-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне робоче місце № 1; Комп’ютерне робоче місце № 2, Комп’ютерне робоче місце № 3, Багато-функційний пристрій (принтер-сканер-копір))
джерело фінансування власні кошти мова голошення українська мова якою готують пропозиції учасники - ураїнська мова
Завершена
294 376.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 471.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 471.88 UAH
Період оскарження:
12.10.2020 12:15 - 24.10.2020 01:00
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику!
Номер:
b055bfc470a24c64a1272ee871c81f69
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-004294-b.c2
Назва:
Шановний Замовнику!
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «7. Копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft.
8. Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві..». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2020 15:55
Вирішення:
Шановний учасник! Інше програмне забезпечення не можливе. Потрібно саме таке, для уніфікації роботи усіх робочих навчальних процесів навчального закладу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Умови
Номер:
068c8a617fbf4822820b92c841d646b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-004294-b.c1
Назва:
Умови
Вимога:
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: « Для оперативного вирішення питань з сервісного обслуговування та ремонту Учасник повинен мати власний сервісний центр умісті Полтава (в підтвердження у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність власного сервісного центру)..», а також "Наявність власного вантажного транспортного засобу для постачання товару. Учасник на виконнання даної вимоги надає довіку у довільній формі , та документи що підтверджують його наявність ." Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки і власний транспорт, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) та на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами в транспортом, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Заборона залучати сервісні центри та служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацієюЖодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні сервісні центри, лвасний вантажний транспорт. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами і транспотними компаніями на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та відповідними організаціями, а також можуть гарантувати виконання всії відповідних гарантійних зобов'язань. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2020 15:53
Вирішення:
Шановний учасник, щодо Вашої вимоги, повідомляємо наступне:
Керуючись нормами ст. 22 ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - (тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). Отже встановлені умови тендерної документації, не є дискримінаційними, та у жодному разі не обмежують коло учасників.
Статус вимоги:
Відхилено