-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Під'їзд до Міжнародного аеропорту “Харків” на ділянці км 0+000 – км 13+688 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову. 9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Завершена
287 921 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 440 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 440 000.00 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 20:26 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
про усунення порушень
Номер:
5a6aa18a25f14c01af352a941515e4e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-008253-c.c2
Назва:
про усунення порушень
Вимога:
деякі вимоги замовника є безпідставними та необгрунтованими
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА підїзд до аеропорту.docx 07.11.2020 13:00
Дата подачі:
07.11.2020 13:00
Вирішення:
Відповідно пункту 6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт.» Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Зазначений об’єкт «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Під'їзд до Міжнародного аеропорту “Харків” на ділянці км 0+000 – км 13+688 у Харківській області» заплановано виконання повного комплексу робіт та введення в експлуатацію (100% ремонтно-будівельних робіт по усій ділянці автомобільної дороги) за 1 будівельний сезон, тобто вказані у критеріях основні види робіт повинні бути виконані у повному обсязі.
Тому Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів по зазначеним критеріям з метою визначення спроможності підрядника виконання у повному обсязі робіт викладених у акті дефектів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.11.2020 09:02
Вимога
Вирішена
Щодо аналогічного договору
Номер:
f5374b55c6b24eadb5fb4d669bbc79d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-008253-c.c1
Назва:
Щодо аналогічного договору
Вимога:
Предметом даної закупівлі є виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Тобто, Замовник з невідомих причин звужує коло доріг, на яких учасники мали виконувати аналогічні роботи, встановивши критерій - автомобільні дороги загального користування державного значення.
Такі положення тендерної документації є дискримінаційними, нічим не обґрунтованими та такими, що штучно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Так, згідно зі статтею 8 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
Таким чином, можливо зробити висновок, що автомобільні догори загального користування державного значення та автомобільні дороги місцевого значення є підвидами автомобільних доріг загального користування, які відрізняються між собою балансоутримувачами.
Вищевказана дискримінаційна вимога фактично забороняє підтверджувати аналогічний досвід договорами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, де замовниками виступають обласні державні адміністрації або органи місцевого самоврядування.
При цьому, діючі галузеві будівельні норми та стандарти (ВБН, ГБН, ГСТУ, СОУ) встановлюють вимоги до будівництва/ремонту/утримання автомобільних доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення чи від того, хто виступає замовником ремонту таких доріг. Ремонт доріг загального користування місцевого значення на замовлення обласних державних адміністрацій (їх підрозділів чи створених ними підприємств), виконується за тими ж самими будівельними нормами та стандартами, що і дороги державного значення на замовлення служб автомобільних доріг в областях, що підпорядковані Укравтодору. Більш того, відповідно до пункту 17 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Визначення магістральних доріг наведено у статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги» - це вулиці і дороги безперервного руху та регульованого руху міст та інших населених пунктів. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Тобто, об’єкти комунальної власності, включаючи дороги (вулиці) населених пунктів, перебувають у сфері управління сільських, селищних, міських рад або уповноважених ними виконавчих органів. В свою чергу, автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності й не підлягають приватизації.
Замовник, в свою чергу, не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації саме у наведеній редакції, зокрема, в частині необхідності надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування саме державного значення.
За умови приведення тендерної документації у відповідність до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, до участі у закупівлі можуть бути допущені учасники, які виконували роботи
з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, які перебувають на балансі не тільки Укравтодору або Мінінфраструктури, а і обласних державних адміністрацій або органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до абз. 5 п.3 додатку 2 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«По ІІ етапу:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2020 11:54
Вирішення:
Зміни стосовно даного питання будуть внесені Замовником в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено