• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Амоній оцтовокислий та кислота етилендіамінтетраоцтова (ЕДТК) для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС: лот 1 - 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (амоній оцтовокислий для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС), лот 2 - 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (кислота етилендіамінтетраоцтова (ЕДТК) для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС)

Торги не відбулися

2 881 481.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 11 034.72 UAH
Період оскарження: 13.10.2020 11:21 - 14.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог конкурсних торгів

Номер: 32997062bcc94059b22d775863f94a34
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-003486-b.c4
Назва: Щодо дискримінаційних вимог конкурсних торгів
Вимога:
Посилання Замовником на нормативно-правові акти не розкриває відповіді на питання щодо необхідності подання відповідних документів у складі тендерної пропозиції Учасника. Чинним законодавством передбачено подання зазначених документів саме під час поставки товару. Вимога замовника подати ці документи у складі тендерної пропозицій має ознаки дискримінації, оскільки розрахована тільки на Учасників, які мають товар на складі або здійснювали поставку товару раніше. Для залучення нових постачальників та створення умов добросовісної конкуренції просимо внести зміни до Тендерної документації, зазначивши наступне: "Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист щодо надання карти даних небезпечного фактору та висновку СЕС МОЗ України або Держпродспоживслужби на момент першої поставки товару"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Постачальники (виробники) продукції зобов’язані виконувати вимоги чинних нормативних та законодавчих документів України. Вимоги Замовника до предмету закупівлі встановлено у відповідності до ст.22 п.2 маркер 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у ред. 19.04.2020. Додержання вимог чинних нормативних документів попереджує ризики Замовника щодо роботи із недобросовісними постачальниками та постачанням контрафактної продукції. При цьому у цих документах відсутні вимоги, зазначені дописувачем, щодо надання документів саме при постачанні продукції. Крім того, оформлення цих документів здійснюється на завершальній стадії освоєння виробництва (а не постачання, як хибно трактує дописувач) хімічної продукції. Недотримання поданого учасником торгів гарантійного листа призведе до зриву ремонтів обладнання АЕС. Розмір штрафних санкцій за невиконання договору неспіврозмірний із втратами, пов’язаними із перепростоєм енергоблоку АЕС у ремонті. На підставі вищевикладеного встановлені у тендерній документації вимоги не протирічать чинним нормативним та законодавчим документам України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог конкурсних торгів

Номер: 0ba73ca97ea648b6a2d840ab1d91418e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-003486-b.c3
Назва: Щодо дискримінаційних вимог конкурсних торгів
Вимога:
Посилання Замовником на нормативно-правові акти не розкриває відповіді на питання щодо необхідності подання відповідних документів у складі тендерної пропозиції Учасника. Чинним законодавством передбачено подання зазначених документів саме під час поставки товару. Вимога замовника подати ці документи у складі тендерної пропозицій має ознаки дискримінації, оскільки розрахована тільки на Учасників, які мають товар на складі або здійснювали поставку товару раніше. Для залучення нових постачальників та створення умов добросовісної конкуренції просимо внести зміни до Тендерної документації, зазначивши наступне: "Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист щодо надання карти даних небезпечного фактору та висновку СЕС МОЗ України або Держпродспоживслужби на момент першої поставки товару".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Постачальники (виробники) продукції зобов’язані виконувати вимоги чинних нормативних та законодавчих документів України. Вимоги Замовника до предмету закупівлі встановлено у відповідності до ст.22 п.2 маркер 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у ред. 19.04.2020. Додержання вимог чинних нормативних документів попереджує ризики Замовника щодо роботи із недобросовісними постачальниками та постачанням контрафактної продукції. При цьому у цих документах відсутні вимоги, зазначені дописувачем, щодо надання документів саме при постачанні продукції. Крім того, оформлення цих документів здійснюється на завершальній стадії освоєння виробництва (а не постачання, як хибно трактує дописувач) хімічної продукції. Недотримання поданого учасником торгів гарантійного листа призведе до зриву ремонтів обладнання АЕС. Розмір штрафних санкцій за невиконання договору неспіврозмірний із втратами, пов’язаними із перепростоєм енергоблоку АЕС у ремонті. На підставі вищевикладеного встановлені у тендерній документації вимоги не протирічать чинним нормативним та законодавчим документам України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог конкурсних торгів

Номер: 16afecdb95e04c8ebb2314f3d751514d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-003486-b.c2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог конкурсних торгів
Вимога:
В пункті 2.2. Додатку 3 та Додатку 4 ТД вимагається: надання разом з пропозицією паспорту безпеки, карту даних небезпечного фактора та висновок санітарно-гігієнічної експертизи на запропоновану продукцію. Учасник вважає, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги конкурсних торгів, оскільки це унеможливлює залучення до участі в торгах нових Постачальників, оскільки при ввезенні в Україну товару, котрий є предметом закупівлі, державними органами такі документи не вимагаються.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва та ремонтів ДП «НАЕК «Енергоатом»: 1. Вимогу щодо надання паспорту безпечності продукції у складі тендерної пропозиції включено до розділу 3 технічної специфікації до предмету закупівлі на виконання р.1 ДСТУ ГОСТ 30333 «Паспорт безопасности химической продукции. Общие требования»: «Паспорт безопасности является обязательной составной частью технической документации на химическую продукцию (вещество, смесь, материал, отходы промышленного производства) и предназначен для обеспечения потребителя достоверной информацией по безопасности промышленного применения, хранения, транспортирования и утилизации химической продукции, а также ее использования в бытовых целях». 2. Вимогу щодо надання карти небезпечного фактору у складі тендерної пропозиції включено до розділу 3 технічної специфікації до предмету закупівлі на виконання Постанови КМУ від 20 травня 2002 року №19 «Про затвердження «Карти даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу)»: -… «затвердити «Карту даних небезпечного фактора» (Речовин, матеріалу); - «надалі «Карта небезпечного фактора» як обов’язковий супровідний документ для хімічних та біологічних речовин (сполук), в тому числі полімерів та матеріалів на їх основі, а також тих, що входять до складу сумішевої продукції, які виробляються та (або) застосовуються на території України, а також тих, що ввозяться з-за кордону». 3. Вимогу щодо надання висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи включено до розділу 3 технічної специфікації до предмету закупівлі на виконання ст.11ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»: Ст.11 Об’єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи: - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей. Ст. 16 вищезазначеного ЗУ встановлює умови ввезення продукції з-за кордону, реалізації та використання. «До товарів, продукції, сировини, що імпортується в Україну, застосовуються вимоги щодо їх безпеки для здоров’я і життя людини, а також до процедур контролю, експертиз, надання дозволів, встановлення санітарно-епідеміологічних нормативів, регламентів аналогічно тим вимогам, що застосовуються до відповідних товарів, продукції, сировини, які вироблені в Україні».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог конкурсних торгів

Номер: 27ace93a75804d7ab6a01a5c77de9ca5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-003486-b.c1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог конкурсних торгів
Вимога:
В пункті 2.2. Додатку 3 та Додатку 4 ТД вимагається: надання разом з пропозицією паспорту безпеки, карту даних небезпечного фактора та висновок санітарно-гігієнічної експертизи на запропоновану продукцію. Учасник вважає, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги конкурсних торгів, оскільки це унеможливлює залучення до участі в торгах нових Постачальників, оскільки при ввезенні в Україну товару, котрий є предметом закупівлі, державними органами такі документи не вимагаються.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва та ремонтів ДП «НАЕК «Енергоатом»: 1. Вимогу щодо надання паспорту безпечності продукції у складі тендерної пропозиції включено до розділу 3 технічної специфікації до предмету закупівлі на виконання р.1 ДСТУ ГОСТ 30333 «Паспорт безопасности химической продукции. Общие требования»: «Паспорт безопасности является обязательной составной частью технической документации на химическую продукцию (вещество, смесь, материал, отходы промышленного производства) и предназначен для обеспечения потребителя достоверной информацией по безопасности промышленного применения, хранения, транспортирования и утилизации химической продукции, а также ее использования в бытовых целях». 2. Вимогу щодо надання карти небезпечного фактору у складі тендерної пропозиції включено до розділу 3 технічної специфікації до предмету закупівлі на виконання Постанови КМУ від 20 травня 2002 року №19 «Про затвердження «Карти даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу)»: -… «затвердити «Карту даних небезпечного фактора» (Речовин, матеріалу); - «надалі «Карта небезпечного фактора» як обов’язковий супровідний документ для хімічних та біологічних речовин (сполук), в тому числі полімерів та матеріалів на їх основі, а також тих, що входять до складу сумішевої продукції, які виробляються та (або) застосовуються на території України, а також тих, що ввозяться з-за кордону». 3. Вимогу щодо надання висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи включено до розділу 3 технічної специфікації до предмету закупівлі на виконання ст.11ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»: Ст.11 Об’єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи: - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей. Ст. 16 вищезазначеного ЗУ встановлює умови ввезення продукції з-за кордону, реалізації та використання. «До товарів, продукції, сировини, що імпортується в Україну, застосовуються вимоги щодо їх безпеки для здоров’я і життя людини, а також до процедур контролю, експертиз, надання дозволів, встановлення санітарно-епідеміологічних нормативів, регламентів аналогічно тим вимогам, що застосовуються до відповідних товарів, продукції, сировини, які вироблені в Україні».
Статус вимоги: Відхилено