-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету фізики у складі: портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір). Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету географії у складі: портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Завершена
158 252.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 791.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 791.26 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 14:48 - 20.10.2020 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
fb8ad5d2eebc41f98af4c3eba765cfe9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-004285-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У складі ТД вимагається надання :
Додаток 2 п.5.3. Для підтвердження легального походження запропонованого товару (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним обєктивом, портативний комп’ютер вчителя (ноутбук), цифрове вимірювальне обладнання, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Наголошуємо на тому, що ринкові пропозиції на цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс в Україні представлені ЛИШЕ однієї ТМ - Vernier. На території України є єдиний офіційний дистриб'ютор - компанія B-Рro (https://www.vernier.com/dealers/). Тому складається враження, що Тендер повністю прописаний під B-Рro.
Вказана вимога тендерної документації унеможливлює подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та вимоги до підтверджуючих документів, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку компанія B-Рro). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Водночас Б) Замовник в тендерній документації вимагає подання в складі пропозиції документів, які підтверджують статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, виключно від виробників (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України), що фактично ставить під вплив можливість апріорі участі у Закупівлі, адже відсутність ЗГОДИ хоча б одного з виробників/авторизованих дистриб’юторів видати документ-згоду саме для даної закупівлі учаснику означає автоматичне відхилення тендерної пропозиції під час проведення прекваліфікації поданих тендерних пропозицій.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника та ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі.
На підставі вищевикладеного наполягаємо умову щодо надання листа від виробників, їх офіційних представництв на території України або авторизованих дистриб’юторів на території України на цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс ВИКЛЮЧИТИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2020 19:20
Вирішення:
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою. Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Виходячи з вищезазначеного, вами, як потенційним учасником, може бути запропонований еквівалент товару, проте всі характеристики, що вимагаються мають бути не гіршими або кращими. Проте встановлена вимого про надання листа-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, не може бути підставою для дискримінації потенційних учасників у Закупівлі. Оскільки Учасники можуть надати у складі своєї пропозиції або лист-авторизацію від виробника запропонованого товару або лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора, дана вимога є обов’язковою на виконання серед Учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.10.2020 11:19
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
bc8421f7a5be4cb08121f06ff8ed1e2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-004285-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 2 тендерної документації ,вимога надати :
- свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам;
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2020 15:16
Вирішення:
Шановний Учаснику.
Повідомляємо вас, та інших учасників, що не надання «- свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам» не буде підставою для дискваліфікації Учасників на періоді кваліфікації.
Статус вимоги:
Задоволено