-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція
Завершена
3 002 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 011.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 011.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2020 17:04 - 24.10.2020 01:00
Вимога
Відхилено
один МНН-один ЛОТ.
Номер:
b428aad0707d48d5b8bc5b14b09120b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-008365-b.c1
Назва:
один МНН-один ЛОТ.
Вимога:
Доброго дня,
Для усунення дискримінаційних вимог та у відповідності до спільного листа МЕРТ та МОЗ України від 19.12.2018 р. № 01.7/33810, просимо Вас розділити загальний предмет закупівлі на окремі Лоти, за принципом один МНН-один ЛОТ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2020 12:02
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закупівля проводиться згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого встановлено умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Тендерна документація повинна містити перелік відомостей, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Недискримінація забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Звертаємо Вашу увагу, що Додатком 3 Тендерної документації передбачено можливість надання учасником еквіваленту товару: «Усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз або еквівалент». Предмет закупівлі в оголошенні № UA-2020-10-12-008365-b визначено за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, а не торговою назвою, що забезпечує не дискримінацію учасників відкритих торгів.
Отже, зазначені вище вимоги відповідають законодавству, відносяться до всіх без винятку учасників, не є дискримінаційними, і лише підтверджують взяті на себе учасниками зобов’язання щодо постачання товару належної якості. Таким чином, з огляду на вище викладене, ми як замовник не вбачаємо підстав для внесення змін до тендерної документації, а саме поділу предмета закупівлі на окремі лоти.
Статус вимоги:
Відхилено