-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Завершена
434 370.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 171.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 171.85 UAH
Період оскарження:
12.10.2020 13:42 - 24.10.2020 01:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:
18b73d9ea7c049c18dbf169476260b5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-005165-b.b2
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Опис вимоги додається в окремому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ГУДСУзНС у Запорізькій області №2.pdf 13.11.2020 10:08
- Відповідь на вимогу 17.11.2020 13:39
Дата подачі:
13.11.2020 10:09
Вирішення:
Вельмишановний Учасник ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» (далі – Учасник), Замовник вдячний за Ваші дії, спрямовані на покращення обізнаності Замовника в практиці Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), зокрема ознайомити із текстом Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 15278-р/пк - пз від 10.08.2020 року. Але практика оскаржень рішень і дій суб’єктів публічних закупівель, а також правові позиції органу оскарження та суду, як і чинне законодавство, регулююче дані правовідносини є тією основою, якою керується Замовник під час проведення кожної закупівлі.
Крім того, Замовник впевнений, що кадрова політика АМКУ дозволила об’єднати на своїх лавах високо ерудованих, гарно обізнаних професіоналів своєї справи, які не дозволяють собі формальний підхід до виконання своїх обов’язків, фахівці Колегії АМКУ під час розгляду скарг глибоко та ретельно вивчають кожну окремо, ретельно досліджують матеріали та доводи кожної із сторін, а суворе дотримання ними законодавства приводить до ухвалення у справах об’єктивних та неупереджених рішень з урахуванням дослідження обставин проведення кожної публічної закупівлі.
Замовнику не зрозуміло фанатичне ставлення в доведенні до нашого відома Вашого не вподобання прийнятим рішенням про відхилення Вашої тендерної пропозиції, що в повній мірі суперечить наданій Вами згоді про можливість відхилення Вашої тендерної пропозиції та розуміння про те, що Замовник вільний (не обмежений) у прийнятті будь – якої іншої пропозиції з більш вигідними для Замовника умовами (дана згода викладена в Додатку 1 до тендерної документації на другому аркуші в пункті 2).
Щодо Ваших численних тверджень про «неправомірність відхилення» Вашої тендерної пропозиції та «прийняття необґрунтованого відповідного рішення на підставах, не передбачених законом та не відповідно до вимог закону» повідомляю, що Тендерна документація (далі – Документація) Замовника складається із суворим дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині правових та економічних засад здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави (Замовник – Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області є органом державної влади) з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, а також інших законів України, нормативно – правових та підзаконних нормативних актів в частині взаємовідносин при виконанні договорів та спеціального статусу/порядку використання предметів, товарів, робіт та послуг, якщо такий є.
В даному випадку, під час проведення Процедури закупівлі з предметом закупівлі «Електрична енергія», яка оголошена 12.10.2020 року (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-12-005165-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-12-005165-b) Документація безоплатно оприлюднена Замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель https://dzo.com.ua з загальним доступом, як того вимагає положення частини 1 статті 22 «Тендерна документація» Закону.
В Документації викладено відомості передбачені частиною 2 статті 22 Закону з зазначенням в якому саме Додатку до Документації вони викладені.
Замовником виконані вимоги частини 4 статті 22 Закону – в Документації не містяться вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та відсутні вимоги документального підтвердження інформації про відповідність, яка є публічною та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним(згідно із положеннями Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
Відповідно підпункту 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації в складі тендерної пропозиції, яка подається учасником, повинна міститься «сканована копія з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку (або сканована копія з оригіналу витягу з Реєстру платників єдиного податку) – у разі наявності (якщо Учасник є платником єдиного податку) або інформаційний лист про те, що Учасник не є платником єдиного податку». В цій частині вимога Замовника до Документації Учасником проігнорована в рівній мірі як і положення пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
1) «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
2) «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та може спричинити відхилення такої пропозиції.»
Також необхідно відмітити той факт, що Учасник знехтував своїм правом на надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, передбаченим статтею 24 Закону та не звернувся у встановлений строк (не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції) до Замовника з відповідним питанням та/або вимогою.
Таке ставлення Учасника до процедури закупівлі, дотримання вимог Закону в своїй сукупності призвело до прийняття рішення про відхилення його пропозиції з підстави, передбаченої абзацом 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
В своїх скаргах Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Таким чином, з огляду на вищевикладене, у Замовника відсутні об’єктивні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
Номер:
2d5033ccd1f04eb8be19484bb06e4e13
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-005165-b.a1
Назва:
ВИМОГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
Вимога:
Опис щодо неправомірних дій Замовника додається у окремому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ГУДСУзНС у Запорізькій області.pdf 04.11.2020 00:24
- Вимога ГУДСУзНС у Запорізькій області №2.pdf 12.11.2020 17:29
- Відповідь на вимогу 09.11.2020 14:09
Дата подачі:
04.11.2020 00:25
Вирішення:
За змістом абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна містити скановану копію з оригіналу свідоцтва платника ПДВ (або сканована копія з оригіналу витягу з Реєстру платників податку на додану вартість) – у разі наявності (якщо Учасник є платником ПДВ) або інформаційний лист про те, що Учасник не є платником ПДВ;
сканована копія з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку (або сканована копія з оригіналу витягу з Реєстру платників єдиного податку) – у разі наявності (якщо Учасник є платником єдиного податку) або інформаційний лист про те, що Учасник не є платником єдиного податку;
Тобто подання учасниками документів на підтвердження наявності/відсутності статусу платника єдиного податку була визначена в тендерній документації як умова участі в закупівлі.
У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1720314500039. З урахуванням вищезазначеної вимоги замовника та наданого Учасником витягу з реєстру платників податку на додану вартість, Учасник у складі своєї пропозиції повинен був надати інформаційний лист про те, що Учасник не є платником єдиного податку.
Але у складі своєї пропозиції Учасник не надав ані документів про те, що Учасник є платником єдиного податку (скановану копію з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку або скановану копію з оригіналу витягу з Реєстру платників єдиного податку), ані інформаційного листа про те, що Учасник не є платником єдиного податку. При цьому, відомостей про те, що сказана інформація/документи відсутні у Учасника - ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ», у складі тендерної документації також не надано.
Відповідно до розділу V. Тендерної документації «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Жодних звернень Учасника через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями або з вимогами щодо усунення порушення щодо тендерної документації не надходило.
В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником було визначено, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та може спричинити відхилення такої пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» була правомірно відхилена Замовником, про що прийняте відповідне рішення.
Згідно тексту вимоги Учасника «… твердження Замовника про відсутність у складі пропозиції інформаційного листа про те, що Учасник не є платником єдиного податку, що в свою чергу суперечить вимогам замовника, є безпідставним, зважаючи, по-перше: - такий документ не передбачений законодавством для Учасника оскільки він є юридичною особою, а відповідно, не подається ним у складі тендерної пропозиції, тобто відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для ії відхилення замовником,…» - дане викладене Учасником твердження, на думку Замовника, є засобом маніпулювання термінами та деякими положеннями законодавства України.
Твердження Учасника « - така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, за яким Замовник має можливість перевірити документи юридичної особи та має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» не відповідає дійсності в частині доступності та відкритості даної інформацій про Учасника з огляду на наступне:
1) Згідно відкритих даних про Учасника, які містяться на електронному майданчику dzo.com.ua відображається інформація: повна назва, код в ЄДРПОУ, юридична адреса, контактна особа та її засоби зв’язку;
2) В аналітичній системі для комплаєнсу, аналізу ринків, ділової розвідки та розслідувань YouControl (https://youcontrol.com.ua/) також відсутні відомості про те що Учасник є платником єдиного податку. А за даними системи YouControl: «Реєстр платників єдиного податку: Інформація про дійсне свідоцтво єдиного податку відсутня в базі».
Учасник в своїй вимозі не аргументовано висловлюється щодо «…відсутність у складі пропозиції інформаційного листа про те, що Учасник не є платником єдиного податку, що в свою чергу суперечить вимогам замовника…» та ігнорує п.п. 6 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в якому зазначено наступне «6) сканована копія з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку (або сканована копія з оригіналу витягу з Реєстру платників єдиного податку) – у разі наявності (якщо Учасник є платником єдиного податку) або інформаційний лист про те, що Учасник не є платником єдиного податку»;».
Крім того Учасник в своїй вимозі допускає підміну понять в наступній інтерпретації: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тоді замовник мав би відхилити тендерну пропозицію такого Учасника.
Проте, протокол відхилення не містить жодної інформації про таке звернення і про результати отриманої відповіді.» підміняючи поняття «ненадання інформації» поняттям «достовірності інформації» та називає це «невідповідністю» пропонуючи відносити такі дії Учасника до «формальних помилок».
Посилання Учасника в цій частині на умови тендерної документації та п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зовсім нікчемні у зв’язку з тим, що надання «сканованої копії з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку (або сканованої копії з оригіналу витягу з Реєстру платників єдиного податку) – у разі наявності (якщо Учасник є платником єдиного податку) або інформаційний лист про те, що Учасник не є платником єдиного податку» є умовою технічної специфікації щодо предмета закупівлі, а в п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дає опис та приклади формальних помилок – технічні помилки та описки.
Посилання Скаржника на п. 187.10 ПКУ взагалі не відноситься до відносин, що регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» та безпосередньо до предмету закупівлі порядку його закупівлі.
Таким чином, Вимога Учасника ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» про перегляд рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції безпідставна, суперечить вимогам діючого законодавства України а тому задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено