-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт дороги від вул.Лисика до буд.№9 по вул.Кільцева у м.Винники» (Код ДК 021:2015 –71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Завершена
61 102.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 305.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 305.51 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 18:07 - 20.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Зауваження №3 (оскарження пропозиції ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп")
Номер:
546997ebd572483ea6842b8afd69e6ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-007868-c.c5
Назва:
Зауваження №3 (оскарження пропозиції ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп")
Вимога:
Учасник спрощеної закупівлі ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" (як і усі Учасники закупівлі) повинен надати у складі пропозиції: - розрахунок кошторису на виконання робіт з технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті (такий розрахунок проводиться з розрахунку кількості людино-днів тощо) по формі 3-П відповідно до вимог ДСТУ (не більше 1,5% та підтверджується Розмір вищезазначених коштів за відповідними розрахунками (яких Учасником не було надано)).
Зазначеним учасником закупівлі не надано кошторисної вартості робіт на об’єкті по формі 3-П (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013), Наказ Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві» (Зазначений наказ розроблено на виконання вимог Закону України від 17 жовтня 2019 року № 199-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва»).
Учасником був наданий свій розрахунок у відсотках за власною формою, в конкурсній документації була зазначена тільки очікувана вартість закупівлі робіт з технагляду, а вона може бути меншою 1,5% від вартості відповідно до глав 1 – 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
В посиланнях таблиці та ПРИМІТЦІ кошторису учасника, ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп", НЕВІРНО ЗАЗНАЧЕНЕ ТРАКТУВАННЯ ПО ДСТУ – трактування невірне, ТАМ ГОВОРИТЬСЯ ПРО СЛУЖБУ ЗАМОВНИКА В ЦІЛОМУ (наразі трактування інше, не враховано Зміни в ДСТУ). Зважаючи на внесені зміни до ДСТУ та наявні роз’яснення до нормативних документів, зазначена норма не відображає в повній мірі показники по технічному нагляду (Згідно змін до ДСТУ кошторисний розрахунок підтверджується «Розмір вищезазначених коштів за відповідними розрахунками» (Учасником не було надано зазначеного розрахунку по формі 3-П)).
Нам незрозуміло, де та яким чином учасник, ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп", взяв показники вартості, запитань та відповідей на майданчику по зазначеній закупівлі не було?
(Учасник зазначив аномально низьку вартість своєї пропозиції, що може впливати на якість виконання робіт з технічного нагляду. Ви отримали обґрунтування від Учасника аномально низької ціни (яка нижче 30% від очікуваної закупівлі). Як ви думаєте Уповноважено особо Замовника, буде забезпечено якість робіт за таку вартість? Це добросовісна конкуренція відповідно до Законодавства України?).
У нас також виникає питання, яким чином Учасник закупівлі ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" дізнався загальну вартість робіт з проектно-кошторисної документації даного об’єкту (а саме: Глава 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, грн), зазначена в розрахунку кошторисної вартості технічного нагляду (тобто, в наданому розрахунку кошторисних витрат на здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті)?
Зазначена інформація на сайті в оголошені не публікувалась, Уповноважена особа та Замовник в оголошені не обговорював можливість ознайомлення з показниками проектної документації та проектними рішеннями, було зазначено тільки очікувану вартість закупівлі по технічному нагляду (в проектних рішеннях зазначена вартість може становити до 1,5% від вартості відповідно до глав 1 – 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, інколи за результатами експертизи та відповідно до рішення Замовника може застосовуватись інша відсоткова ставка (тобто може бути різна 0,57%-1%-1,2% тощо до 1,5%)).
У нас виникає сумнів щодо добросовісної конкуренції по зазначеній закупівлі зважаючи на усі факти?.
Коли представник нашого підприємства звертався за інформацією до Уповноваженої особи Замовника в телефонному режимі, нам було відмовлено в інформації (вартості об’єкта будівництва по зведеному кошторисному розрахунку) і це в певній мірі правильно.
Виникає сумнів щодо рівності вимог та умов конкурсної документації в розрізі до Учасників.
ЦЕ НЕ КОНКУРЕНТНІ УМОВИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ!
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНІ ЗАУВАЖЕННЯ, ПРОСИМО ДИСКВАЛІФІКУВАТИ ПРОПОЗИЦІЮ ЦЬОГО УЧАСНИКА.
Виникає багато питань:
Яким чином до початку конкурсу у Учасника була можливість ознайомитись з зазначеною інформацією? (Чи можливо в нього показники взяті невірні, ПРОСТО ЦИФРИ «які прийшли на думку»?)
Просимо Уповноважену особу врахувати усі зауваження з метою забезпечення добросовісної конкуренції та відхилити пропозицію Учасника згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» …пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
(Наше прохання щоб до усіх учасників були однакові вимоги, а не змінювались вимоги в процесі оцінки для кожного Учасника).
Виникає багато питань до більшості наданих Учасником даних, їх розрахунку та оформлення тощо.
Просимо Уповноважену особу врахувати усі зауваження з метою забезпечення добросовісної конкуренції.
Наше прохання, щоб до усіх учасників були однакові вимоги, а не змінювались вимоги в процесі оцінки для кожного Учасника.
Наразі Замовником фактично порушено свої же вимоги оголошення щодо подачі документів, які було зазначено в оголошені Закупівлі (у Замовника є право відповідно до Законодавства при формуванні оголошення вимагати певні свої умови та критерії щодо подачі та оформлення документів). ЗАМОВНИК ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ПОТІМ ДОТРИМУВАТИСЬ СВОЇХ ЖЕ ВИМОГ І НЕМАЄ ПРАВА ЇХ ЗМІНЮВАТИ В ПРОЦЕСІ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 17:54
Вирішення:
Шановний скаржник!
Під час проведення процедури спрощеної закупівлі Замовником було дотримало усіх принципів, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Детально ознайомившись із Вашою вимогою, хочемо повідомити наступне. Ми не володіємо жодною інформацією щодо того, як саме Учасник ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп» формував власну пропозицію.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що окремих вимог до Кошторису здійснення технічного нагляду Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Зауваження №2 (оскарження пропозиції ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп")
Номер:
a1043eb31d604b8f9eeff2ab602f892d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-007868-c.c4
Назва:
Зауваження №2 (оскарження пропозиції ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп")
Вимога:
Учасник спрощеної закупівлі ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" (як і усі Учасники закупівлі відповідно до умов оголошення) повинен надати у складі пропозиції електроні скановані оригінали листів, листів-погоджень та довідок (з зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалів та прізвища, на фірмовому бланку із вихідними реквізитами (номер та дата), відбитком печатки учасника процедури закупівлі).
Від зазначеного учасника не було надано сканованих оригіналів листів з підписом Уповноваженої особи Учасника (одні тільки «ПАЗЛИ»), що у свою чергу є порушенням умов оголошення зазначеного конкурсу (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.17 «… не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону», ст.31 «Відхилення тендерних пропозицій …п.2. тендерна пропозиція учасника: …не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».).
В оголошені Закупівлі зазначено, що Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів (тобто оригіналів з підписом та печаттю) або електронних документів в електронну систему закупівель (це стосується більше документів від банків по гарантії тощо).
В даному випадку Учасником надано документи у вигляді «пазл – текст та картинка» у форматі *.pdf без оригінального підпису Уповноваженої особи Учасника (з порушеннями умов конкурсу), тобто не існувало паперового оригіналу.
Відповідно до законодавства: «Сканований оригінал» - електронна копія оригіналу паперового документа (цілісна картинка електронної копії оригіналу паперового документа), тобто сканована копія тобто сканована копія.
Звертаємо увагу Уповноваженої особи Замовника на те, що Учасником подано документи з порушенням вимог оголошення конкурсних торгів, з порушенням вимог діловодства, Постанови КМУ від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 тощо.
Наша вимога ґрунтується на принципі рівності усіх учасників закупівлі, якщо в оголошені є вимога до оформлення документів та власноручного підпису, то цю вимогу потрібно застосовувати до усіх учасників закупівлі, ТОБТО ЗІ СТОРОНИ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЗАМОВНИКА ВИЯВЛЕНО ПОРУШЕННЯ ПРИ РОЗГЛЯДІ ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКА.
Просимо відхилити пропозицію ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп", як таку, яка не відповідає умовам та вимогам оголошення щодо спрощеної закупівлі (ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» …пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), з урахуванням факту відсутності на довідках підприємства власноручного підпису уповноваженої особи Учасника (наявна вимога в оголошені «п.6 таблиці. Інші документи від Учасника» та в інших шаблонах довідок («Сканованих оригіналів» – тобто документ спочатку роздруковується, підписується та ставиться печать, а тільки потім сканується з оригіналів), зазначені довідки створено у Word та збережено у форматі *.pdf (при збережені файлів на комп’ютері нам чітко видно, що застосовано скановану картинку підпису директора з печаттю підприємства, тобто порушення щодо оформлення документів), зібрано саме у вигляді «пазлу» із накладенням підпису та печатки. (Якщо документи були б відскановані з оригіналу, то у такому випадку неможливо виокремити печатку та підпис з документу формату *.pdf під час перегляду).
В ДОВІДЦІ, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА (Довідка ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп") датована 19.10.2020 в п.15 зазначено, що уповноважена особа має право підписувати документи (та довідки конкурсної документації), але при цьому майже усі довідки та навіть зазначена довідка підписана картинкою («пазл» - з підписом та печаттю директора). Також, Учасником не надано довідки для підтвердження відсутності підстав відхилення пропозиції Учасника по критеріям закупівлі (в сканованому оригіналі), як це вимагалось умовами оголошення конкурсу.
(Зауваження майже до усіх підготовлених довідок Учасника, які не відповідають умовам оголошення Закупівлі).
Наразі незрозуміло чи Уповноважена особа приймала участь в підготовці конкурсної документації. Якщо хтось інший готував документи то Уповноважена особа не є «автором» зазначеного документу в зв’язку з відсутністю оригінального підпису та печаті, та напевне і не знає про зазначений конкурс, можливо порушила ряд Законодавчих актів та як мінімум правила внутрішнього документообігу свого підприємства тощо.
У Уповноваженої особи Учасника було достатньо часу для підготовки якісних пропозицій для торгів, відповідно до вимог законодавства та зазначеного оголошення конкурсних торгів, нам незрозуміло чому зазначеним Учасником так неякісно підготовлено свій пакет документів. (Там майже все «пазл», а не копія оригіналу документу відповідно до трактування самого терміну «копія документу чи оригіналу документу» згідно законодавства, як це вимагалось оголошенням конкурсних торгів (вимогами та критеріями щодо оформлення документів)).
Стаття 31 п.2 «Тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником строк дії якої закінчився», (в випадку зазначеного Учасника термін подачі пропозицій ще не почався), ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОВІДКИ ДАТОВАНО ДО МОМЕНТУ ПОЧАТКУ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЙ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ (майже в усіх закупівлях за останній період некоректна дата та майже завжди дублюються по закупівлях номери довідок Цінових пропозицій та з картинкою підписанта (підпис та печать) тощо), ПРОСИМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ЗАЗНАЧЕНИЙ ФАКТ.
Зважаючи на вищезазначені невідповідності вимогам оголошення конкурсного відбору виконавця робіт щодо оформлення документів ставить під сумнів достовірність та якість підготовлених учасником документів конкурсних торгів, а також і добропорядність проведення конкурсу тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 17:44
Вирішення:
Шановний скаржник!
Згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, усі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Тому звертаємо Вашу увагу, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило вимоги про те, що документи мали подаватися із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалів та прізвища, на фірмовому бланку із вихідними реквізитами (номер та дата), відбитком печатки учасника процедури закупівлі).
По-друге, законодавство України у сфері публічних закупівель не містить жодної вказівки на використаний Вами термін «пазл – текст та картинка», у зв’язку з чим вважаємо за недоцільне ним послуговуватися.
До того ж, Учасник-переможець надавав підписані документи. Уповноважена особа не має права встановлювати власноручний підпис особи чи ні, справжність документів, а також чи документ «пазл». Це встановлюють інші компетентні органи шляхом проведення авторознавчої експертизи. Уповноважена особа не може однозначно стверджувати про підробку документів, оскільки експертизу не проводить. А відтак – відсутні підстави для відхилення. Учасники самі несуть відповідальність за достовірність поданих документів.
По третє, щодо оригіналів і сканованих копій – рекомендую вам детально ознайомитися із Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок». Також зазначаю, що надання скан-копії замість оригіналу не впливає на зміст пропозиції, адже інформація, яка вимагалася – подана.
Оголошення по цій закупівлі готувала Уповноважена особа особисто. Це підтверджено накладеним електронним підписом.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що у попередній вимозі Ви стверджували, що учасник ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп» не надав документи, які включають інформацію про учасника, натомість в опублікованій вимозі за ідентифікатором UA-2020-10-13-007878-c.c4 Вами ж було здійснено посилання на Довідку, що містить відомості про Учасника ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп» (абзац 9).
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Зауваження №1 (оскарження пропозиції ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп")
Номер:
47fe17708ecb4e399b6de120a7530de7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-007868-c.c3
Назва:
Зауваження №1 (оскарження пропозиції ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп")
Вимога:
Наша вимога ґрунтується на принципі рівності усіх учасників закупівлі, якщо в оголошені є вимога до оформлення документів та власноручного підпису, та розрахунку кошторисних витрат відповідно ДСТУ, то цю вимогу потрібно застосовувати до усіх учасників закупівлі.
ВИЯВЛЕНО ПОРУШЕННЯ ПРИ РОЗГЛЯДІ ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКА ЗІ СТОРОНИ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЗАМОВНИКА.
Учасником спрощеної закупівлі ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" не надано по формі (сканованих електронних документів та порушено сторонами принципи добросовісної конкуренції), як вимагалось оголошенням наступних документів:
- Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору;
- Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі;
- Лист-пояснення в довільній формі щодо ліцензування;
- Кошторис витрат на здійснення технічного нагляду (підготовлено невірно та з порушеннями вимог ДСТУ);
- Довідка про підтвердження відсутності даної підстави подається учасником у довільній формі (подається на особу, яка має право підпису пропозиції та договору) (стосується юридичних осіб) (сканований оригінал);
- Гарантійний лист (сканований оригінал);
- Документи, які підтверджують повноваження особи на підпис пропозиції та договору за результатами спрощеної закупівлі тощо;
- Не надано обґрунтування аномально низької ціни (пониження пропозиції більше ніж на 30% від очікуваної вартості закупівлі).
Пропозиція учасника не відповідає умовам оголошення, але чомусь Уповноважена особа Замовника не побачила даних порушень (які вимагала у вимогах свого оголошення)!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 17:37
Вирішення:
Шановний скаржник!
Під час перевірки пропозиції Учасника ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп» виявлено наступні документи, які вимагалися Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі:
Лист-погодження Учасника з умовами проєкту Договору;
Довідка, яка містить інформацію про Учасника закупівлі;
Лист-пояснення в довільній формі щодо ліцензування;
Кошторис витрат на здійснення технічного нагляду;
Документи, які підтверджують повноваження особи на підпис пропозиції та договору за результатами спрощеної закупівлі.
Тому очевидно, що Ви переглянули пропозицію Учасника спрощеної закупівлі, якого було визнано переможцем, недостатньо уважно.
Окрім того, в списку документів, які на Ваше переконання не надав Учасник-переможець міститься вказівка на декілька абстрактних (неконкретизованих документів), а саме: Довідка про підтвердження відсутності даної підстави подається Учасником у довільній формі (подається на особу, яка має право підпису пропозиції та договору) (стосується юридичних осіб) (сканований оригінал); Гарантійний лист (сканований оригінал).
Разом з тим, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не було встановлено окремих вимог щодо порядку розрахунку кошторисних витрат.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні спрощеної процедури закупівлі відсутнє поняття «аномально низька ціна тендерної пропозиції».
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено перелік формальних помилок. Формальними помилками є: подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі; подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа; окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Таким чином, Уповноважена особа діє відповідно до закону та вимог оголошення. Ваші вимоги не відповідають дійсності.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Коментар з практики закупівель відповідно до роз’яснень радника держзакупівель:
Номер:
dd04dc37448743549439a3447df6c168
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-007868-c.c2
Назва:
Коментар з практики закупівель відповідно до роз’яснень радника держзакупівель:
Вимога:
Коментар з практики закупівель відповідно до роз’яснень радника держзакупівель:
Якщо в тендерній документації замовника є вимога надання учасником саме «оригіналу документа», то учасникові необхідно при підготовці тендерної пропозиції брати саме оригінал та сканувати його. І саме цю копію долучати до складу власної тендерної пропозиції.
По закупівлях є основне правило, яке однакове для всіх суб’єктів процедури закупівлі (Замовник сформував вимоги, Учасник повинен їх виконати), правило є таким: тендерну пропозицію подають відповідно до вимог тендерної документації, тобто тендерна пропозиція = тендерна документація. В іншому випадку починають виникати в першу чергу запитання до Замовника та його Уповноваженої особи.
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник повинен надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог цього Закону.
Зазначений Учасник не звертався за роз’ясненнями до Замовника (щодо вартості будівництва для обрахунку кошторису чи щодо вимог оформлення документів, запитання до закупівлі відсутні), в такому випадку ми усі конкурсанти закупівлі повинні надавати оформлені документи відповідно до вимог оголошення «скановані» оригінали документів, а не «пазл» тощо.
Виникає багато питань до більшості наданих Учасником даних, їх розрахунку та оформлення тощо.
Просимо Уповноважену особу врахувати усі зауваження з метою забезпечення добросовісної конкуренції.
Наше прохання, щоб до усіх учасників були однакові вимоги, а не змінювались вимоги в процесі оцінки для кожного Учасника.
Наразі Замовником фактично порушено свої же вимоги оголошення щодо подачі документів, які було зазначено в оголошені Закупівлі (у Замовника є право відповідно до Законодавства при формуванні оголошення вимагати певні свої умови та критерії щодо подачі та оформлення документів). ЗАМОВНИК ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ПОТІМ ДОТРИМУВАТИСЬ СВОЇХ ЖЕ ВИМОГ І НЕМАЄ ПРАВА ЇХ ЗМІНЮВАТИ В ПРОЦЕСІ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 17:31
Вирішення:
Шановний скаржник!
Уповноважена особа при кваліфікації учасників керується не Радником, а законодавством України та вимогами оголошення.
Відповідно до пункту 8 Переліку формальних помилок, який затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, формальною помилкою є подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Окрім того, Ваша вимога позбавлена усілякої конкретики, адже фраза: «Виникає багато питань до більшості наданих учасником даних, їх розрахунку та оформлення тощо» не містить вказівки на жодне чітко визначене (окреслене) зауваження/запитання, яке могло у Вас виникнути.
У зв’язку з недостатньою конкретизацією Вашої вимоги, ми змушені відмовити
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Уповноваженою особою Замовника порушено ряд суттєвих вимог свого Оголошення закупівлі та ряд статей ЗУ «Про публічні закупівлі» аналізуючи пропозицію ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп".
Номер:
ae5b5655c80245c9b8bffa249fc65c78
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-007868-c.c1
Назва:
Уповноваженою особою Замовника порушено ряд суттєвих вимог свого Оголошення закупівлі та ряд статей ЗУ «Про публічні закупівлі» аналізуючи пропозицію ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп".
Вимога:
Наша вимога ґрунтується на принципі рівності усіх учасників закупівлі, якщо в оголошені є вимога до оформлення документів та власноручного підпису, та розрахунку кошторисних витрат відповідно ДСТУ, то цю вимогу потрібно застосовувати до усіх учасників закупівлі.
Зазвичай усі Замовники керуються та посилаються на ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» при формуванні оголошення закупівлі та вимог до подачі документів, зважаючи на специфіку предмета закупівлі.
Замовник СКОРИСТАВСЯ СВОЇМ ПРАВОМ та встановив відповідні критерії керуючись положеннями ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та специфікою предмета закупівлі. Кожний учасник повинен чітко відповідати вимогам тендерної документації та додаткам до неї, форми подачі документів тощо.
У ЗАМОВНИКА Є ТАКЕ ПРАВО, ВИМАГАТИ ПЕВНІ СВОЇ КРИТЕРІЇ, ДОКУМЕНТИ ТА ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ, СПОДІВАЄМОСЬ ЯКЩО ВАМИ ТАКІ ВИМОГИ УЖЕ ЗАСТОСОВАНО В ОГОЛОШЕННІ, ТО ВИ В ПОВНОМУ ОБ’ЄМІ ЇХ ПОВИННІ КОНТРОЛЮВАТИ ТА ВИКОНУВАТИ!!!
(Уповноважена Особо, МОЖЕ ДЕЯКІ УЧАСНИКИ МАЮТЬ ДЛЯ СЕБЕ ВИНЯТКИ? ).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 17:23
Вирішення:
Шановний скаржник!
Уповноважена особа діє повністю відповідно до вимог законодавства.
Згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ваша пропозиція не була відхилена. Замовник визначив переможцем Учасника, який надав економічно вигіднішу пропозицію.
Також, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Керуючись цим принципом, під час проведення процедури спрощеної закупівлі до жодного учасника не було застосовано ніяких привілеїв чи обмежень.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні