• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс в складі: інтерактивна дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та настінним кріпленням, керуючий пристрій (ноутбук) та набір для вивчення основ програмування)

Завершена

228 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2020 10:55 - 24.10.2020 01:00
Вимога
Відхилено

Дискримнаційні вимоги

Номер: 4c7ba0f4499e45e68363105759213173
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-000632-a.b4
Назва: Дискримнаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимога у Додатку 3 п.7 - Авторизаційні листи від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, на комплект для вивчення основ програмування для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника.... Наголошуємо на тому, що ринкові пропозиції на комплект для вивчення основ програмування в Україні представлені ЛИШЕ однієї ТМ . На території України є єдиний офіційний дистриб'ютор  - компанія B-Рro. Вказана вимога тендерної документації унеможливлює подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та вимоги до підтверджуючих документів, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку компанія B-Рro). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ. Водночас Б) Замовник в тендерній документації вимагає подання в складі пропозиції документів, які підтверджують статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, виключно від виробників (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України), що фактично ставить під вплив можливість апріорі участі у Закупівлі, адже відсутність ЗГОДИ хоча б одного з виробників/авторизованих дистриб’юторів видати документ-згоду саме для даної закупівлі учаснику означає автоматичне відхилення тендерної пропозиції під час проведення прекваліфікації поданих тендерних пропозицій. Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника та ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі. На підставі вищевикладеного наполягаємо умову щодо надання листа від виробників, їх офіційних представництв на території України або авторизованих дистриб’юторів на території України на цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс ВИКЛЮЧИТИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно авторизаційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних дощок, проекторів, що виданий на ім’я Замовника та з посиланням на номер закупівлі. Додатком 3 до Документації передбачено «На підтвердження відповідності технічним вимогам Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: авторизаційний лист (чи авторизаційні листи) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару». . Враховуючи можливість наявності на ринку України товарів, що надійшли не легальним шляхом, з метою запобігання придбання вказаного товару, дана вимога не є дискримінаційною, а спрямована виключно на поставку Замовнику оригінального товару, впевненості в його легальному постачанні на територію України, можливості отримати офіційне гарантійне обслуговування відповідно до умов та термінів, що встановлені виробником обладнання Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ISO

Номер: 3af7a4a2ffff4a16a402e1f6d889515c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-000632-a.b3
Назва: ISO
Вимога:
Шановний Замовнику! у Додатку № 3 п.7 - вимога надати : - Завірені копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001 та ISO 14001 на інтерактивну дошку і мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом. З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг. Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо вам за увагу до закупівлі! Розглянувши порушене вами питання, повідомляє про наступне. Виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними чи національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Окрім цього, виходячи з норм частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Отже, часник повинен надати діючі документи, що відповідають законодавству та вимогам тендерної документації. Таким чином, З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам та/або відповідної якості, Замовником встановлені вимоги надання підтверджуючих документів. Звертаємо Вашу увагу на те, що жоден з перелічених документів не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки вони наявні у більшості! виробників. Отримання перелічених документів не обмежено/заборонено Законодавством України. Будь-хто з потенційних учасників може отримати перелічені документи. Що стосується ваших зауважень в частині встановлення вимоги про надання сертифікату ISO 9001:2015 , то мова йде про підтвердження відповідності діяльності Учасника до міжнародних вимог у сфері виробництва (обслуговування) комп’ютерного обладнання; якщо ж учасник не є виробником обладнання, то надається копія чинного на дату проведення аукціону сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво інтерактивних навчальних комплексів, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника (офіційного представника виробника). Ця вимога передусім зумовлена тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Стандарти ISO 9001 (якість) є міжнародними. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем. Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» . Закон «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Якщо ви уважно ознайомились з повним текстом закону, то текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, які підтверджують якість та безпеку товарів та які замовник має вимагати від учасників процедури закупівлі. Замовник самостійно на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки обладнання, яке буде використовуватись у навчально-виховному процесі та для впевненості, що обладнання, яке закуповується, буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідають освітнім стандартам. Тобто, кожний документ щодо підтвердження якості та безпеки для використання, є складовою відповідних норм чинного законодавства та не є/не може бути дискримінаційним щодо обмеження участі, ОСКІЛЬКИ його отримання та/або розробка та/або погодження не заборонено чи обмежено Законодавством України!. Такий документ може отримати будь-яка компанія, організація чи підприємство яке має намір щодо участі у процедурі закупівлі. У зв’язку з цим, тендерний комітет жодних дискримінаційних вимог при визначенні документів підтверджуючих якість та/або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити зміни у тендерну документацію у цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: c40167e686e54a55812aec9e00332ab4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-000632-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! У ході аналізу ТД щодо технічних характеристик предмету закупівлі встановлено, що технічні параметри інтерактивної дошки та програмного забезпечення (ПЗ) відповідають виключно ОДНОМУ виробнику — ТМ SMART; а проектора — ТМ Infocus. Проте вказані технічні умови тендерної документації унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ. Водночас Б) Замовник в тендерній документації вимагає подання в складі пропозиції документів, які підтверджують статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, виключно від виробників (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України), що фактично ставить під вплив можливість апріорі участі у Закупівлі, адже відсутність ЗГОДИ хоча б одного з виробників/авторизованих дистриб’юторів видати документ-згоду саме для даної закупівлі учаснику означає автоматичне відхилення тендерної пропозиції під час проведення прекваліфікації поданих тендерних пропозицій. Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника або ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі. На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Додатком 3 до Документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або аналог». Отже, вимоги до предмета закупівлі, що встановлені документацією, не є дискримінаційними, так як кожен Учасник має право запропонувати «еквівалент». Обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими. Учасники не обмежені у можливості подання пропозицій за відповідними технічними характеристиками, або навіть кращими. Технічні характеристики предмету закупівлі вказані з урахуванням потреб навчального закладу, враховуючи вимоги Наказів Міністерства освіти і науки України № 574 від 29 квітня 2020 року та №143 від 07 лютого 2020 року, у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що зазначення конкретних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, не може якимось чином дискримінувати учасників закупівлі, натомість зазначення мінімальних вимог до предмета закупівлі, може призвести до придбання неякісного товару та неякісного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Невідповідність наказам МОН

Номер: f70353fac7514448ac7e789760616432
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-12-000632-a.c1
Назва: Невідповідність наказам МОН
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказів Міністерства освіти і науки України № 574 і № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказів Міністерства освіти і науки України № 574 і № 1440. 1) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS. У Тендерній документації Замовником зазначено тип матриці ноутбука TN, що, значно гірші ніж IPS, що призведе до порушення чинного законодавства щодо вимог до предметів закупівлі для закладів освіти. Внесіть зміни до ваших вимог щодо типу матриці ноутбука на тип IPS, як зазначено у Наказі № 1440. Ці зміни будуть відповідати чинному законодавству, що стосується закупівель обладнання для потреб освіти. 2) Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на інтерактивну дошку та мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. Замовник не зазначив дану вимогу в тендерній документації для інтерактивної дошки, а також зазначив гарантійний термін для проектора лише два роки, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574 до мультимедійного обладнання. 3) Згідно Наказу МОН № 574 мультимедійний проектор повинен бути оснащений акустичною системою потужністю не менше 10 Вт. Замовник зазначив вимогу до акустичної системи 5 Вт, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574 до мультимедійного обладнання. Таким чином, Замовник порушує вимоги до предмету закупівлі і тим самим ставить під загрозу здоров’я дітей, які будуть вимушені користуватись неякісним обладнанням, що не відповідає нормам чинного законодавства. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказів МОН № 574 і № 1440. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, що може зашкодити здоров'ю користувачів, в тому числі дітей, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказів МОН № 574 і № 1440.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо: 1) До тендерної документації внесено зміни щодо вимог на ноутбук відповідно до наказу МОНУ №1440 від 02.11.2017 2) В тендерній документації в додатку 3 «Технічні вимоги» вимоги до інтерактивної дошки вказано – «Гарантійний термін повинен бути кілька років (не менше 3-х) з моменту підписання акту здачі-приймання товару з можливістю придбати розширену гарантію у виробника.», що цілком відповідає вимогам наказу МОНУ №574 від 29/04/2020р. 3) Щодо гарантійного терміну на мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом –внесено зміни відповідно до наказу МОНУ №574 від 29/04/2020р. Також Звертаємо вашу увагу на те, що в наказі №574 від 29/04/2020р. п.6 таблиця 2 , 1.1 Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 п. Г, вказано Акустична система зовнішня або вбудована в проєктор (за потребою) . Такої потреби немає, тому вказана базова потужність динаміка проектора. Але, Учасник може запропонувати мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, з вбудованим динаміком потужністю 10 Вт і більше.
Статус вимоги: Задоволено