• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09310000-5

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача разом з його печаткою (у випадку використання) та підписом учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Учасник надає гарантію забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (електронний документ у форматі PDF або Word з електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами).

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 15.10.2020 12:15 - 28.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо неправомірних дій замовника у вигляді порушення процедури закупівлі та визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

Номер: 1319203725044a39b6904c0cabadc3fa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-15-004672-c.b2
Назва: ВИМОГА щодо неправомірних дій замовника у вигляді порушення процедури закупівлі та визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
Вимога:
Порушення принципів здійснення публічних закупівель та дискримінації учасників відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень щодо обрання переможцем Учасника, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Водночас тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону). Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (пункт 33 частини першої статті 1 Закону); Перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників визначений статтею 31 Закону та є вичерпним. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція Учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; У свою чергу, виходячи зі змісту статей 11 і 44 Закону та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 № 557, прийняття рішень здійснює тендерний комітет, члени якого несуть відповідальність за порушення вимог згідно із законами. Поряд з цим згідно статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. З огляду на викладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції приймається замовником самостійно за наявності підстав, встановлених у статті 31 Закону. - Тобто, що стосується 1 та 2 пункту питання вимоги у даному випадку Замовник немає законних підстав вважати, що інформація наведена у формі «Тендерна пропозиція» є недостовірною оскільки вона підтверджена у інших наданих документах. - До 3 пункту питання вимоги Учасником надано у складі довідку в довільній формі, про наявність офіційного веб-сайту в мережі Інтернет в якому, зокрема, вказано засоби комунікації зі споживачами та іншими учасниками ринку електричної енергії (поштова адреса, номер телефону для звернення споживачів, адреса та телефон клієнтської служби підтримки), електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів, дистанційне обслуговування через клієнтську службу підтримки) та підтвердженням його відповідності вимогам підпункту 14 та підпункту 15, пункту 5.2.2 розділу 5.2 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312)», що і вимагалось Замовником. - До 4 пункту питання Замовником встановлено, що технічні вимоги до предмета закупівлі, технічна специфікація та перелік інформації і документів, які подаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведені у Додатку 5 до цієї тендерної документації, що і було виконано Учасником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та підтверджено у складі пропозиції завантаженим файлом: 4. Інформація про технічні, якісні характеристики (ТЕХ СПЕЦИФІКАЦІЯ).pdf Технічні специфікації публічний Експортовано: 31-10-2020, 11:45:48 - До 5 пункту питання Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) на загальну суму: 15 000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Банківська гарантія надана у національній валюті України – гривні та свідчить про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. Форма та зміст банківської гарантії відповідає вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, що і було виконано ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ». Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», повідомляємо: 1. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» відповідає вимогам тендерної документації та не підглядає відхиленню. 2. Вимогу ТОВ «ЕКОТЕХІНВЕСТ» було подано безпідставно, яка не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо вимоги тендерної документації

Номер: e435e523de5a42b7a01eed5c7722c1e0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-15-004672-c.b1
Назва: Щодо вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! В розділі V. п. 4 Тендерної документації визначено: «Замовник залишає за собою право на відхилення пропозиції учасника, що внесений переліку учасників ринку, яким надано статус «переддефолтний» та «дефолтний» протягом 2019-2020 років, відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168 «Правил ринку», як таку, що не відповідає абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Ця інформація буде перевірятися на веб-сайті ДП «НЕК «УКРЕНЕРГО»». Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому відхилення пропозиції учасника, що внесений переліку учасників ринку, яким надано статус «переддефолтний» протягом 2019-2020 років має дискримінаційний характер.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено