-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних відходів
закупівля здійснюється на українській мові
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2020 16:55 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Всі учасники, які приймають участь у визначеній закупівлі мають право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення ПІД ЧАС проведення спрощеної закупівлі.
Номер:
b53c4a2deba54ce492c1a2657d1443ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-008219-b.b3
Назва:
Всі учасники, які приймають участь у визначеній закупівлі мають право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення ПІД ЧАС проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
На Вашу відповідь до поданої нами вимоги UA-2020-10-12-008219-b.b2 від 27.10.2020 15:16 повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.7. ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Електронною системою «Прозорро» передбачено можливість подавати вимоги щодо порушення під час проведення спрощеної закупівлі, а також системою надається вибір учасника на якого подається вимога.
ВИМАГАЄМО: повторно розглянути вимогу UA-2020-10-12-008219-b.b2 від 27.10.2020 15:16, оскільки обраний учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858) Переможцем, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення УО від 26.10.2020 р.)
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
28.10.2020 12:57
Вирішення:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ!
Ваша вимога UA-2020-10-12-008219-b.b3 (далі вимога), яка оприлюднена 28.10.00. о 12:57, розглянута по суті та не підлягає задоволенню з наступних підстав:
У вимозі Ви на свій розсуд вказали, що в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазначені наступні небезпечні відході, які підлягають утилізації.
Але, якщо розглянути Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, то в ньому слово «утилізація» взагалі відсутнє.
У Додатку 1 Замовник визначив інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, відповідно до вимог п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, після таблиці з найменуванням відходів, Замовник навів зобов’язання учасника, а саме: вивіз накопичуваних відходів, здійснювання завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення медичних відходів з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля, вивезення відходів тільки на об’єкти поводження з медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
Замовник у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не висував зобов’язань щодо утилізації відходів.
Підстави для відхилення пропозиції у спрощеній закупівлі визначені п 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Пропозиція Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В складі пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано всі документи, які вимагались Замовником. Відповідно, відсутні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з абз.2 ч. 14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі має право Учасник, пропозиція якого відхилена.
Вимогами закупівлі не було передбачено надання інформації щодо залучення до виконання послуг субпідрядних організацій , а також надання документів які б свідчили про залучення співвиконавців. А тому відхиляти учасника по підставі ненадання такої інформації є незаконним.
Додатково звертаємо увагу, що оголошення не містило пряму заборону про залучення до виконання послуг субпідрядних організацій.
Проектом договору передбачено, що
«2.1. Обов’язки Виконавця:
2.1.3. При наданні послуг (виконанні робіт), передбачених цим Договором, дотримуватися вимог природоохоронного законодавства, санітарних норм і правил України
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Обраний учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858) Переможцем, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення УО від 26.10.2020 р.)
Номер:
aafae7031c4e423fbe9eddccacc3a8b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-008219-b.b2
Назва:
Обраний учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858) Переможцем, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення УО від 26.10.2020 р.)
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр м. Краматораськ», код ЄДРПОУ: 42170577. Адреса: 84307, Донецька обл., місто Краматорськ, вул.Олекси Тихого, будинок 17-П.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-10-12-008219-b, код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
4.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858) Переможцем, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення УО від 26.10.2020 р.)
5.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр м. Краматораськ», оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-12-008219-b. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 26.10.2020 р. Переможцем спрощеної закупівлі було обрано учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858). Уповноважена особа Замовника в особі Артюхової О.Б. зазначила, що відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858) згідно ч. 13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Проте, ми не погоджуємось з рішенням Уповноваженої особи Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а отже підлягає відхиленню на підставі ч. 13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наше обґрунтування полягає в наступному:
Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
7. Копію ліцензії, видану безпосередньо Учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що є предметом цієї закупівлі. (відповідно пункту 20 частини V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08 червня 2020 року №325 відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.)
В таблиці 1 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначені наступні небезпечні відході, які підлягають утилізації:
Найменування відходів
1 Відходи, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з коронавірусом, а саме: використані медичні рукавички, халати, маски, респіратори, та інший медичний одяг, а також пластиковий одноразовий посуд, рушники, предмети для підтримання життєдіяльності хворих
2 Використаний медичний інструмент (гострі предмети:голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазо фікси, пір`я, піпетки, тощо)
3 Предмети, забруднені кров`ю або іншими біологічними рідинами (біологічні відходи, ампутаційні відходи)
4 Елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні, бактерицидні та енергозберігаючі зіпсовані або відпрацьовані)
5 Лікарські, діагностичні, дезінфекційні засоби (фармацевтичні препарати зіпсовані або прострочені)
Учасник Товариство з обмеженою відповідальність «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) в складі тендерної пропозиції надав:
Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України від 24.04.2018 року за № 132 про видачу ліцензії Учаснику.
Згідно Додатку 1 до наказу Мінприроди від 24.04.2018 року № 132 в переліку небезпечних відходів на поводження з якими отримано ліцензію зазначено:
3. Клінічні та подібні їм відходи, а саме- відходи, що виникають в результаті медичного догляду ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами (збирання, зберігання, знешкодження);
8. Ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання).
ТОВ «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) не може повністю виконати зобов’язання, які передбачені документацією, а саме утилізація відходів категорії С, які передбачені даної закупівлею: Елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні, бактерицидні та енергозберігаючі зіпсовані або відпрацьовані), оскільки згідно наданої учасником ліцензії, ТОВ «А-ЕНЕРГО» не має право здійснювати власними силами утилізацію небезпечних відходів, що містять ртуть, а тільки збирання, зберігання.
Замовник наголосив на тому, що ліцензія учасника повинна мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що є предметом закупівлі. Предметом закупівлі є послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних відходів, у тому числі утилізація відходів, що містить ртуть. ТОВ «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) не має право здійснювати утилізацію відходів, що містять ртуть.
Замовник, оголосивши зазначену закупівлю, має бути впевненим, що послуги, які передбачені предметом закупівлею будуть виконанні законним шляхом. Якщо Технічними вимогами зазначена операція утилізація відходів категорії С, учасник, якого обирають переможцем має мати на це дозвіл або має право залучати до виконання послуг співвиконавця, який має дозвільний документ на провадження даного виду діяльності та має відповідне обладнання, відповідно до норм Наказу МОЗ № 325 Крім того, залучення до виконання послуг субпідрядних організацій дозволено чинним законодавством, а також пунктом 2.2.2. договору про надання послуг. Жодного документа, який би свідчив про залучення співвиконавця Учасником не надано.
Зауважуємо, що згідно наданого Статуту ТОВ «А-ЕНЕРГО» пунктом 3.3. зазначено: Види діяльності, які вимагають спеціального дозволу Товариство вправі здійснювати тільки після одержання спеціального дозволу (ліцензії, патенту тощо).
Тобто, ТОВ «А-ЕНЕРГО» не вправі здійснювати утилізацію небезпечних відходів такі як елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні, бактерицидні та енергозберігаючі зіпсовані або відпрацьовані), оскільки відсутній відповідний дозвіл.
Крім того, ТОВ «А-ЕНЕРГО» надав гарантійний лист, де бере на себе зобов’язання власними силами здійснити завантаження, вивезення та утилізацію. Операція «утилізація» в ліцензії на поводження з відходами, що містять ртуть відсутня.
Крім того, в пункті 8 Додатку 2 Замовник вимагав довідку про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, в якій зазначається інформація про наявне обладнання для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, які необхідні для виконання умов договору. Згідно наданої довідки про наявність матеріально-технічної бази, в учасника відсутнє спеціальне обладнання для утилізації ламп люмінесцентних, бактерицидних та енергозберігаючих зіпсованих або відпрацьованих.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» підлягає відхиленню, оскільки в ліцензії на здійснення господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами відсутня операція «утилізація відходів, що містять ртуть.»
Задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо:
1.Відмінити протокол Уповноваженої особи Замовника від 26.10.2020 р. щодо обрання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО», оскільки пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі ч. 13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2.Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції на підстав абз. 2 п 12 ч.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
27.10.2020 15:16
Вирішення:
Шановний учаснику!
Розглянувши вашу вимогу про обрання переможцем учасника - ТОВ "А-Енерго", пропозиція якого на вашу думку не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі повідомляємо про те, що згідно абз.2 ч.14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" подавати вимоги має право лише учасник, пропозиція якого відхилена з питань додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. А замовник зобов'язаний на таку вимогу не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель надати відповідь.
Ваша пропозиція не розглядалась і відповідно - не відхилялась.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги, що звужує коло учасників і порушує право на участь в зазначеній закупівлі.
Номер:
2f4df0b518a44ed5925134ddef38fdc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-008219-b.a1
Назва:
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги, що звужує коло учасників і порушує право на участь в зазначеній закупівлі.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр м. Краматораськ», код ЄДРПОУ: 42170577. Адреса: 84307, Донецька обл., місто Краматорськ, вул.Олекси Тихого, будинок 17-П.
2.Номер закупівлі: UA-2020-10-12-008219-b, код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
3.Підстави подання вимоги: встановлення Замовником дискримінаційної вимоги, що звужує коло учасників і порушує право на участь в зазначеній закупівлі.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр м. Краматораськ», оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-12-008219-b. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі та додатками до Оголошення , ми виявили вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
7. Копію ліцензії, видану безпосередньо Учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що є предметом цієї закупівлі. (відповідно пункту 20 частини V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08 червня 2020 року №325 відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.)
В таблиці 1 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначені наступні небезпечні відході, які підлягають утилізації:
Найменування відходів
1 Відходи, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з коронавірусом, а саме: використані медичні рукавички, халати, маски, респіратори, та інший медичний одяг, а також пластиковий одноразовий посуд, рушники, предмети для підтримання життєдіяльності хворих
2 Використаний медичний інструмент (гострі предмети:голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазо фікси, пір`я, піпетки, тощо)
3 Предмети, забруднені кров`ю або іншими біологічними рідинами (біологічні відходи, ампутаційні відходи)
4 Елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні, бактерицидні та енергозберігаючі зіпсовані або відпрацьовані)
5 Лікарські, діагностичні, дезінфекційні засоби (фармацевтичні препарати зіпсовані або прострочені)
Відповідно до пункту 4 Оголошення кількість зазначених відходів наступна:
Обсяг виконання послуг – 2230 кг, з них:
небезпечні відходи категорії В – 2000,00 кг;
небезпечні відходи категорії С – 230 кг.
Відповідно, значна кількість (2000,00 кг) небезпечних відходів, передбачених предметом зазначеної закупівлі становить медичні відходи категорії В. Замовник об’єднав в одному лоті відходи різної номенклатури, додавши незначну кількість відходів (230 кг), що потребують наявності зовсім іншого обладнання та ліцензії на поводження з даними відходами (зокрема, елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні, бактерицидні та енергозберігаючі зіпсовані або відпрацьовані).
Зауважуємо, що чинним законодавством не заборонено залучати до виконання послуг співвиконавців. А саме, ч.3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Відповідно, зазначене формулювання ліцензії, що документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що є предметом цієї закупівлі є дискримінаційною та виключає можливість залучення субпідрядника/співвиконавця на окремі види послуг з використанням потужностей, обладнання та технологій даних суб’єктів господарювання, що суперечить ч.3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим звужує коло учасників і порушує право на участь в процедурі закупівлі.
Учасники, що спеціалізуються на знешкодженні медичних та клінічних відходів, але не спеціалізуються на відходах, що містять ртуть, не повинні позбавлятися права прийняти участь в даній закупівлі в добросовісній конкуренції з правом часткового залучення співвиконавців для надання послуг на окремі види відходів (зокрема: елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (лампи люмінесцентні, бактерицидні та енергозберігаючі зіпсовані або відпрацьовані).
Крім того, вимагати ліцензію, видану безпосередньо Міністерством екології та природних ресурсів України є також дискримінаційним. Міністерство екології та природних ресурсів України пройшло декілька етапів реорганізації. На дату подання пропозиції, видачею ліцензії щодо здійснення господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами займається Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України. Згідно Постанови КМУ «Положення про Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України» від 25 червня 2020 р. № 614 Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України:
27) забезпечує видачу ліцензії (відмову у видачі, переоформлення, анулювання, зупинення дії, відновлення дії, розширення або звуження провадження виду господарської діяльності) на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами та здійснює контроль за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов.
Ліцензії, які видані Міністерством екології та природних ресурсів є також чинними. Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII, статтею 21 «Прикінцеві та перехідні положення» визначено наступне:
«п.6. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими.
Відповідно, зазначеним формулюванням, що ліцензія має бути видана саме Міністерством екології та природних ресурсів України є дискримінаційним, та позбавляє право на участь учасників, які мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами, видана іншим Уповноваженим органом.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі і викласти вимогу, зазначену у пункті 7 в наступній редакції:
7 Копію ліцензії (або наказ про видачу ліцензії), видану учаснику Уповноваженим органом на право провадження господарської діяльності з поводженням із небезпечними відходами, що надає право надання послуг, передбачених предметом закупівлі. У разі залучення до виконання послуг інших суб’єктів господарювання у якості співвиконавця, надати діючий договір про надання послуг з Ліцензією, виданою Уповноваженим органом на поводження з небезпечними відходами, що надає право надання послуг, передбачених предметом закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_ Обласний перинатальний центр Краматорськ.pdf 16.10.2020 16:32
- Протокол щодо розгляду вимоги.PDF 20.10.2020 15:50
Дата подачі:
16.10.2020 16:32
Вирішення:
Вимога не відповідає нормам чинного законодавства
Статус вимоги:
Відхилено