• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)

печатки, штампи та їх комплектуючі

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2020 15:41 - 25.10.2020 01:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 5f7f0f5df750446dbe91c406bbfa2e47
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-004998-a.c3
Назва: Скарга
Вимога:
Відповідно до частини першої п. 5.1 Технічної документації, учасник повинен надати довідку про наявність матеріально-технічної бази та технології. Згідно пропозиції учасника ТОВ «КОРАЛЛ» у довідці про матеріально-технічної бази , учасник має приміщення, автомобілі та персонал. Технічного обладнання та технологія виробництва не зазначено, що є порушення тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо учасник не є виробником відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», він повинен був зазначити виробника, хто йому виготовляє відповідну продукцію, що також не було зроблено. Наявність відповідного опису матеріально-технічної бази був одним із пунктів дискваліфікації Замовникам попереднього учасника торгів, натомість відсутність взагалі матеріально-технічної бази в учасника ТОВ «КОРАЛЛ» замовник не взяв до уваги, оглушивши його переможцем торгів по закупівлі штемпельної продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 19.11.2020 р. о 11 год. 47 хв. до закупівлі № UA-2020-10-13-004998-а, повідомляємо наступне. Частиною 4 ст. 33 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, право учасника звернутися до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію /пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Стосовно Вашого посилання на довідку про наявність матеріально-технічної бази та технології, слід зазначити, що така довідка не вимагалась від учасників торгів. Натомість, відповідно до ч. 2 п. 1 Розділу 3 та Додатку 2 до Тендерної документації необхідно було надати довідку в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідної для здійснення поставки предмета закупівлі. Тобто, довідка в довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази передбачає надання інформації щодо можливості здійснення поставки предмета закупівлі, а не безпосередньо виробництва предмету закупівлі. ТОВ “КОРАЛЛ” відповідну довідку надав у складі своєї тендерної пропозиції. Також слід зазначити, що Замовником не вимагалося підтвердження наявності технічного обладнання та технології виробництва у учасників процедури закупівлі, тому не надання такого підтвердження не може порушувати умови тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі”. Звертаємо Вашу увагу, що Закон не містить вимог, які передбачали б прямий обов’язок учасника, який не є виробником зазначати виробника, який виготовляє для учасника відповідну продукцію. Стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника, зазначаємо, що тендерну пропозицію ФОП Зеркалової Катерини Олегівни було відхилено у зв'язку з тим, що нею не надано зокрема, але не виключно інформацію та документи, а саме: 1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 2) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації); 3) інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації); 4) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами п.6 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації; 5) довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками; 6) проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються; 7) довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним 8) відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також не відповідає умовам тендерної документації. Стосовно Вашої тендерної пропозиції, як вже зазначалося замовником, вона була відхилена у зв'язку з тим, що Вами не була достатньо обґрунтуванна аномальна низька ціна та строк дії вашої тендерної пропозиції був зазначен з моменту його підписання і до 31 грудня 2020 року, що порушує вимоги ч. 11 п. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.4 Розділу 3 Тендерної документації .
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 87e5f0eac24a4103b70a6aaabfbf97c4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-004998-a.b2
Назва: Скарга
Вимога:
Департамент надання адміністративних послуг ОМР дискваліфікував учасника торгів щодо закупівлі штемпельної продукції ФО-П Гудкова О. М. Замовник зазначив причину дискваліфікації, а саме аномально низька ціна тендерної пропозиції. Згідно п. 2 ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» головним критерієм оцінки є ціна. Замовник посилається на відсутність обґрунтування, саме яких технології /обладнання надає можливість надати таку низьку ціну. Відповідно до умов тендерної документації учасником ФО-П Гудков О. М. було надано довідку про матеріально-технічну базу, де було зазначено кількість та назва обладнання, яке є високотехнологічним та надає велику перевагу серед інших учасників даного тендеру у швидкості виготовлення та якості, що робить низьку собівартості продукції. На Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які робляться після отримання товару, замовник зазначив ймовірність імпорту товару у майбутньому, що є безпідставним висновком, адже учасник на постійній основі імпортує продукцію більше 4 років. Замовник зробив аналіз аналогічних виконаних договорів учасника ФО-П Гудков О. М., де було виготовлено продукцію за ціною вище від запропонованої у цьому тендері . Замовник зробив необґрунтований аналіз, адже зазначив ті договори де було реалізовано продукцію набагато меншої кількості, що впливає на кінцеву ціну. Замовник не взяв до уваги численність виконаних аналогічних договорів, що є в реєстрі тендерної площадки, де ціни були нижче навіть від запропонованої учасником ФО-П Гудколв О. М. в цій закупівлі. Замовник надав таблицю ринкових цін інших виробників штемпельної продукції, що є помилковим, адже ціна вказана в них за одиницю продукції не є оптовою. Ціна на продукцію не є низькою, вона сформована за рахунок великого замовлення, що дає можливість зробить для державної установи низьку ціну за для економії бюджетних коштів, що повинно буди для замовника пріоритетним. Згідно п. 2 ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» головним критерієм оцінки є ціна. Замовник зазначає про не визначений термін дійсності пропозиції. Учасником було підтверджено в пропозиції строк дії ціни з моменту підписання й до кінця 2020 року, це зазначено в нижній частині пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 05.11.2020 р. о 14 год. 31 хв. до закупівлі № UA-2020-10-13-004998-а, повідомляємо наступне. Частиною 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, право учасника звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, у разі її відхилення. Частиною 4 ст. 33 Закону визначено, що учасник може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Звертаємо увагу, що Ваше звернення не відповідає вимогам зазначених статей Закону, оскільки не містить вказівки на мету звернення та суті інформації, яку Ви бажаєте отримати від замовника за результатами розгляду. Однак, вважаємо за доцільне зазначити наступне. Стосовно Вашого посилання на довідку про наявність матеріально-технічної бази, як достатнього обгрунтування аномально низької ціни, варто зауважити, що пункт 5 розділу 3 та Додаток 2 до тендерної документації визначають вимоги до документів, які підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, серед яких, зокрема, довідка в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідної для здійснення поставки предмета закупівлі. Довідка про наявність матеріально-технічної бази надається учасником на виконання вимог тендерної документації та підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником. Таким чином, надана Вами в складі тендерної пропозиції довідка про наявність матеріально-технічної бази стосується виконання вимог тендерної документації, однак не має відношення до Вашого листа щодо обґрунтування аномально низької ціни від 29.10.2020 року. Разом з цим, надана Вами довідка про наявність матеріально-технічної бази свідчить про наявність у Вас обладнання для виготовлення кліше та печаток, однак не підтверджує можливості виготовлення власними силами автоматичних оснасток. Натомість, в складі тендерної пропозиції наявні Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластини з пластмаси, країна походження Тайвань, оснастки для печаток та штампів, країна-виробник - Китай. Таким чином, як вбачається з Вашої тендерної пропозиції, предмет закупівлі буде складатися як з частин власного виробництва так і з частин виробництва інших країн, тобто імпортованих. Також, в даному зверненні Вами підтверджено, що учасник на постійній основі імпортує продукцію більше 4 років. Натомість, у листі щодо аномально низької ціни від 29.10.2020 року Ви зазначаєте, що причиною аномально низької ціни пропозиції є можливість власного виробництва оснасток і кліше. Розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та прийняття рішення за результатом такого розгляду Законом віднесено до компетенції замовника. Також, п. 14 ст. 29 Закону визначено право замовника відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості. Лист щодо аномально низької ціни від 29.10.2020 року не тільки не містить належного обгрунтування вказаної у тендерній пропозиції ціни, а й суперечить самій тендерній пропозиції, що також підтверджено Вами і в даному зверненні. Щодо Вашого зауваження стосовно пропозиції низької ціни в порівнянні з цінами за аналогічними договорами та ринковими цінами, звертаємо Вашу увагу, що Ваш висновок щодо економії за рахунок оптового виробництва або поставки є помилковим та свідчить про недостатнє ознайомлення учасником з вимогами тендерної документації. Так, проект договору - Додаток 5 до тендерної документації визначає порядок виконання учасником зобов’язань після укладення договору за результатами торгів. Даним проектом передбачено, що замовлення та поставка товару буде здійснюватися окремими партіями на підставі заявок Покупця у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день після отримання Постачальником таких заявок. При цьому кількість заявок, кількість одиниць товару, позиції згідно специфікації та їх співвідношення буде визначатися замовником в залежності від реальних потреб. Крім цього, значна кількість товару має виготовлятися по одному екземпляру за індивідуальними ескізами, наприклад кругла печатка із зазначенням ПІБ адміністратора. Проведення закупівель за допомогою процедури відкритих торгів дійсно направлено на досягнення максимальної економії бюджетних коштів, однак будь-яка тендерна пропозиція, в тому числі і з найменшою ціною проходить процедуру оцінки на відповідність вимогам тендерної документації, при цьому запровадження функціоналу визначення аномальної ціни та введення відповідних положень в Закон направлене на захист прав замовника від маніпуляцій з боку учасника та збільшення в подальшому ціни товару, що закуповується. При цьому, невиконання учасником своїх зобов’язань або їх виконання неналежним чином призводить до втрати часу на розірвання договору, проведення повторного аукціону та додаткових витрат бюджетних коштів у випадку виникнення спорів та їх врегулювання у судовому порядку. Таким чином, вимога щодо обгрунтованості аномально низької зобов’язує учасника надавати реальну, вичерпну та достовірну інформацію щодо запропонованої ціни на товар, а вирішення питання щодо акцептування чи відхилення такої пропозиції віднесено до компетенції замовника. Враховуючи зазначене, Ваш лист щодо аномально низької ціни від 29.10.2020 року не містить належного обгрунтування запропонованої аномально низької ціни, а тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, про що й зазначено в протоколі розгляду тендерної пропозиції ФОП Гудкова О.М.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Скарга на рішення Замовника

Номер: 2ca8d75e6290499b98a1e0628751427b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-004998-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Департамент надання адміністративних послуг ОМР дискваліфікував учасника торгів щодо закупівлі штемпельної продукції ФО-П Гудкова О. М. Замовник зазначив причину дискваліфікації, а саме аномально низька ціна тендерної пропозиції. Згідно п. 2 ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» головним критерієм оцінки є ціна. Замовник посилається на відсутність обґрунтування, саме яких технології /обладнання надає можливість надати таку низьку ціну. Відповідно до умов тендерної документації учасником ФО-П Гудков О. М. було надано довідку про матеріально-технічну базу, де було зазначено кількість та назва обладнання, яке є високотехнологічним та надає велику перевагу серед інших учасників даного тендеру у швидкості виготовлення та якості, що робить низьку собівартості продукції. На Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які робляться після отримання товару, замовник зазначив ймовірність імпорту товару у майбутньому, що є безпідставним висновком, адже учасник на постійній основі імпортує продукцію більше 4 років. Замовник зробив аналіз аналогічних виконаних договорів учасника ФО-П Гудков О. М., де було виготовлено продукцію за ціною вище від запропонованої у цьому тендері . Замовник зробив необґрунтований аналіз, адже зазначив ті договори де було реалізовано продукцію набагато меншої кількості, що впливає на кінцеву ціну. Замовник не взяв до уваги численність виконаних аналогічних договорів, що є в реєстрі тендерної площадки, де ціни були нижче навіть від запропонованої учасником ФО-П Гудколв О. М. в цій закупівлі. Замовник надав таблицю ринкових цін інших виробників штемпельної продукції, що є помилковим, адже ціна вказана в них за одиницю продукції не є оптовою. Ціна на продукцію не є низькою, вона сформована за рахунок великого замовлення, що дає можливість зробить для державної установи низьку ціну за для економії бюджетних коштів, що повинно буди для замовника пріоритетним. Згідно п. 2 ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» головним критерієм оцінки є ціна. Замовник зазначає про не визначений термін дійсності пропозиції. Учасником було підтверджено в пропозиції строк дії ціни з моменту підписання й до кінця 2020 року, це зазначено в нижній чисниці пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 16.11.2020 00:01
Автор: ФОП Гудков Олексій Михайлович, Гудкова Юлія Павлівна +380662864132 support@stamp-capital.com.ua http://stamp-megapolis.com.ua