-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до дизелів 78Г в складі автоматизованих дизель-генераторних електростанцій типу АСД-5600 для енергоблока № 2 ВП ХАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (гумотехнічні вироби до дизелів 78Г), лот 3 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи)
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents.
Торги не відбулися
140 121 990.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 21 448.65 UAH
мін. крок: 0% або 21 448.65 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 10:45 - 20.12.2020 00:00
Скарга
Скасована
Устранение несоответствий
Номер:
9e99119b7e0f4ac9b8560a8c25e2941b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-002651-b.b5
Назва:
Устранение несоответствий
Скарга:
Уважаемые господа!!!!
Настоящим, просим пояснить, на каких системах или узлах дизеля марки 78Г будут использоваться следующие детали:
1. Прокладка кр. 265х165х2-П-02819;
2. Прокладка кр. 410х348х2-П-02819;
3. Прокладка кр. 61Б-022-119.
Обращаем Ваше внимание, что данных деталей нет в составе дизеля марки 78Г, а прокладка 61Б-022-119 относится к другим маркам двигателей размерности «23х2/30» и конструктивно не подходит к дизелям указанным в данной закупке.
Пов'язані документи:
Учасник
- Разъяснения по закупке ХАЭС 140.pdf 22.11.2020 19:18
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.11.2020 00:03
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Номер:
3186063a84a14daf81270cd3c40ed713
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-002651-b.c4
Назва:
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- 2514_Скарга_ТД_UA-2020-10-13-002651-b.pdf 06.11.2020 12:47
- рішення від 10.11.2020 № 20795 + лист Замовнику .pdf 10.11.2020 20:10
- інформація про перенесення розгляду скарги № 18182.pdf 18.11.2020 00:46
- інформація про перенесення розгляду скарги від 27.11.2020 № 18740 .pdf 27.11.2020 20:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2020 № 22247.pdf 02.12.2020 15:12
- рішення від 01.12.2020 № 22247.pdf 04.12.2020 19:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.11.2020 12:48
Дата розгляду скарги:
17.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2020 20:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2020 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
15.12.2020 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2020 № 22247 р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації.
Вимога
Вирішена
Щодо умов розрахунків
Номер:
2c1a7289cd3d49bfa070b4e3d522b029
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-002651-b.c3
Назва:
Щодо умов розрахунків
Вимога:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі:
Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання.
Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву.
Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів:
- рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії;
- акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії.
Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600
Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 19:52
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо умов розрахунків
Номер:
4ac971720c00449faf8bcd20d90630c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-002651-b.c2
Назва:
Щодо умов розрахунків
Вимога:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі:
Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання.
Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву.
Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів:
- рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії;
- акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії.
Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600
Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 19:52
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо умов розрахунків
Номер:
d686df1eab3b40be88fbac2180da3868
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-002651-b.c1
Назва:
Щодо умов розрахунків
Вимога:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі:
Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання.
Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву.
Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів:
- рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії;
- акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії.
Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600
Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 19:51
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено