступом до тестової версії запропонованої системи (та доступом до детальних інструкцій користувача) з можливостю перевірки повного функціоналу системи електронного документообігу згідно технічних вимог розділу ІІ Додатка 3.
На виконання вищевказаних вимог Замовника у складі тендерної пропозиції АТ "ІнфоПлюс" завантажено файл «21_Демоверсія_АСКОД.pdf», що містить посилання на тестову версію програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, а також інструкції користувача.
У відповідності до абз. 2 та 3 ч. 15 ст. 29 Закону: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
З вищевказаної норми Закону можна зробити висновок, що на підтвердження інформації, яка надана учасником у складі тендерної пропозиції, Замовник має право звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. До компетенції Замовника не входить проведення огляду (тестування) функціональності пропонованого до постачання учасником програмного забезпечення, оскільки це суперечить вимогам абз. 2 та 3 ч. 15 ст. 29 Закону.
Крім того, програмне забезпечення системи електронного документообігу АСКОД – складний та комплексний продукт, що в процесі його використання та адміністрування потребує спеціальних знань та навичок.
Для задоволення потреби клієнтів у повній та правильній експлуатації продукту АСКОД АТ "ІнфоПлюс" розроблені спеціальні курси, на яких кожен бажаючий може пройти навчання за програмами: «Підготовка користувача системи електронного документообігу АСКОД» (тривалість програми – 8 академічних годин), «Підготовка адміністратора системи електронного документообігу АСКОД» (тривалість програми – 20 академічних годин), «Підготовка технолога-консультанта системи електронного документообігу АСКОД» (тривалість програми – 30 академічних годин).
Адміністратор системи відділу інформаційних технологій та кіберзахисту Шевель В. не проходив навчання за жодною програмою з експлуатації програмного забезпечення АСКОД, а тому не володіє спеціальними знаннями та навичками щодо правильного налаштування пропонованого АТ "ІнфоПлюс" у складі тендерної пропозиції продукту.
Враховуючи вказане, очевидним є те, що даний спеціаліст Замовника просто не зміг правильно налаштувати програмне забезпечення АСКОД з тим, щоб перевірити його відповідність технічним вимогам, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації. Крім того, час, витрачений на тестування демоверсії системи електронного документообігу АСКОД (за даними журналу реєстрації дій на демоверсії), складає лише 5 (п’ять) годин, що недостатньо для якісного налаштування та перевірки всіх вимог, визначених Замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно з розділом 1 «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації: Учасник торгів повинен бути готовий до демонстрації функціональності запропонованого програмного забезпечення за запитом Замовника.
Разом із тим, Замовник для підтвердження інформації, вказаної в тендерній пропозиції учасника Закупівлі, не звернувся ні до АТ "ІнфоПлюс" (як це передбачено розділом 1 «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації), ні до компетентних органів державної влади, підприємств, установ, організацій (як це передбачено абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону) – що, як наслідок, призвело до прийняття Оскаржуваного рішення, яке не відповідає вимогам Закону та тендерної документації.
Більше того, обізнаність Замовника про необхідність спеціальних знань та навичок для використання програмного забезпечення системи електронного документообігу підтверджується, зокрема, самими вимогами тендерної документації до предмету Закупівлі. Так, у відповідності до розділу 1 «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації:
«Предмет закупівлі має включати всі компоненти (складові), необхідні для впровадження системи електронного документообігу, а саме: необхідні для її належного функціонування послуги з впровадження (установлення, супроводження, обслуговування, налаштування, постачання, навчання).
Учасник також має гарантувати здатність забезпечити Замовника необхідними навчальними програмами і матеріалами щодо користування запропонованою системою електронного документообігу для підготовки таких груп користувачів Системи від Замовника: спеціалістів з діловодства, інших користувачів Системи, спеціалістів адміністрування Системи.
Кількісні характеристики впровадження системи електронного документообігу _______:
Кількість користувачів – 100.
В рамках надання послуг з постачання примірника програмного забезпечення системи електронного документообігу для використання на 100 робочих місцях __________________ необхідно виконати наступні послуги:
- Створення та налаштування бази даних;
- Створення та налаштування серверної компоненти програмного забезпечення Системи;
- Первинне заповнення даних в базу даних, створення ролей і надання доступу користувачам Системи;
- Адміністрування 100 робочих місць Системи;
- Груповий тренінг користувачів роботі в Системі до 10 чоловік;
- Груповий тренінг адміністраторів роботі в Системі до 5 чоловік;
- Консультування користувачів системи в процесі дослідної експлуатації (5 робочих днів)».
На підтвердження вказаної вимоги АТ "ІнфоПлюс" у складі тендерної пропозиції завантажив файл «18_Про_навчальні_матеріали.pdf», що містить гарантійне зобов’язання забезпечити Замовника необхідними навчальними програмами і матеріалами щодо користування запропонованою у складі тендерної пропозиції системою електронного документообігу АСКОД для підготовки визначених Замовником груп користувачів. АТ "ІнфоПлюс" оцінив і включив у свою пропозицію всі складові Закупівлі, в тому числі навчання (тренінги).
Підсумовуючи викладене у цій Скарзі, просимо Орган оскарження взяти до уваги та оцінити при прийнятті рішення такі аргументи, підтверджені документально:
1. Тендерна пропозиція АТ "ІнфоПлюс" у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2. Спеціалісти Замовника не володіють спеціальними знаннями та вміннями для налаштування програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД.
3. Для підтвердження інформації, наведеної в тендерній пропозиції АТ "ІнфоПлюс", Замовник не звертався ні до АТ "ІнфоПлюс", ні до компетентних органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Крім того, 17.11.2020 року Замовником опубліковано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» переможцем Закупівлі (протокол засідання тендерного комітету № 2020/11/16 від 16.11.2020 року). Дане рішення суперечить вимогам Закону і у разі прийняття Органом оскарження рішення про скасування Оскаржуваного рішення, має бути відмінене через невідповідність ч. 15 ст. 29 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси АТ "ІнфоПлюс" (п. 4 ч. 5 ст. 18 Закону)
Статтею 5 Закону визначені принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що АТ "ІнфоПлюс" є учасником Закупівлі та реально претендує, у разі відміни Оскаржуваного рішення, на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовником у майбутньому.
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 18 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу АТ "ІнфоПлюс" до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-10-15-007938-c ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів (Ліцензійне програмне забезпечення для системи електронного документообігу та послуги з його встановлення (інсталяції).
3. Зобов’язати Національне агентство з акредитації України повністю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "Центр комп’ютерних технологій "ІнфоПлюс" за закупівлею UA-2020-10-15-007938-c ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів (Ліцензійне програмне забезпечення для системи електронного документообігу та послуги з його встановлення (інсталяції), оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 2020/11/12 від 12.11.2020 року.
4. Зобов’язати Національне агентство з акредитації України повністю скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» переможцем закупівлі UA-2020-10-15-007938-c ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів (Ліцензійне програмне забезпечення для системи електронного документообігу та послуги з його встановлення (інсталяції), оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 2020/11/16 від 16.11.2020 року.
Додатки:
Тендерна документація, тендерні пропозиції учасників та рішення Замовника за закупівлею UA-2020-10-15-007938-c розміщені у відкритому доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-15-007938-c.
Генеральний директор АТ "ІнфоПлюс" В.Ф. Кахута
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.11.2020 17:26
- рішення від 23.11.2020 № 21660 +лист замовнику.pdf.xps.pdf 24.11.2020 12:24
- інформація про резулятивну частину рішення від 02.12.2020 № 22333.pdf 03.12.2020 15:51
- рішення від 02.12.2020 № 22333.pdf 07.12.2020 22:14
- Відповідь_на_лист_АМКУ.PDF 25.11.2020 16:25
- Відповідь.docx 25.11.2020 16:25
- Протокол на виконання рішення АМКУ.PDF 09.12.2020 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.11.2020 16:34
Дата розгляду скарги:
02.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.11.2020 12:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.12.2020 22:14
Дата виконання рішення Замовником:
09.12.2020 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
09 грудня 2020 року на засіданні тендерного комітету НААУ виконані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Протокол № 2020/12/09-1 від 09.12.2020 дадається.