-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху дошкільного навчального закладу по вул. Миру, 55 в с.Данилово Хустського району» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
647 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 475.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 475.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2020 11:16 - 19.10.2020 17:00
Вимога
Відхилено
1. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «Будреставрація Україна»
Номер:
dd1e4542b8994197bc6d89ed9982d243
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-002933-b.c1
Назва:
1. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «Будреставрація Україна»
Вимога:
23 жовтня 2020 року завершився електронний аукціон та відкриття пропозицій по закупівлі «Капітальний ремонт даху дошкільного навчального закладу по вул. Миру, 55 в с.Данилово Хустського району» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (оголошення в системі електронних закупівель UA-2020-10-12-002933-b), Замовник - Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури та цивільного захисту Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області код за ЄДРПОУ 42831884.
29.10.2020 року Замовником було розміщено в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Скучка І.І. (Протокол уповноваженої особи від 29.10.2020 року №4). 29.10.2020 року Замовником було розміщено в електронній системі рішення про визнання переможцем процедури торгів Учасника ТОВ «Будреставрація Україна» та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ((Протокол уповноваженої особи від 29.10.2020 року №5).
ФОП Скучка І.І. не погоджується з вказаними рішеннями Замовника, вважає їх такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та порушують права та охоронювані законом інтереси з огляду на наступне.
1. В Протоколі уповноваженої особи від 29.10.2020 року №4 зафіксовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Скучка І.І. на підставі пункту 1, 2 ч.1 статті 31 та ч.13 ст 14 Закону , з причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, подання у тендерній пропозиції інформації, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації без підтвердження наявності трудових правовідносин так, як з цивільно-правових договорів « ….випливає, що перелічені вище фізичні особи не є працівниками учасника у розумінні чинного законодавства не займають у нього посади які він зазначив у довідці від 21.10.2020р. №25. Жодних документів, які б підтверджували наявність трудових правовідносин між Учасником і працівникамиФОП Скучка Іван Іванович у складі пропозиції не надав…..» (пряма мова)
ФОП Скучка І.І. не погоджується з підставою для відхилення його пропозиції, наведеною в констатуючій частині протоколу. Замовником зазначено, що моя тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, без зазначення яким саме умовам вона не відповідає.
Однак, необхідно зауважити, що ФОП Скучка І.І. в повному обсязі виконано вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації, надано всі необхідні документи та повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником в Оголошенні про проведення закупіввлі.
Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. На підтвердження інформації, щодо наявності в учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника), або накази про призначення на посаду, або інші документи, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників (особи мають бути працівниками учасника в розумінні чинного законодавства про працю).
На виконання вимоги мною подано довідку від 21.10.2020 №25 та надано підтвердження-копії цивільно-правових договорів з працівниками. Всі подані копії цивільно-правових договорів підписані сторонами договору.
Цивільно-правовий договір (надалі-ЦПД), або цивільно-правова угода це домовленість (правочин) двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків (ч. 4 ст. 202, ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України; далі — ЦКУ). Цивільно-правовий договір є однією з підстав виникнення зобов’язальних правовідносин (п. 1 ч. 2 ст. 11, ч. 2 ст. 509 ЦКУ).
Відповідно до ЦПД підрядник/виконавець зобов’язується за завданням замовника і на свій ризик виконати/надати прописану в них роботу/послугу (ч. 1 ст. 837, ч. 1 ст. 901 ЦКУ). Замовник, у свою чергу, зобов’язався прийняти та оплатити її.
В доданих до довідки договорах чітко прописано виконання Виконавцями будівельно-монтажних робіт за завданням Замовника.
Слід зазначити, що ФОП Скучка І.І. виконує різні підрядні роботи з будівництва, капітального та поточного ремонту, реконструкції будівель, приміщень тощо, і зазначати в ЦПД виконання працівниками лише робіт по окремій закупівлі є необгрунтовним.
У звязку з специфікою роботи у будівельній галузі, сезонністю робіт та дефіцит у кваліфікованого персоналу, частина працівників залучається до роботи за сумісництвом та на умовах договорів цивільно-правового характеру, що відповідає нормам чинного законодавства.
Таким чином наявність трудових правовідносин між ФОП Скучка І.І. та найманими працівниками поданими в довідці підтверджується укладеними ЦПД відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Податкового кодексу України, Кодексу законів про працю та іншого чинного законодавства України.
Законодавство не містить обов’язкових приписів, у яких випадках сторони зобов’язані укладати трудові договори, а в яких — цивільно-правові договори (угоди) на виконання певних робіт, тоді сторони договору (працедавець і працівник) вільні у своєму виборі щодо форми оформлення трудових відносин, а тому вони на свій розсуд вправі визначати вид такого договору. Визнання цивільно-правових відносин фактично трудовими підтверджується зокрема рішеннями ВАСУ від 07.02.2012 р. № К-19381/10, від 19.01.2012 р. № К-58453/09, від 06.03.2012 р. № К-24741/09
Підсумовуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Максимальна економія, ефективність та пропорційність;
2. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Скучка І.І., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП Скучка І.І. , чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Закону та Оголошенню, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ФОП Скучка І.І. є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, найбільш економічно вигідної, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Також звертаємо увагу Замовника, шо згідно статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122), невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (кожного члена тендерного комітету) від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 до 51 000 грн. відповідно).
Враховуючи викладене, та з метою:
- захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів,
- недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі,
- враховуючи підтвердження відповідності ФОП Скучка І.І. кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в Оголошенні,
- відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням,
Вимагаю:
1. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «Будреставрація Україна»
2. Скасувати безпідставне рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Скучка І.І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2020 16:29
Вирішення:
Ваша вимога розглянута Уповноваженою особою та підлягає відхиленню у зв'язку з відсутністю підстав, що містили ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Статус вимоги:
Відхилено