• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ШГВ20Т-123 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Беруші та навушники в асортименті)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Торги не відбулися

408 008.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2020 13:07 - 09.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників закупівлі

Номер: d4a732cc582c41ca9497f0793b5fc31b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-002503-c.a3
Назва: Дискримінація учасників закупівлі
Вимога:
Згідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі мають проводитись за принципами недискримінація учасників та рівне ставлення до них, і максимальної економії, ефективністі та пропорційністі. Вважаємо, що вимога Замовника торгів, щодо здійснення поставки одним лотом є дискримінаційною і такою, що завадить нам прийняти участь у даній закупівлі у якості учасника, тому що вказані товари, які виробляються одним виробником. Просимо визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) для дотримання принципу максимальної економії та ефективності і рівних прав для всіх учасників, розділити позиції тендеру на окремі два лоти: беруші один лот, навушники - другий.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При моніторингу ринку було встановлено, що ряд компаній мають повний перелік засобів захисту слуху, а саме берушів та навушників. Ознайомившись з ринком було прийнято рішення провести закупівлю одним лотом, а саме беруші та навушники в асортименті. Також наголошую Вашу увагу на тому, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників по технічній частини товару

Номер: c3f6567600d244f4b20a6ad7a62e8cd6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-002503-c.c2
Назва: Дискримінація учасників по технічній частини товару
Вимога:
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону, зокрема, «добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників», прошу визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) для дотримання принципу максимальної економії та ефективності, «одним лотом» призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі, що, в свою чергу, призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до збільшення вартості предмету закупівлі. Крім того, в одному лоті на разі прописані товари, які виготовляються тільки певним виробником, що також обмежує наші права, як учасника. Прошу Вас розділити позиції тендеру на окремі два лоти беруші один лот, навушники інший це дасть нам можливість прийняти участь у тендері. Або внести зміни до тендерної документації у технічні частині на товар навушники.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При моніторингу ринку було встановлено, що ряд компаній мають повний перелік засобів захисту слуху, а саме берушів та навушників. Ознайомившись з ринком було прийнято рішення провести закупівлю одним лотом, а саме беруші та навушники в асортименті. Також наголошую Вашу увагу на тому, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення прав учасників

Номер: afaceb13e7994da7a2fe41e1f04244f8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-002503-c.c1
Назва: Порушення прав учасників
Вимога:
Згідно умов тендеру АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування" на закупівлю ШГВ20Т-123 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Беруші та навушники в асортименті) , ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-13-002503-c, в технічних характеристиках на закупівлю 35113300-2 Захисні пристрої (11.1.3 Навушники протишумові з функцією активного захисту) та 35113300-2 Захисні пристрої (11.1.5 Навушники протишумові з кріпленням до робочої каски) прописані технічні вимоги продукції, що виробляється лише одним виробником та поставляється на територію України лише офіційними дистриб’юторами цієї компанії. Ми вважаємо, що вимога Замовника торгів, щодо здійснення поставки одним лотом є дискримінаційною і такою, що завадить нам прийняти участь у даній закупівлі у якості учасника. З огляду на вищесказане, вважаємо неможливим здійснення поставки всього об’єму товару одним лотом та просимо вас розділити тендер на 2 лота, а саме: ЛОТ 1 35113300-2 Захисні пристрої (11.1.1 Вкладиші протишумові (беруші) ЛОТ 2 35113300-2 Захисні пристрої (11.1.3 Навушники протишумові з функцією активного захисту) 35113300-2 Захисні пристрої (11.1.5 Навушники протишумові з кріпленням до робочої каски)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При моніторингу ринку було встановлено, що ряд компаній мають повний перелік засобів захисту слуху, а саме берушів та навушників. Ознайомившись з ринком було прийнято рішення провести закупівлю одним лотом, а саме беруші та навушники в асортименті. Також наголошую Вашу увагу на тому, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Статус вимоги: Відхилено