-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт по встановленню системи протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуації, система передавання тривожних сповіщень в будівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 9 – спеціалізована школа» по пр. Соборному, 82 в м. Олександрії Кіровоградської області (45316000-5 - Монтаж систем освітлення та сигналізації)
Завершена
445 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 225.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2020 20:50 - 19.10.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Зміни до ТД
Номер:
fcd8a18d9adc4595abaaf49109baf580
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-009465-b.c4
Назва:
Зміни до ТД
Вимога:
Шановний замовник. Повторно переглянувши скасовану Вами закупівлю, виявили нещирість у наданій Вами відповіді «Учасники попередньої закупівлі, які уважно ознайомилися з документацією та вимогами до предмета закупівлі отримали дану довідку без будь-яких перешкод». Учасників було лише двоє і одного Ви дискваліфікували якраз за відсутність довідки огляду на бланку закладу, яку самі йому повинні були надати після обстеження (згідно Вашої відповіді). Підписавши довідку на його бланку Ви навмисно (дискримінаційно) не надали свій бланк. Питання неправомірності у прийнятому Замовником рішенні було би законно доведено у випадку відкритих торгів і розгляду його в АМКУ. Повторно наголошуємо щодо скасування необґрунтованої вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 23:06
Вирішення:
Шановний Учасник! По суті Вашої вимоги повідомляємо, що в повноваження керівника закладу - Замовника не входить обов'язок щодо перевірки правильності складання Учасником документації для подання пропозиції у закупівлі. У попередній закупівлі у одного з Учасників сталася така помилка лише через неуважність вивчення документації та вимог до предмета закупівлі, внаслідок чого він не звернув увагу на необхідність фірмового бланку саме Замовника, а просто підготував на своєму бланку, що є невідповідністю вимогам закупівлі та обов'язковою умовою, яку Учасник не виконав. Наголошуємо, що підготовка документації для своєї пропозиції - це відповідальність та обов'язок Учасника. З метою недопущення подібних невідповідностей звертаємо Вашу увагу на необхідність більш детального ознайомлення з вимогами до предмета даної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
f7edd9ef96fb43548f3d2dd1a72f656c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-009465-b.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник. Нажаль неможливо надіслати Ваші відповіді до АМКУ для розгляду дискримінаційних вимог, ви це добре знаєте і користуєтесь цим. Ви трактуєте норми законодавства, як Вам вигідно. Не зважаючи, що ці вимоги не мають ніякого відношення до предмету закупівлі.
В попередній вимозі дано чітке визначення, що таке електроустановка. Оголошена Вами закупівля на Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт по встановленню системи протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуації, система передавання тривожних сповіщень, не має жодного відношення до електроустановок. Навіть у державному класифікаторі, згідно якого ви оголошували код закупівлі, роботи з електроустановками мають зовсім інший код закупівлі. Повторно наголошуємо щодо скасування цього пункту, як дискримінаційного.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 22:45
Вирішення:
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Усі звернення та вимоги у даній спрощеній закупівлі розглядаються нами у встановленому Законом порядку та без жодних порушень прав будь-кого з Учасників процедури, а документація з вимогами до предмета закупівлі обгрунтована нормативно-правовими актами. Про що свідчить наша відповідь на попередню вимогу стосовно електроустановок, де нами було надано відповідь з посиланням на конкретні законодавчі Правила.
2. Додатковим підтвердженням вірного тлумачення нами законодавства є відповідний пункт робочого проекту системи протипожежного захисту, який зазначає, що "Всі електромонтажні роботи, обслуговування електроустановок, періодичність та методи випробувань захисних засобів повинні виконуватись згідно "Правил технічної експлуатації електроустановок споживачем".
3. У відповідності до чинного Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено можливості Учасникам звертатися до Антимонопольного комітету України, а усі рішення та дії Замовника оскаржуються в судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ea8591fc718f4b73ae642d074a7d1954
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-009465-b.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Згідно п.1.2. ТД вимагається надати наступне підтвердження:
- працівник, який дає дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск, несе відповідальність за достатність передбачених для безпечного виконання робіт заходів по вимкненню та заземленню устаткування і можливість їх здійснення, а також за координацію часу і місця роботи бригад, що допускаються. Давати дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск мають право оперативні працівники з групою V - в електроустановках понад 1000 В і групою IV - в електроустановках до 1000 В.
Згідно специфікації та проектної документації при монтажі СПС не передбачено роботу в електроустановках, у зв’язку з чим вами застосовується дискримінаційна вимога. Тендерне завдання розроблено під заздалегідь визначеного Вами переможця. Для виконання зазначених Вами робіт, згідно чинного законодавства ліцензіат, що надає послуги згідно предмету закупівлі не повинен мати таких документів.
Електроустановка — комплекс взаємопов'язаних машин, ліній, апаратів, допоміжного обладнання (рахуючи будівлі та приміщення, в яких вони встановлені), призначені для виробництва, трансформації, передачі, розподілення електричної енергії і перетворення її в інший вид енергії.
Враховуючи зазначене, звертаємось до Вас щодо скасування цього пункту, як дискримінаційного.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 09:39
Вирішення:
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої дискримінаційної вимоги повідомляємо наступне: відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ КОМІТЕТ ПО НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ № 4 від 09.01.1998 року "Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ДНАОП 0.00-1.21-98)", а саме підпункту 3.2.4. цих Правил працівник, який дає дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск, несе відповідальність за достатність передбачених для безпечного виконання робіт заходів по вимкненню та заземленню устаткування і можливість їх здійснення, а також за координацію часу і місця роботи бригад, що допускаються. Давати дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск мають право оперативні працівники з групою V - в електроустановках понад 1000 В і групою IV - в електроустановках до 1000 В.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 1.1.1. Вимоги цих Правил поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно і є обов'язковими для всіх споживачів та виробників електроенергії, незалежно від їх відомчої належності і форм власності на засоби виробництва.
Саме тому вважаємо, що дану вимогу було заявлено нами у відповідності до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Внесення змін до ТД
Номер:
ec1107fa840443d3b90105a57e79f722
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-009465-b.c1
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовник. Прохання обґрунтувати для всіх учасників закупівлі (щонайменш) доцільність Вашої вимоги щодо довідки на бланку Замовника. Як впливає це на якість тендерної документації чи монтажних робіт, довідка виконана на бланку замовника чи виконавця, якщо в кожній ви ставите підпис і свою печатку? Проаналізувавши скасування попередньої закупівлі, складується враження, що Ви створюєте заздалегідь дискримінаційні вимоги. Принципово не надавав їх деяким учасникам закупівлі, використавши це для дискваліфікації. Після обстеження і ознайомлення з обсягами робіт ви з якихось своїх причин завжди зможете його не дати виконавцю, сказавши, що не має зараз бланку, надрукованої довідки, оргтехніка не працює….. При цьому у випадку не місцевої фірми також необхідний повторний приїзд і.т.п. Вами нажаль навіть не враховується ситуація з COVID, коли більшість передбачливих організацій взагалі скасовують обов’язкове обстеження. Враховуючи зазначене прохання внести зміни до ТД. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів для вирішення питання по суті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2020 22:56
Вирішення:
Шановний, Учаснику! Проаналізувавши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог документації для даної спрощеної закупівлі здійснення попереднього огляду об'єкта для визначення детального обсягу виконання робіт є обов'язковою умовою. Крім того, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та факту проведення детального обстеження (огляду) об'єкта даний документ повинен бути наданий у складі пропозиції та виданий саме на бланку Замовника (виданий Замовником).
Усі Учасники попередньої закупівлі, які уважно ознайомилися з документацією та вимогами до предмета закупівлі отримали дану довідку без будь-яких перешкод, саме тому дискримінаційною вимогу щодо оформлення довідки огляду об'єкту на фірмовому бланку Замовника не вважаємо. На підставі викладеного, жодних навмисних заходів для дискваліфікації будь-кого з Учасників нами не створюється.
2. З метою недопущення технічних ситуацій, які Ви перелічили у своїй вимозі та інших непорозумінь просимо Вас повідомити про дату та час приїзду на об'єкт і довідку на фірмовому бланку буде підготовано згідно Додатку № 7 до Вимог до предмета закупівлі та надано Вам для використання для подальшої подачі пропозиції в належному вигляді.
3. З приводу зауваження стосовно COVID-19, то доводимо до Вашого відома, що Кіровоградська область знаходиться у "зеленій" зоні та є вільною для усіх видів пересування. Тому з метою збереження карантинних заходів на місці огляду об'єкта гарантуємо Вам забезпечення особи, що буде здійснювати даний огляд від Вашої організації усіма необхідними засобами особистого захисту (маска та антисептик для обробки рук). Нами буде призначена уповноважена особа, яка покаже всі приміщення та необхідну документацію також належним чином дотримається усіх карантинних заходів та буде тримати дистанцію 1,5 м. Тож безпеку Вашого робітника буде повністю забезпечено і жодним чином не порушено вимог карантину.
Статус вимоги:
Відхилено