• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон та утепленню фасаду в Чугуївському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №5 Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: м. Чугуїв, площа Уланська, 1-А», код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.

Завершена

179 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 899.50 UAH
Період оскарження: 13.10.2020 09:54 - 23.10.2020 08:11
Вимога
Відхилено

Щодо ЕЦП або КЕП на пропозицію ФОП Мінка С.О.

Номер: 8b770b3807764e9b8930af5533c1b765
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-001569-b.c3
Назва: Щодо ЕЦП або КЕП на пропозицію ФОП Мінка С.О.
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що ФОП Мінка С.О. отримав КЕП у АЦСК Приватбанк згідно з вимогами чинного законодавства України та користується ним за потреби у своїй підприємницькій діяльності. Файл КЕП був отриманий один і використовується як підпис. Інформації щодо складової файлу КЕП та що там зашифровано (підпис чи печатку) ми не маємо. ФОП Мінка С.О. має позитивний досвід участі в закупівлях та не мав зауважень від інших Замовників стосовно КЕП накладеного на пропозицію, зокрема, що файл КЕП - печатка, а не підпис. Чому система Прозоро сприйняла файл як печатку, а не як підпис - не зрозуміло. Просимо вважати дану ситуацію системним збоєм, який стався не через нашу вину. Зі свого боку, ФОП Мінка С.О. виконав всі умови тендерної документації, зокрема підписав пропозицію файлом КЕП та готовий виконати дану роботу за нижчою ціною ніж у наступних учасників, що дозволить зекономити бюджетні кошти. Зважаючи на вищезазначене, просимо повернути ФОП Мінка С.О. на кваліфікацію по даній закупівлі, так як Учасник виконав всі вимоги документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу, у Замовника відсутні підстави для її задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про перегляд рішення про визначення Переможця

Номер: ce0eadcefe374e4d850ab0060cc5cf10
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-001569-b.b2
Назва: Про перегляд рішення про визначення Переможця
Вимога:
Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що Вами було опубліковано в електронній системі протокол розгляду пропозицій №273 від 03.11.2020 року, яким було визначено переможцем спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-13-001569-b): Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон та утепленню фасаду в Чугуївському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №5 Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: м. Чугуїв, площа Уланська, 1-А», код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування – Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС» (далі – Переможець). Уважно ознайомившись з документами пропозиції ТОВ «АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС» та керуючись частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ми як Учасник процедури закупівлі звертаємо Вашу увагу на те, що у обраного Вами переможця є невідповідність умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів й те, що наявні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: - згідно п.3 Додатку 3 до Оголошення Учасник має надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), а відповідно до п.14.8. Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі – в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов`язаний складати будь-який із документів зазначених в цьому оголошенні, такий Учасник надає лист-роз`яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Переможцем такого листа-роз’яснення не було надано. - згідно п.2 Додатку 3 до Оголошення Учасник має надати копію довідки (витягу, відомості) ЄДРПОУ (для юридичних осіб), що видана державною службою статистики України. У свою чергу Переможцем було надано довідку (відомості) ЄДРПОУ, що видана державною службою статистики України, що видана аж 09.04.2015 року, дані якої є застарілими, а саме – види діяльності за КВЕД-2010 у довідці відрізняються від видів діяльності, що передбачені на теперішній час згідно інформації з офіційного джерела – сайту Міністерства юстиції України, де можна перевірити актуальну інформацію про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). - згідно підпункту 3 пункту 12 Додатку 3 до Оголошення Учасник має надати оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин працівників з Учасником (стосується усіх працівників, інформація про яких наведена Учасником згідно з підпунктом 2 цього пункту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Переможцем було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (Довідка_фахівці.pdf) та документи про призначення на посаду (Накази_працівники.pdf, копія наказ_директор. pdf). У Довідка_фахівці.pdf передбачено 10 осіб з інформацією, що передбачена оголошенням, проте у документах Накази_працівники.pdf та копія наказ_директор.pdf передбачено лише 9 документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин працівників з Переможцем. Отже, Переможцем не було виконано вимоги Замовника згідно підпункту 3 пункту 12 Додатку 3 до Оголошення. Вважаємо, що Замовником не було у повному обсязі вивчено документи Переможця з огляду на те, що наші зауваження є суттєвими та такими, що тягнуть за собою дискваліфікацію Переможця у зв’язку з невідповідністю його документів Оголошенню про проведення спрощеної процедури закупівлі. Просимо Замовника переглянути своє рішення у відповідності до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вашу вимогу та вважаємо за необхідне повідомити наступне, що у відповідності до вимог частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право звернутися до Замовника у разі його не визначення переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції. Враховуючи, що Замовником не розглядалась Ваша пропозиція у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Довідка платника єдиного податку

Номер: 97c66ee37da84962ba7a29bc3b7341d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-13-001569-b.a1
Назва: Довідка платника єдиного податку
Вимога:
Доброго дня! Звертаємо вашу увагу, що в складі нашої документації є Довідка, видана Державною податковою інспекцією, в якій чітко зазначено, що з 01.07.2014 р. Фізична особа-підприємець Лепетило Іван Олександрович знаходиться на спрощеній системі оподаткування, обрана ставка єдиного податку 5 %, діяльність здійснює на 3 групі. Тому ми не згодні з рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції. Просимо ще раз переглянути нашу пропозицію або надати роз'яснення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне, п 6.Додатка 3 вимагає надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги
Статус вимоги: Відхилено