• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Місцезнаходження замовника:79014, м.Львів, вул. Круп'ярська, 27. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження: 15.10.2020 12:50 - 21.10.2020 12:54
Вимога
Вирішена

Встановлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз накопичувальних відходів не до 5 разів на тиждень.

Номер: 7e5a5d8d25764c30b6598ad01895af54
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-15-005235-c.b2
Назва: Встановлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз накопичувальних відходів не до 5 разів на тиждень.
Вимога:
1.Найменування Замовнику: Державна установа "Львівський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров"я України", код ЄДРПОУ: 38501853. Адреса: 79014, Україна, Львівська область, Львів, вул. Круп"ярська,27. 2.Номер закупівлі: UA-2020-10-15-005235-c, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 3.Підстави подання вимоги: встановлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз накопичувальних відходів не до 5 разів на тиждень. 4.Обґрунтування вимоги: Замовник, Державна установа "Львівський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров"я України", код ЄДРПОУ: 38474592, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю: UA-2020-10-15-005235-c за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Додатком № 3 «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» зазначено, що Учасник має забезпечити: можливість, у відповідності до письмової та/або телефонної заявки Замовника, надавати послуги до 5-ти разів на тиждень. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі. Додатком № 3 визначено кількість небезпечних відходів категорії «В», які передбачені предметом спрощеної закупівлі: № Найменування відходів Одиниця виміру К-ть 1 Послуги із збирання зберігання утилізації небезпечних відходів категорії «В» - Знезаражені лабораторні медичні відходи кг 450 2 Послуги із збирання зберігання утилізації небезпечних відходів категорії «В» - Знезаражені засоби індивідуального захисту кг 450 Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів до 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів до 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників. Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України. Строк виконання послуг відповідно ТД до 31 грудня 2020 року. Кількість відходів становить 900 кг. Тобто по 21 кг в день (в розрахунок беремо 43 робочих дні з 01.11.2020 по 31.12.2020 р.) Відповідно, немає жодної нагальної потреби кожен день вивозити по 21 кг відходів. Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції. В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів. В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, викласти вимогу в Додатку 3 до Оголошення в наступній редакції: Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника. Надати гарантійний лист у довільній формі.
Вирішення: До оголошення, Додаток 3 внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

В учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в електронну систему після аукціону.

Номер: 9d0794e49939408b9f4e2e1127a7aec2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-15-005235-c.b1
Назва: В учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в електронну систему після аукціону.
Вимога:
1.Найменування Замовнику: Державна установа "Львівський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров"я України", код ЄДРПОУ: 38501853. Адреса: 79014, Україна, Львівська область, Львів, вул. Круп"ярська,27. 2.Номер закупівлі: UA-2020-10-15-005235-c, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 3.Підстави подання вимоги: в учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в електронну систему після аукціону. 4.Обґрунтування вимоги: Замовник, Державна установа "Львівський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров"я України", код ЄДРПОУ: 38474592, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю: UA-2020-10-15-005235-c за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Додатком № 1 «Форма цінової пропозиції» зазначено, що «У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену Пропозицію шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель. (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону.» Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено: «9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня. Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі: https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli Вимагаємо: внести зміни до Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надати можливість завантажити оновлену цінову пропозицію приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника або видалити зазначену вимогу.
Вирішення: До оголошення, Додаток 1 внесено зміни, а саме видалено дану вимогу.
Статус вимоги: Задоволено