• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

капуста, буряк, морква та цибуля

Завершена

35 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 352.50 UAH
Період оскарження: 12.10.2020 16:32 - 19.10.2020 16:37
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: 02c2765235ea47d3bc3b0f1a69cbcd8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-007729-b.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
вих.1901 від 30.10.2020 «ШИРОКІВСЬКОМУ ВИПРАВНОМУ ЦЕНТРУ(№75)» СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА 28.10.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою державної установи «Широківський виправний центр (№75)» №11 від 28.10.2020 року, відповідно до якого було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, морква – 570кг, капуста 2710кг, цибуля – 670 кг та буряк 540 кг, як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 п.13 ч. 1, а саме: - учасник не надав гігієнічні сертифікати: - експлуатаційний дозвіл, санітарна довідка, про санобробку автомобіля, надав гарантійний лист про зберігання картоплі, що не відповідає предмету закупівлі – овочі. Дане рішення вважаємо необґрунтованим, незаконним та таким, що порушує наші законні права та інтереси як учасника закупівлі та потенційного переможця. Перш за все слід зазначити, що відповідно до п.1 Тендерної документації передбачено, що якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ та бути підтверджена карантинними та гігієнічними сертифікатами, посвідченням якості. 22 липня 2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 1602-VII «про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів». Вказаним законом, починаючи з 20.09.2015 року, дія Декрету КМУ від 10.05.1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» відносно харчових продуктів припиняється (п. 9 ЗУ №1602: «положення Декрету не поширюється на продукцію, що є харчовим продуктом»). Також, відповідно до ЗУ № 1602-VII з 20.09.2015 року скасовано обов’язок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи(гігієнічні сертифікати). Також слід зауважити що тендерною документацією не передбачено будь-яка вимога щодо надання роз’яснень/листів у випадку відсутності документів, що не передбачені нормами чинного законодавства, а тому не надання нами відповідного роз’яснення не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Документи що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Вище зазначена інформація є публічною, загальнодоступною та доступ до неї є вільним Також в своєму протоколі Замовник зазначає, що наша пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 п.13 ч. 1. Слід зазначити, що відповідно до ст. 13 зазначеного Закону: Стаття 13. Процедури закупівлі 1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. 2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. 3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. В ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні п. 13 ч.1, таким чином не зрозуміло зокрема в чому саме наша пропозиція не відповідає в цій частині умовам ТД. Також, слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено вимогу щодо надання експлуатаційного дозволу та санітарної довідки про санобробку автомобіля, тому відхилення нашої пропозиції в цій частині також незаконне. У складі тендерної пропозиції ФОП Дзюба О.І. надав декларацію на овочі, яка не відповідає нормам чинного законодавства, а саме: - Не вірно вказано нормативний документ який підтверджує якість продукції, а саме ДСТУ на овочі. - Відсутнє посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (експертний висновок та/або протокол досліджень) Щодо надання гарантійного листа про зберігання картоплі, що не відповідає предмету закупівлі – овочі. Повідомляємо, що у тендерній документації замовника згідно закупівлі ДК 021:2015-03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, морква – 570кг, капуста 2710кг, цибуля – 670 кг та буряк 540 кг, вказано саме надати гарантійний лист про зберігання картоплі, тому ми виконали вимогу замовника і надали саме той гарантійний лист який вимагався!!! . З урахування вище викладеного вимагаємо скасувати Протокол № 11 від 28.10.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, морква – 570кг, капуста 2710кг, цибуля – 670 кг та буряк 540 кг та акцептувати нашу пропозицію таку яка відповідає вимогам ТД.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! нами уважно вивчено ваші зауваження щодо рішення про визнання переможця та вирішено прийняти рішення залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 06.11.2020 12:12