• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для службових автомобілів)

шини для службових автомобілів

Торги не відбулися

100 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2017 14:14 - 20.02.2017 14:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація Учасника

Номер: c4c6c6ac833948f68a5e34bf235f02f9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-15-000360-a.a2
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника
Скарга:
Доводимо до Вашого відома, що завантаження в систему Прозорро остаточної цінової пропозиції можливо Учасником лише на етапі «КВІЛІФІКАЦІЯ», що було зроблено Учасником ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» 28.02.2017р,. У звязку з цим зауважуємо, що ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» дискваліфіковано з порушенням норм діючого законодавства. Тож, зважаючи на це, вимагаємо відмінити рішення, яке суперечить Порядку здійснення допороговuх закупівель, та визнати переможцем ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» .
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Пункт 6.5 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016р. N 35, дає можливість у період уточнень Користувачам (Учасникам) Системи звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог закупівлі. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам (Учасникам) Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. Період уточнень на дану закупівлю був з 15.02.2017 року до 20.02.2017 року до 14:00.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2017 10:53
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "Центр-Шина Груп", Вікторія Веселовcька +380567901809, +380567901838, +380502849381, +380984173264, +380675653391 meganew@ukr.net
Вимога
Вирішена

Порушення Порядку проведення допорогових закупівель

Номер: f92ea394096e46dd8f4f87247ed4284e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-15-000360-a.b1
Назва: Порушення Порядку проведення допорогових закупівель
Вимога:
Повідомляємо, що завантаження в систему Прозорро остаточної цінової пропозиції можливо лише Учасником, пропозиція якого розглядається в даний момент усім іншим Учасникам доступ для завантаження закритий до початку оцінки саме ЇХ пропозицій. У звязку з цим зазначена в протоколі причина відхилення пропозицій є повністю АБСУРДНОЮ та дискримінаційною. Виконати подібні вимоги було технічно неможливо. Зважаючи на це, вимагаємо відмінити рішення, що суперечить Порядку та продовжити розгляд пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пункт 6.5 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016р. N 35, дає можливість у період уточнень Користувачам (Учасникам) Системи звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог закупівлі. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам (Учасникам) Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. Період уточнень на дану закупівлю був з 15.02.2017 року до 20.02.2017 року до 14:00.
Статус вимоги: Задоволено