-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 32320000-2-Телевізійне та аудіовізуальне обладнання(інтерактивний комплекс-інтерактивна дошка та короткофокусний проектор з монтажем та ноутбуком)
Торги відмінено
290 492.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 452.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 452.46 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 14:18 - 16.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
b0d84b40fb6d43ebb3729d5f04bf351e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-004112-c.c3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Просимо прийняти Скаргу до розгляду
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 23.10.2020 18:31
- Додаток 1 23.10.2020 18:31
- Додаток 2 23.10.2020 18:31
- Додаток 3 23.10.2020 18:31
- Заперечення до пояснення 02.11.2020 18:43
- рішення від 27.10.2020 № 19959 + лист Замовнику.pdf 27.10.2020 21:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2020 № 20578.pdf 06.11.2020 21:41
- рішення від 05.11.2020 № 20578.pdf 10.11.2020 22:02
- Пояснення АМКУ.pdf 30.10.2020 16:36
- Пояснення АМКУ.docx 30.10.2020 16:36
- Пояснення до заперечення АМКУ.docx 05.11.2020 11:50
- протокол 41.pdf 12.11.2020 14:23
- Додаток 3 Технічна частина (нова).docx 12.11.2020 14:23
- ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ(нова редакція).doc 12.11.2020 14:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2020 18:36
Дата розгляду скарги:
05.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.10.2020 21:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2020 22:02
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2020 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації а саме додаток 3
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискримінації учасників
Номер:
df9d717eda734314af1930593c9bdd46
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-004112-c.a2
Назва:
Вимога щодо дискримінації учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них та частини 4 статті 5 Закону відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. А саме:
1. Додатком 3 Документації встановлено наступні вимоги до портативного комп'ютеру (ноутбук):
- процесор не гірше IntelCore i3-1005G1;
- максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х1080;
- роз’єми та порти: не менше ніж 1 x USB 2.0, 2 x USB 3.1, 1 x USB-С 3.1 Gen1, 1 x USB-С 3.1 Gen2 /HDMI/ LAN (RJ-45) /кард-рідер/ аудіо вихід.
Повідомляємо, що за сукупністю даних вимог запропонувати можливо лише портативний комп'ютер (ноутбук) Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00).
Ми, як офіційний дилер всесвітньовідомих виробників ноутбуків HP, Acer, Asus не маємо можливості прийняти участь в даній закупівлі, так як, Вами встановлено характеристики ноутбуку, яким відповідає лише одна модель від одного виробника, що унеможливлює надання еквіваленту. Наведене вище прямо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників.
Згідно наказу МОН № 1440 від 02.11.2017 р. {Із змінами, внесеними згідно з наказами № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020} «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.» - персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук повинен мати не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm).
Просимо Вас, замінити в тексті Документації перелік роз’ємів та портів, на рекомендований вищезазначеним наказом МОН. Заміна даних пунктів надасть можливість запропонувати еквівалент та приведе Документацію у відповідність до чинного законодавства.
2. Додатком 3 Документації встановлено вимогу щодо надання у складі Пропозиції копії договорів з виробником або дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань(підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
Повідомляємо Вам, що дана вимога суперечить чинному законодавству враховуючи, що договір може бути укладено між учасником та видавництвом електронних підручників. Окремо потрібно звернути увагу, що на території України є лише 1 виробник таких електронних підручників, тому вимога про надання копій договорів є дискримінаційною. Також, потрібно наголосити, що і Вам, і нам відомо, що укладений лише єдиний договір, що повністю відповідає всім Вашим вимогам, а саме – Договір між ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» та ТОВ «Видавництво «Ранок» № П18/11/19-1 від 18.11.2019 року який підтверджує право на використання навчальних видань (підручників).
Наведене вище свідчить, що фактично приймати участь зможуть лише учасники, що пропонують продукцію ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», а отже в Документації наявні вимоги, що призводять до дискримінації учасників та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас привести дану вимогу у відповідність до норм чинного законодавства, або у разі неможливості приведення даної вимоги у відповідність до норм чинного законодавства – вилучити її з Документації.
3. Додатком 3 Документації встановлено вимогу, що Учасник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні Можливість пробного тестування з періодом до 10 днів (дана функція та версія завантаження програми має бути на сайті виробника).
Повідомляємо, що вимога щодо завантаження програми пробного тестування, що має бути на сайті виробника жодним чином не стосується кваліфікаційних вимог до Учасників. Жоден з учасників не в змозі додати на сайт виробника можливість завантаження пробного тестування з періодом до 10 днів, а отже дана вимога не може бути предметом розгляду Пропозицій учасників.
Просимо Вас внести зміни до Документації та надати можливість учасникам надавати посилання для завантаження пробного тестування з періодом до 10 днів з сайту дилерів, дистриб’юторів, постачальників зазначеного програмного забезпечення або з веб-порталу Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.10.2020 11:57
Вирішення:
Доброго Дня! З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. Повідомляємо що Замовник планує до закупівлі ноутбуки з характеристиками що є не нижчими ніж зазначені в технічному Завданні, а саме (Процесор: не гірше IntelCore i3-1005G1; - широкоформатний IPS; - роз’єми та порти: не менше ніж 1 x USB 2.0, 2 x USB 3.1, 1 x USB-С 3.1 Gen1, 1 x USB-С 3.1 Gen2) Учасник має можливісь запропонувати ноутбук з аналогічними або кращими характеристиками. В даних зазначених вимогах не має характеристик (технологій) які б характеризували цей ноутбук як тільки ноутбук компанії Lenovo чи будь-якого іншого, тому Ваш запит в щодо звуження характеристик не має підстав для задоволення.
Щодо тезису «Згідно наказу МОН № 1440 від 02.11.2017 р. {Із змінами, внесеними згідно з наказами № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020} «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.» - персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук повинен мати не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm» , то даний перелік встановлює мінімальні характеристики обладнання:
Замовнику для задоволення потреби яка існує, та для забезпечення можливості підключення всіх пристроїв з якими планується використання ноутбуків що закуповується, Замовником встановлена Вимога щодо наявності не менше ніж 1 x USB 2.0, 2 x USB 3.1, 1 x USB-С 3.1 Gen1, 1 x USB-С 3.1 Gen2 /HDMI/ LAN (RJ-45) /кард-рідер/ аудіо вихід.
Замовник також вкотре наголошує, що Учасник має змогу запропонувати ноутбуки з аналогічними або кращими характеристиками від будь якого виробника.
Щодо того, що вказані характеристики має лише Ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) то Замовник повідвомляє Учасника, що на моделі (20SMS0UP00) , модельний ряд ноутбуків Леново не закінчується: наприклад існує також (20SMS0UQ00), також існує безліч ноутбуків і від інших Виробників, ноприклад: Ноутбук НР ProBook 450 G7 (6YY19AV_V3) Pike Silver, Ноутбук MSI GF63 Thin 9SCSR (GF639SCSR-622XUA).
Відповідно до вищевикладеного, в даній частині зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
2. Щодо електронних підручників та копій договорів з виробником або дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників повідомляємо наступне:
Дана вимога була сформована потребою Замовника, а саме потребою наявності електронних підручників в складі спеціального програмного забезпечення навчального призначення, для проведення якісного навчального процесу. Вимога щодо наявності таких договорів саме з виробником /або оф. дистрибутором ПЗ, то така вимога сформована з міркувань того що оскільки дані електронні підручники мають бути інтегровані в програмне забезпечення, та мати відповідну функціональність яка гарантується виробником ПЗ, чи його офіційним представником. Також дана вимога сформована для забезпечення використання авторських прав на електронні підручники які Закуповуються.
Відповідно до вищевикладеного, в даній частині зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
3. Щодо вимоги надати електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, то дана Вимога була сформована Замовником з міркувань забезпечення перевірки відповідності програмного забезпечення технічним, якісним, кількісним характеристикам товару.
Відповідно до вищевикладеного, в даній частині зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИЛУЧЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
7d6a7b3c1b244d89a04046fa8ad26d0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-004112-c.c1
Назва:
ВИЛУЧЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми, учасник, який має намір прийняти участь у Вашій закупівлі, так як на законних підставах володіємо можливістю постачання обладнання, що є предметом закупівлі.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними характеристиками:
1. Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів.
Пояснення: даною вимогою Ви обмежуєте конкуренцію, так як лище один учасник (виробник ПЗ) має таку функцію. Нами були виконані звернення до двох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів) та отримано дві відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо. Тобто, можна зробити висновок, що в даній закупівлі можуть приймати участь тільки обрані компанії, в яких вже є відповідні права та договори на використання та розповсюдження підручників. При цьому предметом закупівлі є придбання засобів навчання (інтерактивної панелі), а не придбання підручників. Так як згідно зі ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відтак наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
З метою уникнення дискримінації учасників вимагаємо виключити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
2. Характеристики ноутбуку:
- Процесор: не гірше IntelCore i3-1005G1;
- широкоформатний IPS;
- роз’єми та порти: не менше ніж 1 x USB 2.0, 2 x USB 3.1,
1 x USB-С 3.1 Gen1, 1 x USB-С 3.1 Gen2.
Пояснення: в сукупності дані характеристики є дискримінаційними, так як під дані вимоги підходить лише ноутбук Lenovo. Вимагаємо звузити вимоги.
3. Характеристики проектора:
- Технологія: LCD: 3 х 0.55" P-Si TF;
- Наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 16 Вт.
Пояснення: в сукупності дані характеристики є дискримінаційними, так як під дані вимоги підходить лише проектор Epson EB530. Вимагаємо звузити вимоги.
ДОКУМЕНТАЦІЯ
1. Можливість пробного тестування з періодом до 10 днів ( дана функція та версія завантаження програми має бути на сайті виробника).
Пояснення: Якщо функція завантаження наявна не на сайті виробника, то як це впливає на функціональність програмного забезпечення?
2. Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів,
Пояснення: Даний лист зможе надати лише виробник інтерактивних комплексів Бі-Про. Вимагаємо ВИДАЛИТИ дану вимогу. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист , може подавати товар, що є предметом закупівлі. До тогож опис авторизаційного листа не має для замовника великого значеня: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
3. Лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізованепрограмнезабезпеченнянавчальногопризначеннявиданийвідповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації з місту освіти»).
Пояснення: Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
4. Копію договорів з виробником або дистрибютером спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань(підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
Пояснення: Такий договір є лише в одного учасника. Якщо Ви маєте підтвердження, що на ринку є як мінімум 2 виробника, які мають даний договір — вимагаємо надати посилання.
5. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 18:03
Вирішення:
Доброго Дня! Відповідно до вашого Запиту повідомляємо наступне:
1. . Щодо тезису: «нами були виконані звернення до двох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів) та отримано дві відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо»
Відповідно до вище вказаного, Ви зробили запит до двох «вибіркових видавництв», якщо Вам не надали партнерського статусу, чи можливості отримати відповідні документи, це не означає що на ринку більше не має видавництв які мають відповідні документи, та мають змогу їх Вам надати.
Також Вами не доведено що на ринку існує єдине ПЗ, з вказаними характеристиками.
Відповідно до чого, Замовник не має підстав щоб відмовитись від Закупівлі Програмного забезпечення яке: містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів. Яке потрібне для забезпечення якісного навчального процесу.
Також відповідно до досвіду Замовника та аналізу закупівель (в тому числі відкритих торгів), програмне забезпечення яке відповідає зазначеним характеристикам, пропонується до постачання абсолютно різними компаніями.
Також наголошуємо, що Учасник має можливість запропонувати Програмне забезпечення що містить аналогічні або кращі характеристики, будь якого Виробника.
Щодо тезису «предметом закупівлі є придбання засобів навчання (інтерактивної панелі), а не придбання підручників.» То пропонуємо Вам уважніше читати тендерну документаціїю, згідно якої предметом закупівлі є інтерактивний комплекс-інтерактивна дошка та короткофокусний проектор з монтажем та ноутбуком.
Щодо практики АМКУ, то Замовник пропонує ознайомитись з рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018
Слід також зазначити, що авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме відповідну гарантію від виробника, яким в подальшому Замовник може скористатися.
2. Характеристики ноутбуку
Щодо другого питання, повідомляємо, що Замовник планує до закупівлі ноутбуки з характеристиками що є не нижчими ніж зазначені в технічному Завданні, а саме (Процесор: не гірше IntelCore i3-1005G1; - широкоформатний IPS; - роз’єми та порти: не менше ніж 1 x USB 2.0, 2 x USB 3.1, 1 x USB-С 3.1 Gen1, 1 x USB-С 3.1 Gen2) Учасник має можливісь запропонувати ноутбук з аналогічними або кращими характеристиками. В даних зазначених вимогах не має характеристик (технологій) які б характеризували цей ноутбук як тільки ноутбук компанії Lenovo чи будь-якого іншого, тому Ваш запит в щодо звуження характеристик не має підстав для задоволення.
Щодо характеристик проектора:
Характеристики проектора: - Технологія: LCD: 3 х 0.55" P-Si TF; Наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 16 Вт, повідомляємо що Замовник не зазначає виробника чи моделі обладнання яке планується до закупівлі. А зазначені характеристики сформовані потребою, яка наявна у Замовника.
Щодо «Можливість пробного тестування з періодом до 10 днів ( дана функція та версія завантаження програми має бути на сайті виробника). Пояснення: Якщо функція завантаження наявна не на сайті виробника, то як це впливає на функціональність програмного забезпечення?»
Дана вимога сформована з досвіду того, що Постачальники пропонують до закупівлі програмне забезпечення яке не відповідає вимогам Замовника, а саме не має україномовної підтримки, не підтримує функцій що заявлені постачальником і т.д, що в подальшому призводить до розірвання договору, та в результаті не задовольняє потребу Замовника. Тому для перевірки всіх характеристик які пропонуються встановлена вимога щодо пробного тестування. Саме наявність такої функції на сайті виробника, гарантує що дане програмне забезпечення має вказані характеристики саме у варіанті, в якому його розробив ВИРОБНИК, з усіма відповідними гарантіями та можливими претензіями які можливі в процесі експлуатації ПЗ.
Далі по тексту Ви знову повертаєтесь до авторизаційних листів, пропонуємо Вам більш детально проаналізувати ринок, та краще познайомитись з виробниками «ІНТЕРАКТИВНИХ КОМПЛЕКСІВ», і Ви побачите що окрім зазначеної компанії існують ще як мінімум 4 компанії які є виробниками інтерактивних комплексів.
3. Щодо тезису «лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізованепрограмнезабезпеченнянавчальногопризначеннявиданийвідповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації з місту освіти»). Пояснення: Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг» Повідомляємо що Замовником в даній частині будуть внесені зміни до тендерної документації
4. Відповідь на дану вимогу надана у п.№1.
5. Щодо тезису який стосується «копій чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів»
Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів.
Вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту своєю метою мають забезпечити впевненість (підтвердження) у тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів, невідповідна продукція своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її появи, впроваджено та здійснюються заходи з охорони довкілля. Факт наявності чинних сертифікатів системи управління якістю, системи екологічного менеджменту, свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у розумінні Замовника, підтверджує, що виробник працює і дотримується вимог до якості продукції та охорони навколишнього середовища і така продукція буде належним образом забезпечувати вимоги до якості освіти.
Статус вимоги:
Відхилено