-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 600.00 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 13:04 - 22.10.2020 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
38c3dab0e4ba4be4adf23ff70df8e0a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-003090-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Технічного завдання тендерної документації, Ви встановлюєте розміри дошки та проекторів вказавши терміни "не більше" та "не менше". Звертаємо Вашу увагу, що зазначені Вами розміри обмежують конкуренцію в даній закупівлі та не дають можливості запропонувати еквівалент, оскільки під Ваші параметри підходять лише дошки торгової марки Smart та проекторів торгової марки Epson конкретної моделі Тому, вимагаємо привести технічні характеристики у відповідність до Наказу МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та встановити мінімальні вимоги до інтерактивної дошки та короткофокусного проектора та іншого проектора !
А також вказані технічні умови тендерної документації унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART та ТМ EPSON ). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника або ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2020 13:15
Вирішення:
Шановний Учаснику, зазначені у вимогах до предмету закупівлі технічні характеристики ніяким чином не обмежують конкуренцію серед потенційних учасників. Прийняти участь в закупівлі можуть учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики зазначені на підставі реальних умов використання товару, що є правом замовника відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.10.2020 11:48