• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійний комплект у складі (мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом та інтерактивна дошка з програмним забезпеченням) для оснащення навчальних кабінетів початкової школи, у яких навчаються учні 1 класів у 2020/21 навчальному році в закладах загальної середньої освіти м.Білгорода-Дністровського

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки:Математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %

Завершена

551 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 755.60 UAH
Період оскарження: 12.10.2020 11:27 - 25.10.2020 01:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: ba6c7225ee4b4983b57d3c1dc855be95
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-000856-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний, Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI82I. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції. Крім того в Тендерній документації вами зазначено технічні характеристики інтерактивних дошок та вимоги до програмного забезпечення, які відповідають лише інтерактивним дошкам одного виробника, а саме торгова марка Іntboard та програмне забезпечення Corinth 3D, що постачається лише з продукцією Іntboard. Також вами зазначено технічні характеристики конкретного проектору, а саме Acer S1286H. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Еквівалент має повністю відповідати за своїми технічними характеристиками та можливості тим характеристикам, що встановлені в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних, якісним характеристикам, та іншим вимогам до предмета закупівлі, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Замовником при оцінці пропозиції будуть розглянуті всі учасники, які відповідають кваліфікаційним критеріям з додержанням норм чинного законодавства та вимог ТД. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Відхилено