-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці км 493+900 – км 516+400 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову. 9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Завершена
718 114 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 591 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 591 000.00 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 20:09 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо усунення порушень
Номер:
d6732e7ed3114fde98f39858d97a8843
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-008198-c.c3
Назва:
вимога щодо усунення порушень
Вимога:
деякі вимоги замовника є необгрунтованими та безпідставними
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 493+900.docx 07.11.2020 12:24
Дата подачі:
07.11.2020 12:24
Вирішення:
Відповідно пункту 6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт.» Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Зазначений об’єкт «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці км 493+900 – км 516+400 у Харківській області» заплановано виконання повного комплексу робіт та введення в експлуатацію (100% ремонтно-будівельних робіт по усій ділянці автомобільної дороги) за 1 будівельний сезон, тобто вказані у критеріях основні види робіт повинні бути виконані у повному обсязі.
Тому Замовник потребує підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів по зазначеним критеріям з метою визначення спроможності підрядника виконання у повному обсязі робіт викладених у акті дефектів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.11.2020 09:01
Вимога
Вирішена
Щодо аналогічного договору
Номер:
25b026f1bb584eeda593a6496f0edace
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-008198-c.c2
Назва:
Щодо аналогічного договору
Вимога:
Предметом даної закупівлі є виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Тобто, Замовник з невідомих причин звужує коло доріг, на яких учасники мали виконувати аналогічні роботи, встановивши критерій - автомобільні дороги загального користування державного значення.
Такі положення тендерної документації є дискримінаційними, нічим не обґрунтованими та такими, що штучно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Так, згідно зі статтею 8 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
Таким чином, можливо зробити висновок, що автомобільні догори загального користування державного значення та автомобільні дороги місцевого значення є підвидами автомобільних доріг загального користування, які відрізняються між собою балансоутримувачами.
Вищевказана дискримінаційна вимога фактично забороняє підтверджувати аналогічний досвід договорами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, де замовниками виступають обласні державні адміністрації або органи місцевого самоврядування.
При цьому, діючі галузеві будівельні норми та стандарти (ВБН, ГБН, ГСТУ, СОУ) встановлюють вимоги до будівництва/ремонту/утримання автомобільних доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення чи від того, хто виступає замовником ремонту таких доріг. Ремонт доріг загального користування місцевого значення на замовлення обласних державних адміністрацій (їх підрозділів чи створених ними підприємств), виконується за тими ж самими будівельними нормами та стандартами, що і дороги державного значення на замовлення служб автомобільних доріг в областях, що підпорядковані Укравтодору. Більш того, відповідно до пункту 17 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Визначення магістральних доріг наведено у статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги» - це вулиці і дороги безперервного руху та регульованого руху міст та інших населених пунктів. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Тобто, об’єкти комунальної власності, включаючи дороги (вулиці) населених пунктів, перебувають у сфері управління сільських, селищних, міських рад або уповноважених ними виконавчих органів. В свою чергу, автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності й не підлягають приватизації.
Замовник, в свою чергу, не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації саме у наведеній редакції, зокрема, в частині необхідності надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування саме державного значення.
За умови приведення тендерної документації у відповідність до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, до участі у закупівлі можуть бути допущені учасники, які виконували роботи
з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, які перебувають на балансі не тільки Укравтодору або Мінінфраструктури, а і обласних державних адміністрацій або органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до абз. 5 п.3 додатку 2 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«По ІІ етапу:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2020 11:54
Вирішення:
Зміни стосовно даного питання внесені Замовником в тендерну документацію 04.11.2020р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
про усунення порушень
Номер:
9fa98add633a4f05a31b218514ce2c11
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-008198-c.c1
Назва:
про усунення порушень
Вимога:
вважаємо, що окремі умови тендерно документації не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА про усунення дискримінаційних умов 718.docx 30.10.2020 13:54
Дата подачі:
30.10.2020 13:54
Вирішення:
Щодо першого питання:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Щодо другого питання:
Види робіт будуть викладені в новій редакції, про що будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено