• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко, молоко згущене, сметана

Завершена

50 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 509.20 UAH
Період оскарження: 13.10.2020 10:02 - 20.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: eafda34f799a48979d22f800de77d0c3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-000534-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №7 "Дюймовочка" Хмельницької області, було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2020-10-13-000534-c на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки ( молоко, сметана, молоко згущене). Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно нижчевикладених доводів. Відповідно до Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ» до оголошення на проведення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на придбання за ДК 021:2015 (CPV): 15510000-6 — Молоко та вершки ( молоко, сметана, молоко згущене) через систему електронних закупівель, передбачено надати наступний перелік товарів із наступним описом, зокрема: 1. Молоко коров’яче не менше 2,5% жиру фасоване у пакети з поліетиленової плівки масою нетто 1000гр., на якому зазначається виробник «Хмельницька маслосирбаза». 2. Сметана у плівці вагою 400г. або 450г., жирністю не менше 20%., на якій зазначається виробник «Хмельницька маслосирбаза». 3. Молоко згущене повинно бути розфасоване у запаяні бляшані банки, на яких зазначається виробник Первомайська. Таким чином, сформувавши предмет закупівлі Замовником чітко вказано виробників предмету закупівлі, чим обмежено коло учасників процедури закупівлі тільки тими виробниками, які зможуть запропонувати товар одразу по всім позиціям технічних вимог ТД. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Частиною 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. ч.ч. 2, 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Оскільки дані положення оголошення містять конкретних виробників предмету закупівлі без зазначення аналогів та/або еквівалентів та суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, тому вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Крім того, доводимо до Вашого відома, що згідно ч.1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи за порушення цього Закону несуть відповідальність передбачену чинним законодавством. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до документації торгів в частині визначення опису предмету закупівлі на таких умовах, які забезпечать рівний доступ до закупівлі іншим учасникам із обов’язковим виключенням конкретних виробників Товару. Про результати розгляду вимоги вимагаємо надати відповідь у встановлені законом строки (ч.7 ст.14 Закону). У випадку не задоволення наших вимог, ми змушені будемо звернутись до контролюючих та правоохоронних органів з метою відновлення порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону «Про публічні закупівлі» на спрощені закупівлі не розповсюджується стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.. Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» дозволяється при проведенні СПРОЩЕНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у вимогах до предмета закупівлі вказувати конкретну торгову марку. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Крім того, в Законі не вимагається обґрунтовувати посилання на торгову марку. Окремо звертаємо Вашу увагу, що визначення поняття «корупція» міститься в частині першій статті 1 Закону України «Про запобігання корупції», а саме: корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. Враховуючи вище викладене, посилання в технічній документації на конкретну торгівельну марку предмету закупівлі не утворює складу корупційного правопорушення
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.10.2020 08:40