• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Гараж на два бокси на території Краматорської спеціальної школи № 18 Донецької обласної ради»

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Гараж на два бокси на території Краматорської спеціальної школи № 18 Донецької обласної ради»

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2020 13:24 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 87b111a9a9c6485a9b10f6dc68dbe6ab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-003264-c.b2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Краматорською спеціальною школою № 18 Донецької обласної ради було оголошено закупівлю UA-2020-10-12-003264-c за предметом Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Гараж на два бокси на території Краматорської спеціальної школи № 18 Донецької обласної ради», у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування). За результатом розгляду пропозицій Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи №73 від 28.10.22020р. (надалі – Протокол) ТОВ «БТК Ремторгмбуд» визнано переможцем процедури закупівлі. Зазначене рішення Замовника є протиправним порушує вимоги тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин: 1. Відповідно п.1 пп. 1.2 до Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник підтверджує наявність діючих кваліфікаційних сертифікатів у відповідальних виконавців, які залучаються до розроблення окремих розділів або частин проектної документації, у тому числі ГІПа під керівництвом, якого розробляється проектна документація. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відповідно строк дії сертифікату та його чинність підтверджується свідоцтвом про підвищення кваліфікації яке відповідно до вищезазначеної норми отримують не раніше ніж раз на п’ять років. У складі пропозиції ТОВ "БТК Ремторгмбуд" надано файл «Довідка персонал» . Даний файл містить кваліфікаційний сертифікат Носової Юлії Сергіївни серія АР №003162 від 14.09.2012р. ; кваліфікаційний сертифікат Будуля Олени Олександрівни серія АР №005888 від 16.01.2013р. кваліфікаційний сертифікат Іванєєвої Ірини Василівни серія АА №001894 від 15.10.2013. Таким чином кожний із наданих сертифікатів отриманий понад 5 років відносно дати подання пропозицій отже дійсність даних кваліфікаційних сертифікатів мають підтверджувати свідоцтва про підвищення кваліфікації . Враховуючи, що у складі пропозиції ТОВ "БТК Ремторгмбуд" відсутні свідоцтва про підвищення кваліфікації або додатковий лист – пояснення щодо не надання зазначених документів учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність діючих кваліфікаційних сертифікатів у відповідальних виконавців. 2. Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1.7 тендерної документації передбачено надання учасником кошторис на виконання проектних робіт має бути виконаний згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документаціїї на будівництво» зі змінами №1 від 01.01.2016, №2 від 01.09.2016р та №3 від 16.10.2018р. У складі пропозиції ТОВ "БТК Ремторгмбуд" надано кошторис який не відповідає зазначеним вимогам з наступних підстав: 1) Кошторис №1 складено з порушенням вимог Розділу 5 «Визначення кошторисної вартості проектних робіт» ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013). Згідно п. 1 Додатка К ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013: «За умови неможливості визначити вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою № 3-П (додаток Д)», тобто складання кошторисного розрахунку за формою 3-П при можливості визначення вартості проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж, є неприпустимим при наявності прямих розцінок. Учасник ТОВ "БТК Ремторгмбуд" мав надати розрахунок, згідно «Збірника цін на проектні роботи для будівництва», а також «Загальних вказівок по застосуванню збірника цін на проектні роботи для будівництва» із застосуванням відповідних коефіцієнтів. Звертаємо увагу, що назва об’єкту будівництва, яка вказана у Кошторисі №1 не відповідає предмету закупівлі «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Гараж на два бокси на території Краматорської спеціальної школи № 18 Донецької обласної ради». 2) Зведений кошторис не відповідає вимогам п. 5.10.1 ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013: «Якщо вартість проектних, вишукувальних або науково-проектних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формою № 2-П або № 3-П, зведений кошторис (форма № 1-П) не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису на проектні і вишукувальні роботи виконує відповідний кошторис, складений за формою № 2-П або № 3-П. Такий кошторис підписує керівник проектної організації, головний архітектор проекту (головний інженер проекту) та виконавець, що склав кошторис.» А учасник ТОВ "БТК Ремторгмбуд" надав у складі кошторисної документації зведений кошторис та з відсутніми підписами відповідальної особи, а саме головного архітектора проекту (головного інженера проекту) та виконавця, що склав кошторис, що суперечить п.5.10.1 ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013, зазначеному вище. Без підпису відповідальної сертифікованої особи, яка в подальшому несе відповідальність за виконання робіт згідно Технічного завдання, ставить під сумнів якість та достовірність наданої кошторисної документації. 3) У розрахунку вартості не враховані кошти на проходження експертизи проєкту, згідно п. 1.1. Проекту Договору «Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим договором (надалі – Договір) у строки обумовлені в цьому договорі, виконати розробку проектно-кошторисної документації та пройти експертизу проекту по об'єкту: Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Гараж на два бокси на території Краматорської спеціальної школи № 18 Донецької обласної ради»…..» та п.3 Додатку № 3 до Тендерної документації. З огляду на зазначене, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі "БТК Ремторгмбуд", та перейти до розгляду пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН». Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «ПК «АРОКН» буде вимушене скористатися своїм правом звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до п.1. п.п 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації «Для виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації Учасник підтверджує наявність діючих кваліфікаційних сертифікатів у відповідальних виконавців, які залучаються до розроблення окремих розділів або частин проектної документації, у тому числі ГІПа під керівництвом, якого розробляється проектна документація». Вказаним пунктом Тендерної документації не передбачено надання свідоцтва про підвищення кваліфікації. Тому переможцем виконані вимоги вказаного пункту тендерної документації. Крім того Закон України «Про архітектурну діяльність» не містить вимог щодо обов’язкового надання свідоцтва про підвищення кваліфікації разом із сертифікатом. Інформація про те, що спеціаліст пройшов підвищення кваліфікації міститься у загальнодоступному реєстрі атестованих осіб. Інформація про виконавців, що пройшли професійну атестацію, вноситься до Реєстру атестованих осіб, Порядок ведення якого визначено в Положенні про атестаційну архітектурно-будівельну комісію (наказ Мінрегіону від 25.06.2011 № 93, зареєстрований у Мін’юсті 15.07.2011 за № 878/19616), а повідомлення про внесення до Реєстру відомостей, визначених п. 6,5 цього Положення, розміщується на офіційному веб-сайті Мінрегіону. Таким чиним не надання свідоцтва про підвищення кваліфікації з одночасним наданням діючого кваліфікаційного сертифікату не є порушенням вимог Закону України «Архітектурну діяльність» та вимог тендерної документації. 2. ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документаціїї на будівництво» зі змінами №1 від 01.01.2016р., №2 від 01.09.2016р. та №3 від 16.10.2018р., носить рекомендаційний характер. У складі кошторисів, наданих на тендерну закупівлю: «Гараж на два бокси на території Краматорської спеціальної школи № 18 Донецької обласної ради», ТОВ «БТК Ремторгмбуд» не порушило норми викладені в вищенаведеному нормативному документі, а саме за власною ініціативою додало зведений кошторис, що не суперечіть тендерній документації. Форма 3-П прикріплена до тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «БТК Ремторгмбуд», що не порушує умови тендерної закупівлі, а також діючих норм стосовно складання кошторисів на проектно-вишукувальні роботи. Щодо включення вартості експертизи до кошторису вартості проектних робіт, в Додатку №3 до тендерної документації надане завдання на проектуванння, в якому не зазначено пункт щодо проходження експертизи розробником проекту. 3. Стосовно підписів: Керівник проектної організації/установи юридично є відповідальною особою за виконання будь-яких робіт і несе відповідальність відповідно діючому законодавству України. Ще раз зазначаємо, що норми ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документаціїї на будівництво» зі змінами №1 від 01.01.2016р., №2 від 01.09.2016р. та №3 від 16.10.2018р. носить суто рекомендаційний характер, а не законодавчий.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 5066eae4ac66433fa684d2a6b1c3fb5b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-003264-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Просимо внести зміни в пункти 2.12 та 2.13 Додатку 2 до Тендерної документації, адже надання зазначених в цих пунктах довідок є дискримінаційним та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій та прибуття протягом двох годин за першою вимогою замовника для участі у нарадах безпосередньо на об'єкті замовника. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця (без прибуття протягом двох годин за першою вимогою замовника (п.2.13).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога задоволена. Додаток 2 - п.2.12 і п.2.13 змінені
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так