• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

НК 024:2019 Код 13904 Швовий хірургічний матеріал із неіржавкої сталі, полінитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13906 Поліестерне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13906 Поліестерне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13906 Поліестерне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 17245 Хірургічна нитка з полібутефіру , код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13908 Полигліколеве кислотне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13908 Полигліколеве кислотне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13908 Полигліколеве кислотне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13908 Полигліколеве кислотне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13908 Полигліколеве кислотне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13908 Полигліколеве кислотне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 17246 Хірургічна нитка з полігліконату, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитк,а код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13905 Шво, нейлон ,код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13905 Шво, нейлон, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13905 Шво, нейлон, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13908 Полигліколеве кислотне шво, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 17246 Хірургічна нитка з полігліконату, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 60480 Нитка хірургічна самофіксуються з полігліконата, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4; НК 024:2019 Код 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, код ДК 021:2015: 33141121-4

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які надані учасником у складі пропозиції, але не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), мовою іншою, ніж українська мова або російська мова, повинні мати автентичний переклад на українську мову, крім документів, викладених на російській мові. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Завершена

1 370 225.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 702.25 UAH
Період оскарження: 12.10.2020 12:15 - 04.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 226be65482dd4651a7ec0524d4fae28b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-001099-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Дата розгляду скарги: 11.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2020 20:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2021 20:54
Дата виконання рішення Замовником: 16.01.2021 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи Рішення № 297-р/пк-пз від 11.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-12-001099-a, скасувати рішення Замовника про визначення фізичної особи-підприємця Степаненко Ірини Федорівни переможцем процедури Закупівлі (протокол засідання тендерного комітету №150 від 14.12.2020).
Автор: ТОВ "ІНСТАМЕД", ІНСТАМЕД ТОВ +380443531583 instamed06@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації

Номер: a22c599f47524903bddefb9646293af7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-001099-a.a2
Назва: СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації
Скарга:
При вивченні Додатку 4 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ та МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» виявилося, що по багатьом позиціям замовник закуповує шовні матеріали, які не мають еквівалентів і належать одному-єдиному виробнику Covidien (Medtronic) На додачу до наведеного в Додатку 4 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ та МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вказано: «5. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. На підтвердження учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження (надати копію повноважень представника, або дилера, або дистриб'ютора, завірених власною печаткою (у разі її використання) такого представника, або дилера, або дистриб'ютора) поширюються на територію України). В гарантійному листі має бути зазначена інформація про номер ID UA - тендеру в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі та назву учасника». Таким чином, за умовами тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний уповноважений представник нададуть гарантійний лист (інша назва – «лист авторизації»). З врахуванням того, що в тендерній документації вказана продукція виробника Covidien (Medtronic), то саме лише цей виробник або його офіційні представники можуть надати «дозвіл» учаснику прийняти участь в закупівлі і надати документи, що підтверджують їх повноваження на території України. П Р О Ш У: 1. Встановити порушення законодавства замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-10-12-001099-a безеквівалентних позицій конкретного виробника (п.п. 5-10, 17, 18, 20-22, 24, 28 Додатку 4 Тендерної документації); 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-10-12-001099-a шляхом повного виключення позицій 5-10, 17, 18, 20-22, 24, 28 Додатку 4 Тендерної документації з відкритої закупівлі; 3. Встановити порушення законодавства замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-10-12-001099-a п. 5 Додатку 4 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника (філії, дистриб’ютора, дилера тощо) з наданням підтверджуючих документів; 4. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-10-12-001099-a шляхом видалення із тендерної документації пункту 5 Додатку 4 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника (філії, дистриб’ютора, дилера тощо) з наданням підтверджуючих документів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.10.2020 21:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2020 00:55
Дата виконання рішення Замовником: 30.11.2020 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), пункту 2 розділу II тендерної документації, враховуючи Рішення № 21265- р/пк-пз від 16.11.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель внесені зміни по Закупівлі
Автор: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Ірина Федорівна +380949102725 fopirastep@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога про вилучення дискримінаційної умови

Номер: 9d68d3c5ddb743389a44ef501e10acf9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-001099-a.c1
Назва: Вимога про вилучення дискримінаційної умови
Вимога:
При вивченні Додатку 4 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ та МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» виявилося, що по багатьом позиціям замовник закуповує шовні матеріали, які не мають еквівалентів і належать одному-єдиному виробнику Covidien (Medtronic) При пошуку на ринку України виявилося, що шовний матеріал з такими характеристиками інші виробники не виробляють, тобто на ринку України відсутній адекватний еквівалент, який би підходив до опису замовника. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). …4. Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНІ МАРКУ ЧИ ВИРОБНИКА або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що учасник ПОВИНЕН МАТИ МОЖЛИВІСТЬ запропонувати еквівалент, який може дійсно замінити виріб, вказаний в тендерній документації. Відсутність такої можливості є дискримінацією На додачу до наведеного в Додатку 4 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ та МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вказано: «5. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. На підтвердження учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження (надати копію повноважень представника, або дилера, або дистриб'ютора, завірених власною печаткою (у разі її використання) такого представника, або дилера, або дистриб'ютора) поширюються на територію України). В гарантійному листі має бути зазначена інформація про номер ID UA - тендеру в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі та назву учасника». Таким чином, за умовами тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний уповноважений представник нададуть гарантійний лист (лист авторизації). З врахуванням того, що в тендерній документації вказана продукція виробника Covidien (Medtronic), то саме лише цей виробник або його офіційні представники можуть надати «дозвіл» учаснику прийняти участь в закупівлі. Виробник продукції або його представник мають можливість НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати, щоб не надавати. Тобто, УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ПОСТАВЛЕНА В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників і економічної неефективності закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу внести зміни до тендерної документації: 1) повністю видалити із закупівлі безеквівалентні позиції конкретного виробника (п.5-10, 17, 18, 2-22, 24, 28) або поділити закупівлю на лоти, з винесенням даного унікального матеріалу конкретного виробника в окремий лот, 2) а також видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного (авторизаційного) листа від виробника або його офіційного представника (п. 5 Додатку 4 до тендерної документації). В іншому випадку буду вимушена оскаржувати тендерну документацію замовника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що додаток №4 до тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника. Технічна специфікація (ЗАГАЛЬНІ та МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, викладені у додатку № 4 до тендерної документації) містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Також у Додатку №4 міститься примітка, відповідно до якої у разі, якщо дані Медико-технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Медико-технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі містять вираз «або еквівалент», відповідно до ст. 23 Закону. Окрім цього, зазначаємо, що згідно аналізу ринку, вироби медичного призначення, які перелічені у додатку № 4 до тендерної документації можуть постачати як вітчизняні, так і іноземні виробники, зокрема: ТОВ «ОПУСМЕД» (Україна), ТОВ «ГОЛНІТ» (Україна), ПП «Укртехмед» (Україна), Етікон, ЛЛС. (США), B.Вraun Surgical S.A. (Іспанія) Ресорба Медікал ГмбХ (Німеччина). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником було включено до тендерної документації вимогу щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження (надати копію повноважень представника, або дилера, або дистриб'ютора, завірених власною печаткою (у разі її використання) такого представника, або дилера, або дистриб'ютора) поширюються на територію України) з метою уникнення постачання неякісного або фальсифікованого товару. Додатком №2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.3 «Примітки» зазначено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Статус вимоги: Відхилено