-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту (проведення робіт з технічного нагляду за якістю виконання робіт по об’єкту: Реконструкція частини приміщень Хорольської ЦРЛ під терапевтичне відділення з блоком анестезіології і інтенсивної терапії та рентген-хірургічним блоком по вул. М.Полонського, 11/1 в м. Хорол, Полтавської області (код ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
206 436.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 032.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 032.18 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 16:29 - 20.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Про грубі порушення Уповноваженої особи при визначенні переможця, систематичне порушення законодавства
Номер:
56a2e32f9853473096eaab2c6bbd3ea8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-007057-c.c3
Назва:
Про грубі порушення Уповноваженої особи при визначенні переможця, систематичне порушення законодавства
Вимога:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимогою Оголошення було надати Витяг з ЄДР датований після дати оголошення 13.10.2020р. Учасником – переможцем надано Витяг датований 19.20.2020р.
За результатами електронного аукціону ФОП Сазонов О.І. має найвищу вартість. Учасник з вартістю нижче на 60 відсотків буд дискваліфікований по формальним (несуттєвим), надуманим помилкам.
Переможцем же визначається учасник, що надав підроблені документи (Витяг ЄДР, що ніяк не перевіряється на сайті Міністерства юстиції України та має дату 19.20.2020року).
З огляду на вище зазначене, вимагаємо скасувати Протокол уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хорольська центральна районна лікарня» Хорольської районної ради Полтавської області про визнання переможцем ФОП Сазонова О.І. від 26 жовтня 2020 року, як такий що суперечить діючому законодавству та вимогам Оголошення, щодо спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді на вимогу 29.10.2020 103.pdf 29.10.2020 16:32
Дата подачі:
28.10.2020 20:34
Вирішення:
Уповноваженою особою з відкритих джерел перевірена та підтверджена інформація, яка надана в Копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Наданий документ завірений належним чином учасником, що відповідає вимогам документації спрощених торгів. Стосовно дати запиту, щодо надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, а саме 19.20.2020 де саме місяць зазначено «20» при формуванні запиту зазначено Учасником помилково , але номер, дата та час формування витягу зазначено 19.10.2020, тому Уповноваженою особою це роглядається як технічна помилка.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційний підхід при визначенні переможця
Номер:
1595655fe3ec4cbbaa4636c85641bd4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-007057-c.a2
Назва:
Дискримінаційний підхід при визначенні переможця
Вимога:
Згідно Оголошення про спрощену закупівлю: Учасник повинен підтвердити наявність інженера з технічного нагляду, який має достатню кваліфікацію та досвід з виконання окремих функцій замовника та технічного нагляду за об’єктами будівництва (клас наслідків не нижче СС2 та СС3) (нове будівництво, реконструкція) за виконанням будівельно-монтажних робіт по об’єкту. Інженер технічного нагляду повинен працювати в штаті учасника.
Учасником ФОП Левченко Т.І. було надано Довідку про досвід та кваліфікацію інженера з технічного нагляду вих. №45 від 20.10.2020р., що підтверджує рівень, кваліфікацію та досвід виконання окремих функцій замовника та технічного нагляду за об’єктами будівництва.
Оголошення: Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи» із зазначенням переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства.
Учасником ФОП Левченко Т.І. було надано Довідка про застосування заходів із захисту довкілля вих. № 33 від 20.10.2020р. із зазначенням переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства. Згідно Оголошення Довідка вимагалася в довільній формі з переліком обов’язків, тобто відсутня встановлена форма, якої потрібно чітко дотримуватися. А думки Уповноваженої особи, яка уявляє собі дану довідку по іншому, в оголошенні відображено не було, тому не може бути причиною дискваліфікації суб’єктивна думка Ладур О.В.
Оголошення: Учасник повинен здійснити попереднє обстеження об’єкта, для визначення детального об’єму та умов виконання робіт, попередивши про це Замовника.
Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9-00 до 16-00, при собі мати відповідного листа на ім’я головного лікаря КНП «Хорольської ЦРЛ» із зазначенням особи - відвідувача та паспорт відвідувача. Після обстеження підписати в Замовника Довідку про огляд об’єкту за формою згідно Додатку 3 та надати копію Довідки про огляд об’єкту у складі тендерної пропозиції.
Вимоги про дату огляду в оголошенні не зазначено. І є абсурдним Уповноваженій особі, що 02 жовтня 2020 року поставила підпис та печатку на Довідці про огляд об’єкту, стверджувати, що огляд не проведений і Довідка не надана.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації (оголошенні). Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно було передбачити в умовах тендерної документації. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови спрощеної закупівлі, Уповноважена особа не має права.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;».
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур спрощених закупівель та забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури спрощеної закупівлі.
Таким чином, при використані електронної системи Уповноважена особа має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дискваліфікацію ФОП Левченко Т.І. безпідставною. Вимагаємо скасувати Протокол уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хорольська центральна районна лікарня» Хорольської районної ради Полтавської області від 26 жовтня 2020 року, як такий що суперечить діючому законодавству та вимогам Оголошення, щодо спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 27.10.2020 16:19
- Протокол розгляду вимоги 28.10.2020.pdf 28.10.2020 17:26
Дата подачі:
27.10.2020 16:19
Вирішення:
Згідно оголошення про спрощену закупівлю UA-2020-10-13-007057-c «ДК 021:2015- 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту (проведення робіт з технічного нагляду за якістю виконання робіт по об’єкту: Реконструкція частини приміщень Хорольської ЦРЛ під терапевтичне відділення з блоком анестезіології і інтенсивної терапії та рентген-хірургічним блоком по вул. М.Полонського, 11/1 в м. Хорол, Полтавської області»: Учасники обов’язково надають розрахунок трудовитрат та вартості виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту, з підтвердженням відсотку на утримання. Згідно Розрахунку вих. №31 від 16.10.2020 року, наданого ФОП Сазоновим О.І. (що визначений, як переможець закупівлі), надано розрахунок трудовитрат та вартості виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту. Обгрунтування вартості витрат на утримання (оплату) одного працівника не вимагалося. І відповідно не може бути причиною відхилення пропозиції учасника.
Вказана сума витрат в розмірі 1200 грн/день чітко визначена та використана для розрахунку трудовитрат. Що повністю відповідає умовам оголошення. Уповноважена особа не бачить порушень чинного законодавства в наданому Договори оренди спецтехніки. Твердження скаржника про фіктивність цього договору є бездоказовим. Окрім того, наданий договір, не відноситься до переліку обов’язкових документів, що вимагалися від учасника, для подання в складі документації, є внутрішнім документом учасника та, відповідно, не може бути причиною відхилення пропозиції учасника. ФОП Сазонов О.І. виконав вимоги документації спрощеної закупівлі та надав довідку про персонал (штатного працівника) та наказ на призначення. Останній документ не вимагався в складі документації. Це повністю відповідає умовам оголошення. Уповноважена особа не повинна та не має права, в рамках проведення процедури закупівлі, аналізувати правовідносини учасника та найманого працівника по іншим договорам підряду. Учасник станом на 16.10.2020 року склав довідку про відсутність заборгованості. Даний документ не вимагався в складі переліку обов’язкових документів для участі у закупівлі, та, відповідно, не може бути причиною відхилення пропозиції учасника. Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків вих. №15 складена саме на 16.10.2020р.
Скаржник надає інформацію з відкритих реєстрів https://tax.gov.ua/, що станом на 26.10.2020 ФОП Сазоно О.І. має заборгованість по сплаті податків, зборів і платежів, що може змінюватися щоденно. Документом, що може підтвердити відсутність боргу або його наявність, є довідка с ДПІ. Скаржник не навів данні, що станом на 16.10.2020 є борг. Наявність чи відсутність податкового боргу не є умовою для участі у закупівлі, та, відповідно, не може бути причиною відхилення пропозиції учасника. Уповноваженою особою, з відкритих джерел перевірена та підтверджена інформація, надана в Копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Наданий документ завірений належним чином учасником, що відповідає вимогам документації спрощених торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Не законне визначення переможця спрощеної закупівлі
Номер:
31ad643bcc1342c6a9eb202f3978b48c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-007057-c.a1
Назва:
Не законне визначення переможця спрощеної закупівлі
Вимога:
Згідно оголошення про спрощену закупівлю UA-2020-10-13-007057-c «ДК 021:2015- 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту (проведення робіт з технічного нагляду за якістю виконання робіт по об’єкту: Реконструкція частини приміщень Хорольської ЦРЛ під терапевтичне відділення з блоком анестезіології і інтенсивної терапії та рентген-хірургічним блоком по вул. М.Полонського, 11/1 в м. Хорол, Полтавської області»: Учасники обов’язково надають розрахунок трудовитрат та вартості виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту, з підтвердженням відсотку на утримання. (Розрахунок витрат на утримання одного працівника відділу технагляду, витрат робочого часу, затрат на технагляд, розрахунок коефіцієнта затрат на технагляд від обсягу робіт (БМР-глави 1-9).
Згідно Розрахунку вих. №31 від 16.10.2020 року, наданого ФОП Сазоновим О.І. (що визначений, як переможець закупівлі), не проведено обгрунтування вартості витрат на утримання (оплату) одного працівника, а просто вказана сума в розмірі 1200 грн/день. Що не відповідає умовам оголошення.
Також викликає великий сумнів Договір оренди спецтехніки у ФОП Сазонова Володимира Івановича, що не має відповідного виду діяльності КВЕД і сума договору залежить лише від вартості до якої потрібно догтягнути. Тобто дані договора, що постійно використовуються, як схема обгрунтування вартості робіт/послуг, є просто фіктивними. Достовірність та об’єктивність обгрунтування вартості робіт/послуг викликають сумніви.
Викликає сумнів і інформація про інженерно – технічний персонал, що інженер технічного нагляду перебуває в трудових відносинах і є штатним працівником Учасника. Згідно документів інформація надана ФОП Сазоновим О.І. в різних закупівлях дуже суперечлива:
UA-2020-09-09-006687-b Роботи з технічного нагляду по об"єкту "Капітальний ремонт покриття внутрішньо-квартальної дороги по вул.Носакова (від пров.1-й Пушкінський до вул. Чайковського) м.Бахмут Донецької області". Дата 13.09.2020р. - ЦПХ
UA-2020-08-05-007665-a Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (проведення робіт з технічного нагляду за якістю виконання робіт по об’єкту: Реконструкція приймального та травматологічного відділень під відділення невідкладної медичної допомоги КНП «Хорольська ЦРЛ» корпус №1 по вул. Михайла Полонського, 11/1а в м. Хорол Полтавської області. Дата 14.08.2020р. - штатний.
UA-2020-10-13-007057-c проведення робіт з технічного нагляду за якістю виконання робіт по об’єкту: Реконструкція частини приміщень Хорольської ЦРЛ під терапевтичне відділення з блоком анестезіології і інтенсивної терапії та рентген-хірургічним блоком по вул. М.Полонського, 11/1 в м. Хорол, Полтавської області. Дата 16.10.2020р. - штатний.
UA-2020-09-25-001386-b Технічний нагляд за об'єктом «Реконструкція частини І-го поверху будівлі хірургічного корпусу КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня» для розміщення приймального відділення за адресою: м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри, 424. Дата 03.10.2020р. - ЦПХ.
Маємо, що інженер з технічного нагляду Сазонов Володимир Іванович, у ФОП Сазонова О.І. у серпні працював в штаті, а вже у вересні по ЦПХ. А в жовтні 2020 року виконував одні і ті ж функції, як штатний працівник та позаштатний.
Учасником – переможцем надана Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків вих. №15 від 16.10.2020р. Але згідно відкритих реєстрів https://tax.gov.ua/, ФОП Сазоно О.І. має заборгованість по сплаті податків, зборів і платежів.
Тобто знову і знову Учасником – переможцем надана не достовірна інформація.
Оголошення: Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датованого не раніше дати оголошення.
Даний Витяг формується на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ - https://usr.minjust.gov.ua/content/home. У першому абзаці Витяг містить номер запиту та дату на яку його було сформовано. На цьому ж сайті можливо перевірити його достовірність: Завантажити сформований документ ---- Отримати документ ---- Вводимо номер і завантажуємо чи онлайн перевіряємо дані. Номер Витягу ФОП Сазонова №1005193457.
Витяг за цим номером не знайдено, бо він створювався ручним редагуванням, і Учасник навіть вказав дату Витягу 19.20.2020 року.
З огляду на вище зазначене, вимагаємо скасувати Протокол уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хорольська центральна районна лікарня» Хорольської районної ради Полтавської області про визнання переможцем ФОП Сазонова О.І. від 26 жовтня 2020 року, як такий що суперечить діючому законодавству та вимогам Оголошення, щодо спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження.pdf 27.10.2020 16:13
- Протокол розгляду вимоги 28.10.2020.pdf 28.10.2020 17:28
Дата подачі:
27.10.2020 16:13
Вирішення:
Згідно оголошення про спрощену закупівлю UA-2020-10-13-007057-c «ДК 021:2015- 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту (проведення робіт з технічного нагляду за якістю виконання робіт по об’єкту: Реконструкція частини приміщень Хорольської ЦРЛ під терапевтичне відділення з блоком анестезіології і інтенсивної терапії та рентген-хірургічним блоком по вул. М.Полонського, 11/1 в м. Хорол, Полтавської області»: Учасники обов’язково надають розрахунок трудовитрат та вартості виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту, з підтвердженням відсотку на утримання. Згідно Розрахунку вих. №31 від 16.10.2020 року, наданого ФОП Сазоновим О.І. (що визначений, як переможець закупівлі), надано розрахунок трудовитрат та вартості виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту. Обгрунтування вартості витрат на утримання (оплату) одного працівника не вимагалося. І відповідно не може бути причиною відхилення пропозиції учасника.
Вказана сума витрат в розмірі 1200 грн/день чітко визначена та використана для розрахунку трудовитрат. Що повністю відповідає умовам оголошення. Уповноважена особа не бачить порушень чинного законодавства в наданому Договори оренди спецтехніки. Твердження скаржника про фіктивність цього договору є бездоказовим. Окрім того, наданий договір, не відноситься до переліку обов’язкових документів, що вимагалися від учасника, для подання в складі документації, є внутрішнім документом учасника та, відповідно, не може бути причиною відхилення пропозиції учасника. ФОП Сазонов О.І. виконав вимоги документації спрощеної закупівлі та надав довідку про персонал (штатного працівника) та наказ на призначення. Останній документ не вимагався в складі документації. Це повністю відповідає умовам оголошення. Уповноважена особа не повинна та не має права, в рамках проведення процедури закупівлі, аналізувати правовідносини учасника та найманого працівника по іншим договорам підряду. Учасник станом на 16.10.2020 року склав довідку про відсутність заборгованості. Даний документ не вимагався в складі переліку обов’язкових документів для участі у закупівлі, та, відповідно, не може бути причиною відхилення пропозиції учасника. Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків вих. №15 складена саме на 16.10.2020р.
Скаржник надає інформацію з відкритих реєстрів https://tax.gov.ua/, що станом на 26.10.2020 ФОП Сазоно О.І. має заборгованість по сплаті податків, зборів і платежів, що може змінюватися щоденно. Документом, що може підтвердити відсутність боргу або його наявність, є довідка с ДПІ. Скаржник не навів данні, що станом на 16.10.2020 є борг. Наявність чи відсутність податкового боргу не є умовою для участі у закупівлі, та, відповідно, не може бути причиною відхилення пропозиції учасника. Уповноваженою особою, з відкритих джерел перевірена та підтверджена інформація, надана в Копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Наданий документ завірений належним чином учасником, що відповідає вимогам документації спрощених торгів.
Згідно протоколу уповноваженої особи від 26.10.2020 року, на підставі вимог документації спрощених торгів та аналізу документації ФОП Левченко Т.І., було визначено три підстави відхилення цієї пропозиції. Надані роз’яснення ФОП Левченко Т.І. не дають підстав для перегляду рішення.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;». Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур спрощених закупівель та забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури спрощеної закупівлі. Таким чином, при використані електронної системи Уповноважена особа має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Керуючись вищенаведеним, приймаю рішення залишити рішення від 26.10.2020 року по дискваліфікації пропозиції ФОП Левченко Т.І. без змін.
Статус вимоги:
Відхилено