-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт абсорбційної башти сірчанокислотного цеху ГМЗ ДП "СхідГЗК"
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою та можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою (за винятком документів, викладених російською мовою). У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Завершена
3 060 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 300.00 UAH
Період оскарження:
13.10.2020 08:29 - 25.10.2020 01:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
щодо встановлення порушень процедури закупівлі (оскарження рішення замовника про відміну процедури закупівлі)
Номер:
6a7fc98cca534cfc9ae2db1b4da6e5ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-13-000070-c.c1
Назва:
щодо встановлення порушень процедури закупівлі
(оскарження рішення замовника про відміну процедури закупівлі)
Скарга:
Замовником, 08 грудня 2020 р. 14:59 год. в системі електронних закупівель опубліковано інформацію про відміну закупівлі з причин неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Кінцевою датою періоду оскарження вказано 19 грудня 2020 р. о 00:00 год.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету замовника 440/2 «В» від 08.12.2020 року (що опублікований в електронній системі закупівель 08 грудня 2020 р. о 14:45 год.), тендерний комітет вирішив відмінити тендер (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-13-000070-c) на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, код 5053 (Капітальний ремонт абсорбційної башти сірчанокислотного цеху ГМЗ ДП "СхідГЗК")» відповідно до п. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (неможливість виконання п. 5.1 проекту договору)).
Станом на дату публікації оголошення про відміну тендеру, договір за результатами закупівлі з учасником-переможцем ТОВ «Аквапласт» замовником не укладався.
У відповідності до положень абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження ТОВ «Аквапласт», як переможець закупівлі, дізнався про порушення своїх прав внаслідок безпідставного прийняття замовником рішення про відміну тендеру (закупівлі), оформленого протоколом засідання тендерного комітету замовника 440/2 «В» від 08.12.2020 року, в день опублікування останнього – 08 грудня 2020 р.
Не погоджуючись з рішенням замовника про відміну тендеру (закупівлі) з підстав передбачених п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АКВАПЛАСТ» звертається до Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з даною скаргою.
Щодо безпідставності відміни замовником тендеру (закупівлі) з підстав передбачених п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
В протоколі засідання тендерного комітету замовника 440/2 «В» від 08.12.2020 року замовник у якості виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказує – «неможливість виконання п. 5.1 проекту договору».
Згідно пункту 5.1. розділу 5 (Надання послуг) Проекту договору про закупівлю послуг, що є Додатком № 5 до тендерної документації:
термін надання послуг не повинен перевищувати:
- виготовлення обладнання – 40 (сорока) календарних днів від дати підписання договору;
- демонтаж старого обладнання, монтаж нового обладнання – 20-ти (двадцяти) календарних днів з дня передачі обладнання в ремонт на підставі підписаного сторонами Акту передачі-приймання обладнання в ремонт.
Замовник в протоколі засідання тендерного комітету замовника 440/2 «В» від 08.12.2020 року вказуючи про «неможливість виконання п. 5.1 проекту договору» не наводить жодного опису порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, не вказує в чому саме полягає неможливість виконати п. 5.1 проекту договору та взагалі, чи належить така неможливість власне до порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
В усній формі, контактні особи замовника повідомили, що неможливість виконання п. 5.1 проекту договору пов’язана з положеннями п. 11.1 проекту договору, згідно якого: «Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.20р., але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань», так як строки виготовлення обладнання/виконання робіт що встановлені п. 5.1. проекту договору виходять за рамки строку дії самого договору.
В свою чергу, звертаємо увагу, що пунктом 11.3 проекту договору, прямо передбачено можливість продовження строку дії договору на період, достатній для виконання сторонами своїх зобов’язань за договором: «У разі невиконання своїх зобов’язань за договором Сторони залишають за собою право подовжити термін дії договору на період, достатній для виконання зобов’язань, про що Сторони підписують додаткову угоду».
Таким чином, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив, які саме виявлені ним порушення законодавства з питань публічних закупівель, що неможливо усунути, стали підставою для відміни торгів.
Неможливість виконання п. 5.1 проекту договору, про яку зазначає Замовник, не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, а відтак, не є підставою для відміни процедури закупівлі як неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. До того ж, розходження строків виготовлення обладнання/виконання робіт що встановлені п. 5.1. проекту договору зі строком дії договору встановленим п. 11.1 проекту договору, не є порушенням яке неможливо усунути, так як можливість усунення даного нестикування передбачена пунктом 11.3 проекту договору.
Замовник приймаючи спірний протокол засідання тендерного комітету замовника 440/2 «В» від 08.12.2020 року не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст.ст. 3, 5, 16, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 1, 3, 4, 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
- прийняти скаргу до свого розгляду;
- встановити порушення процедури закупівлі Замовником (Державним підприємством «СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ», код ЄДРПОУ – 14309787), внаслідок прийняття замовником закупівлі протиправного рішення, що оформлене протоколом засідання тендерного комітету замовника 440/2 «В» від 08.12.2020 року, про відміну тендеру (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-13-000070-c) на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, код 5053 (Капітальний ремонт абсорбційної башти сірчанокислотного цеху ГМЗ ДП "СхідГЗК")» відповідно до п. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (неможливість виконання п. 5.1 проекту договору);
- зобов’язати Замовника (Державне підприємство «СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ», код ЄДРПОУ – 14309787) скасувати його протиправне рішення, що оформлене протоколом засідання тендерного комітету замовника 440/2 «В» від 08.12.2020 року, про відміну тендеру (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-13-000070-c) на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, код 5053 (Капітальний ремонт абсорбційної башти сірчанокислотного цеху ГМЗ ДП "СхідГЗК")» відповідно до п. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (неможливість виконання п. 5.1 проекту договору);
- зобов’язати Замовника (Державне підприємство «СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ», код ЄДРПОУ – 14309787) поновити відмінену, внаслідок прийняття замовником закупівлі протиправного рішення, що оформлене протоколом засідання тендерного комітету замовника 440/2 «В» від 08.12.2020 року про відміну тендеру, процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, код 5053 (Капітальний ремонт абсорбційної башти сірчанокислотного цеху ГМЗ ДП "СхідГЗК")», ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-13-000070-c.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 18.01.2021 14:52
- Пояснення по суті скарги_doc 28.12.2020 09:41
- Пояснення по суті скарги 28.12.2020 09:41
- Рішення від 30.12.2020 № 24209.pdf 05.01.2021 19:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2020 № 24209.pdf 31.12.2020 14:35
- Рішення від 21.12.2020 № 23513 + лист Замовнику.pdf 22.12.2020 17:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2020 16:48
Дата розгляду скарги:
30.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2020 17:39
Дата прийняття рішення по скарзі:
05.01.2021 19:11